Parašyta: 2017-03-28 22:31:00
O cia geras klausimas.O kokios naudos is to euro4 tikites ?
Eugenijus.S parašė:
Sveiki
Galvoju į savo 1992 m. Peugeot J5 įsistatyti tokį daiktątipo katalizatorių. Kažin ar jis pagerintų EURO išmetimų parodymus. Baisiai noriu į Euro 4 tilpti. Ar išvis verta tai daryt, gal ne į tą daiktą net žiūriu
( pigus atrodo ) ir kokią eksperizę reikia praeiti, kad tai atsispindėtų tech pase ?
![]()
Janis.C parašė:O cia geras klausimas.O kokios naudos is to euro 4 tikites ?
Raimondas.B parašė:
euro4 turi be katalizatoriaus dar ir su DPF buti. Variklis kompu valdomas turi but, nes pagal infi is liambda zondo (kurio taip pat 92 metu dyzeli ner) reguliuoja kuro misini, kad nesudeginti katalizatoriu. DPFui statomi temeraturu ir slegio davikliai pries filtra ir po, kad kompas galetu reguliuot variklio darba pagal filtro uzterstuma. Purkstukai mechaniniai nebetiks, kompu valdomi turi but. ir apskritai kas parasys kompui programa. Na o po to viska reiks sertifikuot. Manau daug kartu pigiau butu parduot si ir pirk kemperi nuo 2006 metu, nei sukonstruoti ir sertifikuoti savo reasursais E4 automobilio variklį. Bent jau keisti visa motora su kompu, kuris numatytas darbui su Cat ir DPF, bet vistiek sertifikavimas laukia.