Paskutinis pakeitimas: 2013-05-06 13:40:13
Žinutės: 688
Prisijungė: 2012-09-21
Atsiverčiau kemperio dokumentacija, ten yra fiat ducato visų to laikmečio variantų sanaudos surašytos, čia aišku skaičiuoja be alkovų jie:
Parašyta: 2013-05-10 20:54:42
Žinutės: 39
Prisijungė: 2012-10-28
Na maniškis VW LT28 1985 metų laidos, 3m aukštis, benzinas-dujos judant 80-90 km/val vidutiniškai suvalgo apie 17 l dujų 100 km.. Viskas būtų gerai jei tų dujų yra, bet būna, kad kai kuriose šalyse reikia pavažiuoti ir benzinu, va tada tai jau būna liūdna

Parašyta: 2013-05-22 09:58:49
Žinutės: 443
Prisijungė: 2012-10-10
Jei kas pamena, į susitikimą Mindūnuose buvau atvažiavęs skolintu iš giminaičio kemperiu su alkova ant VW LT bazės. Variklis gal 2.4 l. Negana to, kad žiauriai netraukia, dar ir dyzelio ėda apie 17 l/100 km. Šiaip didelis, patogus, bet toli važiuoti su juo nelabai išeitų... O jei dar per kalnus...
Parašyta: 2013-05-31 18:17:59
Žinutės: 224
Prisijungė: 2012-10-03
ducato 2,8jtd, 94kw standarte, dabar perprogramuotas, pilnai užkrautas, Lietuva - Lenkija - Čekija - Austrija -Slovėnija - Kroatija - Vengrija (ugorščina) - Slovakija - Lenkija- Lietuva, apie 5000 km. (nežinau labai tiksliai, nes sugedo skydelis grįžtant) suvartota 500ltr degalų. 6vietis,alkova, bendra masė 3,4t. kalnai,lenkimai ir etc, tikrai ne eco važiavimas.
Parašyta: 2013-05-31 18:56:28
Žinutės: 2828
Prisijungė: 2012-10-03
Mindaugas.Z parašė:
ducato 2,8jtd, 94kw standarte, dabar perprogramuotas, pilnai užkrautas, Lietuva - Lenkija - Čekija - Austrija -Slovėnija - Kroatija - Vengrija (ugorščina) - Slovakija - Lenkija- Lietuva, apie 5000 km. (nežinau labai tiksliai, nes sugedo skydelis grįžtant) suvartota 500ltr degalų. 6vietis,alkova, bendra masė 3,4t. kalnai,lenkimai ir etc, tikrai ne eco važiavimas.
tai kaip ir normalu 10lt/100km, bet, kad skydelis tokiam ponaujam daiktui užlinko tai

Parašyta: 2013-05-31 19:17:32
Žinutės: 224
Prisijungė: 2012-10-03
Robertas.M parašė:
Mindaugas.Z parašė:
ducato 2,8jtd, 94kw standarte, dabar perprogramuotas, pilnai užkrautas, Lietuva - Lenkija - Čekija - Austrija -Slovėnija - Kroatija - Vengrija (ugorščina) - Slovakija - Lenkija- Lietuva, apie 5000 km. (nežinau labai tiksliai, nes sugedo skydelis grįžtant) suvartota 500ltr degalų. 6vietis,alkova, bendra masė 3,4t. kalnai,lenkimai ir etc, tikrai ne eco važiavimas.
tai kaip ir normalu 10lt/100km, bet, kad skydelis tokiam ponaujam daiktui užlinko tai 
na visko būna,ypač itališkai technikai
Parašyta: 2013-05-31 21:10:42
Žinutės: 2828
Prisijungė: 2012-10-03
nevarom ant italų , tie nepesti
"Mokslinės revoliucijos kryptimi pažangą padarė
Galilėjo Galilėjus, o
Leonardas da Vinčis laikomas archetipiniu Renesanso žmogumi. Italija buvo mokslininkų ir išradėjų šalis: fiziko
Enrico Fermi (komandos, kuri pastatė pirmą branduolinį reaktorių, vadovas), astronomo
Giovanni Domenico Cassini, fiziko
Alessandro Volta, (elektrinės baterijos išradėjas), matematikų
Lagrange ir
Fibonacci,
Guglielmo Marconi (radijo išradėjas, Nobelio fizikos premijos laureatas),
Antonio Meucci (vienas iš telefono išradėjų) ir daugelio kitų.

Parašyta: 2013-05-31 22:17:04
Žinutės: 182
Prisijungė: 2013-02-03
Nu, Robertai, tu čia ir pavarei

Parašyta: 2013-05-31 23:32:47
Žinutės: 224
Prisijungė: 2012-10-03
taip Robertai, bet mano patirtis leidžia sakyti,kad italai šiuo momentu sugeba sutvarkyti tik teisinius bet ne techninius reikalus. platesnė diskusija galima gyvai

Parašyta: 2013-06-02 21:37:35
Žinutės: 443
Prisijungė: 2012-10-10
Biskutį pro šalį: italams galima duoti daryti dizainą, prancūzams - komfortą, o vokiečiams beliktų surinkti pačią mašiną. Va tada tai daiktas būtų
