Taigi, baigesi kelione su traliuku, gaima apibendrinti. Pabandysiu padaryti tai issamiai, gal kada kam prireiks. Pirmiausia , jei veztis masina didesne nei Smart, tai priekaba tik dviase. Vaziuoja stabiliai, manevruoja nesunkiai, ir vienas nesunkiai atkabines pastumdai. Su vienasemis kemperistai, bent vokieciai taip sake, veza tik lengvas transporto priemones, tokias kaip Smart arba Toyota IQ, taip pat motociklus. Nes didejant svoriui, pradeda jaustis jojimas. Tai yra kai priekaba siubuodama kilnoja ir tampo gala, kas nelabai malonu vaziuojant. Jei jau renkiesi priekaba dviase, galima pasvarstyti salia automobilio skersa dar deti motoroleri ar motocikla. Maciau taip sukomplektuotu pora priekabu. Viskas telpa i 4,5 metro platforma.
Ratai: kaip vienas kolega kemperistas rekomendavo, geriau kai masina stovi tarp ratu, o ne virs ratu. Pirmiausia todel kad svorio centras zemiau, antra nors tokios priekabos platesnes, tai neturi jokios reiksmes. Pastebejau kad jei galinis kemperio ratas posukyje vaziuoja ant linijos, tai priekaba rieda dar koki 1m iki linijos. Taip yra todel, kad kemperio galas yra ilgas ir stipriai uzmeta priekaba. Todel jei pravaziuoja kemperio galas, priekaba garantuotai pralys nelipdama ant bortu. Su lengvaja masina turbut butu kitaip. Siaip vaziuojant kemperiu, priekaba matai tik per galine kamera. Posukis turi buti pakankamai lenktas kad matytum priekabos ratus. Taigi platesne priekaba butu privalumas. Kai nematai priekabos, vaziuoti atbulomis sunku. Tai istiesu yra minusas. Manevruojant geriau pasitelkti sturmana.
Gretis nera problema. nors leidziama 80, mane pro sona lenke daug priekabu, nors vaziavau apie 100-95 km/h . Tiesa is pradziu vaziuojant 100km/h labai tase. Numetus greiti iki 90 viskas stodavo i vietas. Prie sienos su Lenkija perkroviau masina, labiau pavariau i prieki, problemos baigesi. Tas daiktas, kuri atsisiunciau- nieko vertas. Su juo matuojant, rodo kad ant kablio 140 kg, o uz dyslio vienas pakeliu. Nesamone. Svori susireguliavau pagal Tomo patarima ir viskas ok. Matyt vokiskos svarstykles kada nors ateliaus i blusu turgu

.
Masinos pakrovimas vieni niekai. Pirma karta uztrukau ilgiau, veliau kai viska atsizymejau 10-15 min. mano dideliai nuostabai, net zmona keliones pabaigoje ismoko uzvaryt ir nuvaryt nuo traliuko masina ir priristi dirzais. Pagarba ir Kasbohrerio dirzams. Dviracius is bagazines isiminejau ilgiau.
Zenklu apie dviases nemaciau niekur. Apskritai nera turbut tokiu zenklu kurios nurodo priekabu asis. Ka reikia ziureti, tai svori. Pvz nuo Suvalku sakiau vaziuosiu per sena kelia link Augustovo. Ten zenklas iki 8 t. Viskas , su kemperiu galeciau vaziuoti, jau su priekaba negaliu. Tokiu vietu nebuvo daug, gal dar viena, bet ziureti reikia.
Tempiant svoris siek tiek jauciasi, bet tikejausi daugiau. Jei prisiminti nameli, kuri tampiau, tai du nepalyginami dalykai. Galbut tai kad vilkikas didesnis ir galingesnis, vaziuoti daug paprasciau. Jokio metymo, tasymas irgi tik salyginis, kur labai kelias nelygus.
Kuro sanaudos mano atveju pakilo 10-15%. Manau tai nedaug, kai dasidejo 2,3 tonos svorio.
Minusu privardinom visi daug. Bet tai tikrai nera tragedija. Manau susiruosus ilgesnei kelionei, ir jei ji numatyta ten kur yra mazu miesteliu, siauru gatveliu, visai verta veztis masinele nedidele. Aisku jei kemperis ne VAN tipo. Taigi, priekaba patogiausia rasti nuomotis, automobilis geriau kuo mazesnis del svorio. Bet nezinau ar verta pirkti dviem pavaziavimams per metus. Ir visa sita jei keliautoju daugiau nei du, nes kitaip imi motoroleri ir nesuki galvos.
Idesiu keleta foto is keliones, kurioj tikrai apziurinejome ir klausinejome apie tempiamas priekabas.
Jei kas turite pastebejimu, mielai isklausyciau.