Dainius.D parašė:
Delioju marsruta iki Prancuzijos sienos (tolimesnis tikslas Provansas) ir nezinau kuri marsruta geriau pasirinkti:
1. Vilnius, Varsuva, Poznane, Berlynas, Frankfurtas prie Maino, Freiburg im Breisgau, Mulhouse.
2.Vilnius, Varsuva, Vroclavas, Praha, Plzen, Numberg, Basel, Geneve.
3.Vilnius, Varsuva, Vroclavas, Praha, Plzen, Munchen, Zurich, Bern, Geneve.
Iki Pranc. sienos noreciau vaziuot be didesniu sustojimu (nes pagrindinis tikslas Provansas, Prancuz. rivjera, Italijos siaure), taciau norisi vaizdingo, bet per daug nevarginancio ir neilgo kelio. Pro Sveicarija pravaziuot butu idomu tik kaip ten su kalnais nepirmos jaunystes kemperiukui?
Busiu dekingas, Jai pasidalinsite patirtimi
kai susitiksim.
Mes paprastai vaziuojam taip- Rozan, Ciechanov, Plock, Poznan, Berlynas, Nurnberg, Karlsruhe, Basel... Kazkur netoli Karlsruhe prie autobano yra didziulis Hobby ir Laika salonas, apsiseilejes visada paslampineju kokia valanda

Siuo marsrutu vaziuoja ir dauguma Lietuvos tralistu bei marsrutniku.
Isvaziuojam nakti is sest. i sekm. ~4val, stojam nakvynei ~20-21val kur nors autohofe ties Berlynu (1000km).
Paskutiniu metu su nakvyne vokieciuose darom taip- po 18-19val vaziuojam i priemiesciuose esancias "Industrie zone", teritorijos buna praktiskai issluotos su didziulem stovejimo aikstelem salia biuru pastatu ir ramiai ten miegam
Kas liecia Sveicarijos keliu mokesti- pries pora metu tai buvo 40fr- iseina praktiskai tas pats, kaip ir vaziuoti per Italus ir moketi uz atkarpas. Uzpernai uz Italu autobanus nuo Menton iki Villach suplojom ~40eur (i viena gala).
Beje ta Sveicaru keliu lipduka galima nusipirkti kad ir e-Bay, man kazkada pavyko gauti Lietuvoje uz alaus banke

Kas liecia kalnus, as su 1991 ducato 2.5d 75ag kylu i 12% ikalne antra pavara, i 15%- pirma pavara. I statesnes nebelipa

Sveicaruose i aukstesnes nei 10% neteko kilti.