Home

Forumas

Žinutės: 459
Nuotraukos: 2826
Koordinatės: 3
Prisijungė: 2016-02-10
Kalba kad cipuojant dizeliuka, kazkokiais budais, ekonomiskiau vazuoja, atsiranda papildomos galios, va ir sprendimas :)
Žinutės: 365
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2014-03-26
jei norite kad masina tarnautu ilgai, nekiskit jokiu chipbox, naudos nedaug, bedu ateity gali buti daug. Kazkada bandyta ant lengvuju, visi isimti siandien. Jie kompa apgauna ir prideda galios, kuriai nepaskaiciuota gali but stumokline grupe, sankaba ar dar kazkas. Nori galios, tai ir perki galingesni automobili.
Žinutės: 422
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-06-29
Ties cip box tai pinigu ismetimas,jie nieko neduoda
O del pacio programos koregavimo,kai daro protingi tuo uzsiimantys zmones,tai manau kad nevisada tai yra blogis.Turiu elementaru pavizdi ,su autoo kuriuo vazinejau pats 4 metus ir dar sesuo 5 metus.Automobiliui buvo koreguota kompo programa,po koregavimo pravaziuota apie 300tuks km opel astra turbo dyzelis 2000m3 ir nepatikesit,rudeni pardavem ta auto per valanda nuo skelbimo idejimo.Zmones tikrino varikli servise ir jokiu priekaistu neturejo.Vienintele beda po "cipavimo" buvo sankaba
Nes pas mus dar vis gajus mitas kad dyzeliais reikia vazinet 2000-2500 rpm ribose,ko pasekoje sankaba greiciau nudvesta del jos silpnumo lyginant su varikliu
O ka deda Fiat Ducato 2,3 dyzeliui, ten yra variantai su 115 Ag, 130Ag ir 148 Ag. Kaina skiriasi nemenkai, variklis tass pats. Kazkur skaiciau kad cipas idetas. Tai jeigu gamykla deda, tai ar patiems ne pigiau?
Žinutės: 119
Nuotraukos: 248
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2012-10-12
Jei gerai pamenu 148 AJ turi kintamos geometrijos turbiną. o likę neturi
Žinutės: 459
Nuotraukos: 2826
Koordinatės: 3
Prisijungė: 2016-02-10
Raimondas.B parašė:
jei norite kad masina tarnautu ilgai, nekiskit jokiu chipbox, naudos nedaug, bedu ateity gali buti daug. Kazkada bandyta ant lengvuju, visi isimti siandien. Jie kompa apgauna ir prideda galios, kuriai nepaskaiciuota gali but stumokline grupe, sankaba ar dar kazkas. Nori galios, tai ir perki galingesni automobili.
Nesu šios srities specas, bet keli kolegos cipavo savo automobilius ir jokių problemų . Tiesą, cipavo prieš ~3 metus, aišku ir nesidrasko kaip buduliai. Dare kad automobilis reikiamu momentu butu verzlesnis, ir del ekonomiskumo, tai Škoda superb 2.5cc TDI,  BMW330 ir Ford Galaxy s-max 3.0cc turbo.
Egidijus.K parašė:
Jei gerai pamenu 148 AJ turi kintamos geometrijos turbiną. o likę neturi
Nu man aiskino kad skiriasi tik cipavimas. Del 115 Ag nezinau, bet 130 nuo 148 tai sake tik programa. 
Žinutės: 422
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-06-29
Marijau,skiriasi turbinos ir taip pat kompo programa.Tas pats yra Saab 1,9 dyzeliu.Yra 125 ag,150ag ir 184 Ag.Variklis identiškas,skiriasi turbinos ,o 184ag varikliui be turbinos dar yra ir kitokia išmetimo sistema.Dabar tiniai varikliai gaminami su rezervu ir buna keliu galingumo modifikaciju.
Kas link galingumo buna ir kuriozu,pvz nesusijes su automobiliais,bet vistiek su varikliu.Laivo kuriame dirbu,savininkai 2013 metais keite laiva.Kadangi laivo mechanikai paprastai yra skirstomi pagal turimas licenzijas variklio galingumui,laivui programiskai teko mazint variklio galinguma,nes liktumem be laivo mechaniko :)
Žinutės: 585
Nuotraukos: 1217
Koordinatės: 4
Prisijungė: 2012-09-21
Pas mane variklis  130Multijet. Su čipu pravažiavau 80000 km. Čipas vokiškas Šitam paveiksliuke -vidurinis. Kemperis bėga ženkliai žvaliau, sąnaudos šiek tiek mažesnės negu be čipo, variklio darbas švelnesnis. Kaip tai atsilieps variklio ilgaamžiškumui dabar kol kas pasakyti negaliu. Apie vokiškus čipus galima pažiūrėti: www.racechip.de
Žinutės: 119
Nuotraukos: 248
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2012-10-12
Gamykliškai 150 išgaunama 2,3 varikliu ir kintamos geometrijos turbina. Gamyklinį 130 su 2,3 varikliu ir paprasta turbina galima pračipuoti iki 150 ir biški daugiau(kaip Renius).