Home

Forumas

Taip. Toki ir turi mano draugas. Smart jis veza. Bet tai veinintelis modelis bent jau Morelo kuris su masina iki 7,5t . Kai jis ji komplektavo ir pirko labai skaiciavo svori. Praktiskai nieko nedejo privalumu del svorio. Tuo tarpu maniskis LOFT 84M pilnas aksesuaru, dar galiu krauti iki 1,6 t svorio. Uzsikabinu priekaba tada mano svoris pagal popierius 10,5 t realiai sveriu apie 8 t su viskuo.Taigi jei paskaitytum vokieciu forumus, tai jie visi kalba kad jei vezi masina, tada imi kemperi iki 12 t , ant MAN arba MB bazes ir nesuki galvos del virsvorio. Bet toks kemperis bus apie 11m ilgio. Ar pastebejai kad Maximos sunkvezimiai( ir kt parduotuviu) visi su priekabomis o ne su puspriekabemis? Todel kad su priekaba lengviau issisuki. Tiesiog lenkiasi sastatas per viduri ir eina priekaba beveik paskui. As kai tempiu priekaba man gaunasi apie 14 m. Bet jei lendu su kemperiu, lenda ir priekaba. Nes ji siauresne, beto uz kemperio galines asies kablys toli stovi ir kai vaziuoji ziedu, priekaba eina kokiu metru toliau nei kemperio galinis ratas. Taip kad drasiai sau vaziuoji. I kokius siaurus plysius praeitais metais buvau ilindes tai nepasakyciau kad draugui su integruotu kemperiu buvo paprasciau. Beje cia yra didelis skirtumas tarp lengvosios masinos tempiamo namelio. Jis daug uzsimeta, nes lengvoji turmpa, uz asies kablys arti. Priekaba neuzsimeta. Tampiau kelis metus ir nameli, kur sastatas buvo apie 12-13 metru. Tai galiu pasakyti kad skirtumas didziulis. Cia zmones diskutavo apie sunkumus, bet jie tampe tik namelius. Ir tai kai kurie turbut geriausiu atveju. 
Žinutės: 451
Nuotraukos: 14
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-12-03
To vokiečio video pradėjau irgi žiūrėti;) Kartais dar pažiūriu iš šios serijos,žmogus irgi dalinasi patirtimi,ka,kaip ir iš kuo darė..,kur važiavo:)  https://www.youtube.com/watch?v=WvKWoFehyOQ&t=67s
Žinutės: 451
Nuotraukos: 14
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-12-03
Marijus.K parašė:
Taip. Toki ir turi mano draugas. Smart jis veza. Bet tai veinintelis modelis bent jau Morelo kuris su masina iki 7,5t . Kai jis ji komplektavo ir pirko labai skaiciavo svori. Praktiskai nieko nedejo privalumu del svorio. Tuo tarpu maniskis LOFT 84M pilnas aksesuaru, dar galiu krauti iki 1,6 t svorio. Uzsikabinu priekaba tada mano svoris pagal popierius 10,5 t realiai sveriu apie 8 t su viskuo.Taigi jei paskaitytum vokieciu forumus, tai jie visi kalba kad jei vezi masina, tada imi kemperi iki 12 t , ant MAN arba MB bazes ir nesuki galvos del virsvorio. Bet toks kemperis bus apie 11m ilgio. Ar pastebejai kad Maximos sunkvezimiai( ir kt parduotuviu) visi su priekabomis o ne su puspriekabemis? Todel kad su priekaba lengviau issisuki. Tiesiog lenkiasi sastatas per viduri ir eina priekaba beveik paskui. As kai tempiu priekaba man gaunasi apie 14 m. Bet jei lendu su kemperiu, lenda ir priekaba. Nes ji siauresne, beto uz kemperio galines asies kablys toli stovi ir kai vaziuoji ziedu, priekaba eina kokiu metru toliau nei kemperio galinis ratas. Taip kad drasiai sau vaziuoji. I kokius siaurus plysius praeitais metais buvau ilindes tai nepasakyciau kad draugui su integruotu kemperiu buvo paprasciau. Beje cia yra didelis skirtumas tarp lengvosios masinos tempiamo namelio. Jis daug uzsimeta, nes lengvoji turmpa, uz asies kablys arti. Priekaba neuzsimeta. Tampiau kelis metus ir nameli, kur sastatas buvo apie 12-13 metru. Tai galiu pasakyti kad skirtumas didziulis. Cia zmones diskutavo apie sunkumus, bet jie tampe tik namelius. Ir tai kai kurie turbut geriausiu atveju. 
Jo,perskaičiau visa susirašinėjimą šia tema.. Na..įdomu,yra apie ka pagalvoti..  P.s- čia mano dabartinis "vilkikas":)
Dionisas.S parašė:

To vokiečio video pradėjau irgi žiūrėti;) Kartais dar pažiūriu iš šios serijos,žmogus irgi dalinasi patirtimi,ka,kaip ir iš kuo darė..,kur važiavo:)  https://www.youtube.com/watch?v=WvKWoFehyOQ&t=67s
Aha cia tas kur autobusa persidare ispudingai. Super zmogelis rankas ir idejas turi. Tik tiek kad jis kaip autobusas labai didelis, jei dar priekaba tada dar linksmiau. 
 Tavo vilkikas atrodo nedidelis. Nesunku tempti? Siaip aisku patirties yra tampyti tokius daiktus pas pati.Mano draugo, tavo minetasis Palace90 G. O cia mano bandymas veztis masinaO cia po visu pabandymu( veziau dar sunaus Audi a3) isigytas zmonai mielas masiniukas, bet ir man palakstyti Vokietijoje tinkamas, nes galios turi daugiau nei kemperis:)
Žinutės: 451
Nuotraukos: 14
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-12-03
Marijus.K parašė:
Dionisas.S parašė:
To vokiečio video pradėjau irgi žiūrėti;) Kartais dar pažiūriu iš šios serijos,žmogus irgi dalinasi patirtimi,ka,kaip ir iš kuo darė..,kur važiavo:)  https://www.youtube.com/watch?v=WvKWoFehyOQ&t=67s
Aha cia tas kur autobusa persidare ispudingai. Super zmogelis rankas ir idejas turi. Tik tiek kad jis kaip autobusas labai didelis, jei dar priekaba tada dar linksmiau. 
 Tavo vilkikas atrodo nedidelis. Nesunku tempti? Siaip aisku patirties yra tampyti tokius daiktus pas pati.Mano draugo, tavo minetasis Palace90 G. O cia mano bandymas veztis masina
Dėl greičio,kad daugiu 70km/h nerizikuoju važiuoti... O kai tempiau su VW MULTIVAN arba MB VITO-be problemų,90-100km/h. o kemperi,važiuojant virš 75km/h pradeda mėtyti..Kol kas nesupratau kodėl//.ar dėl vėjo įtakos,ar dėl svorio.. nes Vito irgi būdavo,kad trauke i šonus ,bet kai virš 90km/h važiavau.
Žinutės: 451
Nuotraukos: 14
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-12-03
Marijus.K parašė:
Dionisas.S parašė:

To vokiečio video pradėjau irgi žiūrėti;) Kartais dar pažiūriu iš šios serijos,žmogus irgi dalinasi patirtimi,ka,kaip ir iš kuo darė..,kur važiavo:)  https://www.youtube.com/watch?v=WvKWoFehyOQ&t=67s
Aha cia tas kur autobusa persidare ispudingai. Super zmogelis rankas ir idejas turi. Tik tiek kad jis kaip autobusas labai didelis, jei dar priekaba tada dar linksmiau. 
 Tavo vilkikas atrodo nedidelis. Nesunku tempti? Siaip aisku patirties yra tampyti tokius daiktus pas pati.Mano draugo, tavo minetasis Palace90 G. O cia mano bandymas veztis masinaO cia po visu pabandymu( veziau dar sunaus Audi a3) isigytas zmonai mielas masiniukas, bet ir man palakstyti Vokietijoje tinkamas, nes galios turi daugiau nei kemperis:)
Kiek video peržiurėjau su papildomais auto prie kemperiu..,tai irgi įkrito į akį panašus auto:) fiat 500 cabrio,arba su panorama..,nes pagalvojus,jeigu važiuoti i šiltus kraštus,kad gauti kuo daugiau šilumos,gamtos kvapo..,tai cabrikai visai tiktu:) Ir manevringi dar,jeigu kalbėti apie šiuos mažylius:)
Manau del vejo pasipriesinimo.Dar gali buti del per mazo svorio skirtumo tarp vilkiko ir velkamos priekabos. Beto reiktu paziureti priekabos stabdzius, nes man buvo kad vieno rato stabdziai pastrige tai labai tampydavo. Bet siaip daug nameliu didesniu greiciu nera labai stabilus. Mes vaziavome i kelione du kemperiai ir vienas su lengvaja tempe priekaba. Tai jei tik vejas daugiau 80 km/h niekaip nepavaziuodavo. Labai mete. Zodziu mes jo prilaukdavom. As su kemperiu galiu vaziuoti ir 100km/h be problemu. Tiesa, nezinau kaip bus su tentu tempiant. Bet paziuresim ir matysim. Masina nei buvo lig siol stipriai lengvesne.
Žinutės: 451
Nuotraukos: 14
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-12-03
Marijus.K parašė:
Manau del vejo pasipriesinimo.Dar gali buti del per mazo svorio skirtumo tarp vilkiko ir velkamos priekabos. Beto reiktu paziureti priekabos stabdzius, nes man buvo kad vieno rato stabdziai pastrige tai labai tampydavo. Bet siaip daug nameliu didesniu greiciu nera labai stabilus. Mes vaziavome i kelione du kemperiai ir vienas su lengvaja tempe priekaba. Tai jei tik vejas daugiau 80 km/h niekaip nepavaziuodavo. Labai mete. Zodziu mes jo prilaukdavom. As su kemperiu galiu vaziuoti ir 100km/h be problemu. Tiesa, nezinau kaip bus su tentu tempiant. Bet paziuresim ir matysim. Masina nei buvo lig siol stipriai lengvesne.
Na mano priekaba nėra visai lengva,palyginus,kokia buvo iš pradžių,prieš perdarant i pirtele:)
Žinutės: 2142
Nuotraukos: 1084
Koordinatės: 7
Prisijungė: 2012-10-03
Marijus.K parašė:
Na yra toks kemperis ir Lietuvoje vienas. Mano biciulis vilnietis turi. Siaip as esu linkes isbandyti visokius keliavimo budus su kemperiu, todel i tai ziuriu teigiamai. Kalbant apie masinu vezima kemperiu yra niuansu. Pirma tai lipi i kita svorio kategorija. Mano kemperis jei vienas sveria iki 7,5 t . Nemazai miestu as galiu su tokiu svoriu galiu ivaziuoti be bedu. Didesni svori jau dazniau riboja zenklai. Kada vaziuoju su priekaba ir vezu masina, mano kelione kitokia. As ja nusikraunu, ramiai apziuriu apylinkes kokiu 100 km spinduliu. Jei mano suplanuotoj kelioneje nereikia masinos, tiesiog vaziuoju vien kemperiu ir galiu ivaziuoti i miestus su juo. Kalbant apie kemperius vezancius masinas is esmes tave svoris roboja visada. Dazniausiai kemperistai ima kemperi iki 12 t. Tada jis dar skaitosi kaip lengvasis automobilis, arba iki 15 t ir tai jau yra sunkvezimis. Tai gaunasi kad masina esi priverstas visada veztis kartu nes ne visur gali vaziuoti. Tai Tave riboja. Todel is esmes as labiau linkes veztis automobili ant priekabos. Nusipirkome Mini cooper kabrioleta, grazu. Baigiu pasigaminti dengta priekaba jam tokio pat stiliaus kaip kemperis. Priekaba su moveriais kad galetum stumdyti su distanciniu pulteliu. Dar turbut desiu saules baterija ant tos priekabos, kad krautu moverio baterijas. Ir vaziuosim. Sita keliavimo buda isbandeme praeitais metais Prancuzijoje ir su seima nusprendeme kad mums jis patinka ir tenkina. 
 Beje Tu paminejai kad tai ne standartiniai sprendimai. Tai labai standartiniai sprendimai ir jie pakankamai nemazai naudojami. Aisku tokie kemperiai gerokai brangesni, todel ju maziau. Ir zmones renkasi pagal poreki. Jei nori ir supranti vokieciu kalba gali sekti kelione po Ispanija vieno keliautojo kurio vaizdus beveik visus perziuriu. Jis siuo metu kas savaite penktadieni ikelia savo kelione su priekaba
jei kils klausimu rasyk, nes apie siuos kemperius zinau tikrai nemazai. :)
Labai teisinga priekaba. Su pneumo hidraulniu nusileidimu. Gal tokią gaminiesi?
Zinok ne, neemiau su hidraulika. Pabijojau, tai viena, antra emiau dviase, paverciama kad galeciau uzkrauti sportine masina. Be tp mano Cooperis zemas nes John Works , pagaminom aliumini rema, uzdejom dezes dirzams, tenta dar gamina, Truma muveriai sudeti klubiecio deka. Lieka viska suderinti, sutvarkyti elektra ir vaziuosim. Ziurejau su hidraulika, gasdino naujos kaina. Bijojau kad nieks Lietuvoje neremontuos. Zinai, ziurint ta video, ir siaip kiek susiduriau, ant visu traliuku uzvaziuoja moterys, vyrai reguliuoja. Maniske irgi ta ismoko, daro su malonumu,ir dar priristi padeda ir moka tai padaryti. Tai matyti ir to keliautojo video.