Home

Forumas

Žinutės: 212
Nuotraukos: 333
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2015-06-20
Janis.C parašė:


Ir kaip pasikeite automobilio savybes ?
Dar negaliu kažko komentuot, bet po apylinkes specialiai žvyrkeliu važinėjausi tai kaip jau rašiau mažiau bilda, minkščiau važiuojasi. Spintelėse daiktai ne taip tarška. Užpakalis truputį pasikėlė. Kad kažką daugiau pasakyt reikia daugiau pavažiuot. Šiaip video skirtumas matosi, manau ir pas maus pasijaus :).
Žinutės: 1606
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Su šiuo video nelyginkit. Jame pakaba perdaryta į pilnai pneumatinę. Įdėjus papildomas pagalves tik galas pasikelia ir auto pasidaro kietesnis. Aš praeitą žiemą įsidėjau, o šią išsiėmiau :D



Žinutės: 1312
Nuotraukos: 23
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2014-10-13
Tomas.J parašė:
Su šiuo video nelyginkit. Jame pakaba perdaryta į pilnai pneumatinę. Įdėjus papildomas pagalves tik galas pasikelia ir auto pasidaro kietesnis. Aš praeitą žiemą įsidėjau, o šią išsiėmiau :D






Is jusu pasisakymo,suprantu kad neverta det jos nes kieteja vaziuokle.
Žinutės: 212
Nuotraukos: 333
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2015-06-20
Tomas.J parašė:
Su šiuo video nelyginkit. Jame pakaba perdaryta į pilnai pneumatinę. Įdėjus papildomas pagalves tik galas pasikelia ir auto pasidaro kietesnis. Aš praeitą žiemą įsidėjau, o šią išsiėmiau :D






Na tokia pakaba daugiau kainuos nei pats kemperis , o  nufilmuot kaip ten atrodo važiuojant reikia kamerą kišt po auto :) ( Šiaip įdomumo dėlei yra mintis taip ir padaryti :) ) Kitas klausimas kam jas ten dėt, o ir gamint jei naudos nėra. Vis dėlto pasiliksiu prie optimistiškesnio varianto. Mano supratimu oro pagalve keleiviui suminkština smūgi į vairą avarijos atveju, taip pačiai manau suminkštinamas smūgis gaunamas iš apačios į važiuoklę ką iki šiol man jau teko pastebėti. Savo nuomonės neperšu. Nenori nededi. Nebūtina. 

Šita įstaiga plačiau papasakotų apie visus už ir prieš. :hi:
Žinutės: 1606
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Su keleivio oro pagalve lyginti nereikėtų. Čia pagrindinis pakabos elementas yra lingė ir visas važiavimo savybes reikėtų imti kaip linginės pakabos. Pagalvė gaunasi kaip papildomas komponentas (kuris padeda atlaikyti papildomą apkrovą) ir šiuo atveju savo gerųjų savybių (kurios atsiskleistų jei pakaba būtų pilnai pneumatinė) neparodo. Sename Ducate (iki 1994) jos visai ne pro šalį, nes jo lingės labai minkštos ir pagalves pripūtus pakaba pakietėja nežymiai. Kiek esu matęs- pas tų metų KNAUS gamykla dėdavo neoriginalias pastiprintas linges, tad Jūsų atvejis vėl kitoks.





Mano kemperyje orine pakaba. Kemperis daug minkstesnis ir lygiau vaziuoja. Kiek bekrautum atsistoja i ta pati lygmeny. Bet pas mane nera jokiu lingiu.
Žinutės: 2142
Nuotraukos: 1084
Koordinatės: 7
Prisijungė: 2012-10-03
Tomas.J parašė:
Su keleivio oro pagalve lyginti nereikėtų. Čia pagrindinis pakabos elementas yra lingė ir visas važiavimo savybes reikėtų imti kaip linginės pakabos. Pagalvė gaunasi kaip papildomas komponentas (kuris padeda atlaikyti papildomą apkrovą) ir šiuo atveju savo gerųjų savybių (kurios atsiskleistų jei pakaba būtų pilnai pneumatinė) neparodo. Sename Ducate (iki 1994) jos visai ne pro šalį, nes jo lingės labai minkštos ir pagalves pripūtus pakaba pakietėja nežymiai. Kiek esu matęs- pas tų metų KNAUS gamykla dėdavo neoriginalias pastiprintas linges, tad Jūsų atvejis vėl kitoks.










Prieš porą metų įsidėjau pagalves į savo 92metų Peugeot J5, tai galiu pritati Tomui, kad galinė pakaba pakietėjo laaabai nežymiai. Visai netrukdo, bet kemperis žymiai stabiliau važiuoja puosūkiuse, o ir kemperio galinė dalis solidžiai pakilo ir neberzina jautrios austrų transporto priežiūros tarnybos atstovų vaizduotės :)
Žinutės: 1312
Nuotraukos: 23
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2014-10-13
Dainius.D parašė:
Tomas.J parašė:
Su keleivio oro pagalve lyginti nereikėtų. Čia pagrindinis pakabos elementas yra lingė ir visas važiavimo savybes reikėtų imti kaip linginės pakabos. Pagalvė gaunasi kaip papildomas komponentas (kuris padeda atlaikyti papildomą apkrovą) ir šiuo atveju savo gerųjų savybių (kurios atsiskleistų jei pakaba būtų pilnai pneumatinė) neparodo. Sename Ducate (iki 1994) jos visai ne pro šalį, nes jo lingės labai minkštos ir pagalves pripūtus pakaba pakietėja nežymiai. Kiek esu matęs- pas tų metų KNAUS gamykla dėdavo neoriginalias pastiprintas linges, tad Jūsų atvejis vėl kitoks.










Prieš porą metų įsidėjau pagalves į savo 92metų Peugeot J5, tai galiu pritati Tomui, kad galinė pakaba pakietėjo laaabai nežymiai. Visai netrukdo, bet kemperis žymiai stabiliau važiuoja puosūkiuse, o ir kemperio galinė dalis solidžiai pakilo ir neberzina jautrios austrų transporto priežiūros tarnybos atstovų vaizduotės :)
 ir neberzina jautrios austrų transporto priežiūros tarnybos atstovų vaizduotės  Jus norejote pasakyti kad jusu nebesveria ar kaip ? 
Žinutės: 212
Nuotraukos: 333
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2015-06-20
Janis.C parašė:


Dainius.D parašė:


Tomas.J parašė:


Su keleivio oro pagalve lyginti nereikėtų. Čia pagrindinis pakabos elementas yra lingė ir visas važiavimo savybes reikėtų imti kaip linginės pakabos. Pagalvė gaunasi kaip papildomas komponentas (kuris padeda atlaikyti papildomą apkrovą) ir šiuo atveju savo gerųjų savybių (kurios atsiskleistų jei pakaba būtų pilnai pneumatinė) neparodo. Sename Ducate (iki 1994) jos visai ne pro šalį, nes jo lingės labai minkštos ir pagalves pripūtus pakaba pakietėja nežymiai. Kiek esu matęs- pas tų metų KNAUS gamykla dėdavo neoriginalias pastiprintas linges, tad Jūsų atvejis vėl kitoks.




















Prieš porą metų įsidėjau pagalves į savo 92metų Peugeot J5, tai galiu pritati Tomui, kad galinė pakaba pakietėjo laaabai nežymiai. Visai netrukdo, bet kemperis žymiai stabiliau važiuoja puosūkiuse, o ir kemperio galinė dalis solidžiai pakilo ir neberzina jautrios austrų transporto priežiūros tarnybos atstovų vaizduotės :)
 ir neberzina jautrios austrų transporto priežiūros tarnybos atstovų vaizduotės  Jus norejote pasakyti kad jusu nebesveria ar kaip ? 
Mano irgi ant J5 bazės.
2016 sezono uždarymo metu buvo vienas iš Latvijos kemperistų  jis be to dar fiama , truma, oro vėsinimo ir hidraulikos atstovas.Taigi, jis paminėjo, kad pagalvės "gerina" išvaizdą ir kemperis vizualiai nebe atrodo perkrautas, ko pasekoje jis nėra stabdomas svertis. Ką Dainius turbūt ir bando pasakyti.
Ne pagal tai sveria. Jei sveria aiksteleje, sveria visus is eiles , na ne lengvasias aisku. Ten kur yra kisene pravaziuoti, ten sveria pagal asiu apkrovima. Paprasti policininkai nesivezioja sverimo irangos. Gali atrodyti kaip nori.