Home

Forumas

Renius.L parašė:
Pas mane variklis  130Multijet. Su čipu pravažiavau 80000 km. Čipas vokiškas Šitam paveiksliuke -vidurinis. Kemperis bėga ženkliai žvaliau, sąnaudos šiek tiek mažesnės negu be čipo, variklio darbas švelnesnis. Kaip tai atsilieps variklio ilgaamžiškumui dabar kol kas pasakyti negaliu. Apie vokiškus čipus galima pažiūrėti: www.racechip.de
Super Reniau puslapis. Net savo naujam Iveco radau cipa.
Žinutės: 2195
Nuotraukos: 500
Koordinatės: 19
Prisijungė: 2012-09-21
Raimondas.B parašė:
gamintojo bako lygio matuokliai grubaus kalibravimo, likęs nuvažiuoti atstumas tik orientacinis ir važiuojant kinta. Bendrauju su daug dilerių, visų atsakymai vienodi, pagal kuro likuti galimas nuvažiuoti atstumas labai orientacinis, borto kompo skaičiuojamos sanaudos tik orientacinės, apskaita bet kokia negalima. Turiu sukūręs skaitiklių, pagal kurių parodymus net didelės valstybinės įmonės apskaito kuro sunaudojimą.
 Pas mane kemperis Ford Transit (2.2 TDCi 81 kW 2007) bazėje. Orientacinis likęs nuvažiuoti atstumas tikrai kinta - prisipylus papildomai dizelino į kuri baką ir nieko kompiuteryje nespaudžiant, atstumas iš kart pasikeičia į didėjimo pusę.
 Įdomu tai, kad išvažiavus iš miesto, t.y. važiuojant trasa, orentacinis, likęs nuvažiuoti atstumas didėja. Rodo ir vidutines kuro sąnaudas, kurios paprastai būna tarp 7,6 ir 8,1 ltr/100 km. Tiesa kol kas dar nesu jų tikslumo patikrinęs, pripilant pilną baką. Tai pabandysiu padaryti ilgesnėje kelionėje.

 Kaip šiuo atveju vyksta perskaičiavimai? Kiek patikimi šio auto kompiuterio rodmenys?


Žinutės: 360
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-07-05
Renius.L parašė:

Pas mane variklis  130Multijet. Su čipu pravažiavau 80000 km. Čipas vokiškas Šitam paveiksliuke -vidurinis. Kemperis bėga ženkliai žvaliau, sąnaudos šiek tiek mažesnės negu be čipo, variklio darbas švelnesnis. Kaip tai atsilieps variklio ilgaamžiškumui dabar kol kas pasakyti negaliu. Apie vokiškus čipus galima pažiūrėti: www.racechip.de
Reniau, kokie įspūdžiai apie chiptuningą dabar – dar po metų?
Ar daiktas vertas pinigų?
Žinutės: 2195
Nuotraukos: 500
Koordinatės: 19
Prisijungė: 2012-09-21
Kad ekonomiškai tai neapsimoka, manau, labai akivaizdu.
Čia čipas, kaip jie rašo, tinkantis mano kemperiui. Kemperio kuro sanaudos apie 8 ltr/100km. Už čipą sumokėjus nuo 250 iki 450 €, gal pavyktų sutaupyti 15% dizelino, o tai gal įvyktų po 21000-37500 nuvažiuotų km. Tai 2-4 ilgos kelionės į Graikiją ar Portugaliją. Ir tik tada gal sugrįštų "investicija", o kiek dar reiktų pravažiuoti, kad būtų nauda.
Na nebent kemperis visai netraukia ir reikia papildomų kW:driving: 
Nors tai, ir daugiau klausimų, nei atsakymų kelianti tema. 
Manau ne viskas pinigais matuojama. Kartais yra ir malonumas . Kemperis geriau traukia, lengviau vaziuoja. Vaziuoja zemesnem pavarom ir sukiais. Visada buvau nusiteikes skeptiskai cipavimo atveju, taciau kai po ilgu svarstymu susicipavau savo - nenusivyliau. Skaiciuojant piniginiu aspektu ir kemperio pirkti neapsimoka. Bet kiek suprantu, visi cia lankosi tie kas nusipirke.
Žinutės: 2195
Nuotraukos: 500
Koordinatės: 19
Prisijungė: 2012-09-21
Čia išsakiau tik technokratišką nuomonę....
Filosofiniais klausimais diskutuoti sunkiau. Tai dažniausiai būna paremta daugiau tik žmogaus tikėjimu.
Na ir nesigincykim. Nes ir gyvent neapsimoka. Viskas brangu ir brangsta.
Žinutės: 360
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-07-05
Marijus.K parašė:
Manau ne viskas pinigais matuojama. Kartais yra ir malonumas . Kemperis geriau traukia, lengviau vaziuoja. Vaziuoja zemesnem pavarom ir sukiais. Visada buvau nusiteikes skeptiskai cipavimo atveju, taciau kai po ilgu svarstymu susicipavau savo - nenusivyliau. Skaiciuojant piniginiu aspektu ir kemperio pirkti neapsimoka. Bet kiek suprantu, visi cia lankosi tie kas nusipirke.
Marijau, ačiū, kad pasidalinai savo nuomone.
Dėl kuro sąnaudų sumažėjimo, tai netikiu nei vienu čipuotoju.
Smagesnis važiavimas ir rezervinės galios turėjimas – geri dalykai.
Jei ne paslaptis, kur ir kas tau čipavo?
As cipavau Vokietijoje. Per kemperiu suvaziavima buvo firma Tec power. Jie reklamuojasi kad jau 15 metu yra lyderiai sitoje srityje. Susivundziau. Paskaitinejau. Buvo straipsnis ir ryrimas promobil zurnale. Man sake kad kuro sanaudos mazesnes bus apie 1 ltr. Taciau tai labai sunkiai pasveriamas dalykas. Vaziuoji pries veja vienos sanaudos, pavejui kitos. Ypac su manu dideliu kemperiu. Zodziu i prieki vaziavau be cipo, atgal su. Sanaudos buvo panasios. Bet tai tik vienas vaziavimas. Paskui ziuresiu. Taciau, kadangi mano automatas, pastebejau kad kemperis daug ramiau vaziuoja. Iki penktos pavaros sumeto labai greitai. Nebeliko tu dideliu sukiu kai vaziuoji i kalna. Tiesiog lengviau lipa. Lenkiant jauciasi kad variklis ramiau sukasi del mazesniu sukiu. Kol kas nenusivyliau. Bus matyt. Faktas kad salone tyliau ir smagiau vairuoti. Klausiau, jie gali sucipuoti ir is Lietuvos. Reikia nusiusti kompiuteri, jie stvarko ir atsiuncia atgal. Man buvo taip, kad nusiskaite duomenis, po dvieju valandu supute atgal ir viskas. Mes cipavome tris kemperius, visu nuomone ir pojuciai panasus kaip mano parasyti. Renius turi didesni stebejimo laika, todel jo informacija turetu buti vertingesne.
Žinutės: 306
Nuotraukos: 275
Koordinatės: 1
Prisijungė: 2012-10-03
Pries savaite cipavau savo kemperi Kaune kaina 60e.ryt isvarau i kelione galesiu papasakoti daugiau.Meistriukas del kuro nieko nezadejo bet kw pasikelia apie 20roc.Pravaziavau nedauk bet tikrai ant pedalo gazo jauciasi nebereikia taip stipriai minti.Variklis 2.8jtd 94kw.