Parašyta: 2017-05-17 22:11:52
Žinutės: 1312
Prisijungė: 2014-10-13
O kaip isaugo kuro sanaudos po to varstelio pasukimo?
Parašyta: 2017-05-17 22:31:07
Žinutės: 358
Prisijungė: 2015-03-22
Janis.C parašė:
O kaip isaugo kuro sanaudos po to varstelio pasukimo?
Tas pats, bet pirma reikedavo pjaut begiais kad vaziuotu, o dabar 5 pavara kai ijungi tai kalnas ar klonis jam vienodai

Parašyta: 2017-05-17 22:35:44
Žinutės: 1312
Prisijungė: 2014-10-13
Tada neblogai
Parašyta: 2017-05-17 22:48:37
Žinutės: 259
Prisijungė: 2013-06-09
Arturas.U parašė:
Janis.C parašė:
O kaip isaugo kuro sanaudos po to varstelio pasukimo?
Tas pats, bet pirma reikedavo pjaut begiais kad vaziuotu, o dabar 5 pavara kai ijungi tai kalnas ar klonis jam vienodai
nu tiesiog "auksinis" varžtelis

Parašyta: 2017-05-17 23:00:00
Žinutės: 358
Prisijungė: 2015-03-22
Gediminas.B parašė:
Arturas.U parašė:
Janis.C parašė:
O kaip isaugo kuro sanaudos po to varstelio pasukimo?
Tas pats, bet pirma reikedavo pjaut begiais kad vaziuotu, o dabar 5 pavara kai ijungi tai kalnas ar klonis jam vienodai
nu tiesiog 'auksinis' varžtelis 
Tikrai auksinis, juos sukiodvom dar su golfukais ir audinukem vazinedami , efektas ispudingas. Dyzelis turi prie isibegejimo parodyt juoda dumeli, jeigu jo nera tuomet kuro trukumas ir visiskas traukos nulis
Parašyta: 2017-05-17 23:04:08
Žinutės: 259
Prisijungė: 2013-06-09
viskas teisingai,bet tada ir sąnaudos didėja,nei viena mašina oru neina

Paskutinis pakeitimas: 2017-05-17 23:38:25
Žinutės: 358
Prisijungė: 2015-03-22
Gediminas.B parašė:
viskas teisingai,bet tada ir sąnaudos didėja,nei viena mašina oru neina 
oru neina ir tada kai netrauke ir mini gaza dugna pjaudamas zemesniais begiais. o cia gazo neduodamas isibegeji greitai ir tas ant to gaunasi. Daug kas galvodavo ir taip, kad jeigu variklis silpnesnis ir mazesne kubaturos tai ekonomiskesnis, toli grazu taip nera, nes jis pastoviai smaugemas
Parašyta: 2017-05-18 08:11:11
Žinutės: 614
Prisijungė: 2012-10-03
Apie variklių modelius
čia. Galingesni visi Iveco ir jie vienodi Fiatuose, Citroenuose ir Pežo. Anksčiau važinėjau su 2,8 idtd (90 kw), dabar 2,8 jtd (94 kw). Smagūs abu, tik jtd žymiai tylesnis. Trasoje variklis vos girdisi, kalbiesi ramiu balsu. Kuro sąnaudos su idtd buvo apie 10, su jtd ~ 9,5 (čia protingu greičiu, ne daugiau 100 km/h).
Parašyta: 2017-05-18 08:18:08
Žinutės: 1606
Prisijungė: 2012-10-03
Nei FIAT nei IVECO šių variklių nedaro (nemoka

) Juos daro kita italų kontorėlė- SOFIM. Mechaninė dalis pas 2,5 ir 2,8 vienoda, skiriasi tik kubatūra, visi su diržais (man tai tik privalumas). Esant galimybei, geriau būtų apeiti ratu modelius su ///// ženklu

Parašyta: 2017-05-18 11:51:18
O , Tomai , dabartiniai varikliai Fiat ir Iveco tie patys ar skiraisi? Kazkaip Turiu itarima kad 3,0 ltr tas pats motoras.