Home

Forumas

Žinutės: 106
Nuotraukos: 807
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-01-29
Puikus pirkinys!Sveikinimai!

Žinutės: 2195
Nuotraukos: 500
Koordinatės: 19
Prisijungė: 2012-09-21
Rita.P parašė:
Puikus pirkinys!Sveikinimai!

:touristas::driving:
Žinutės: 574
Nuotraukos: 48
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-09-21
Žinutės apie dviračių tvirtinimą perkeltos ČIA

Žinutės: 32
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2016-08-18
Noriu pasidalinti savo patirtimi isigyjant kemperi. Vartant zurnalus, skaitant ir ziurint info internete buvau issirinkes Adria. Paciupinejus gyvai, - persimeciau prie Burstner, bet kadangi Lietuvoje jo rasti paciupineti nepavyko,  nusprendziau nuvaziuoti i Diuseldorfa (didziausia EU kemperiu ir turistinio inventoriaus paroda) ir susipazinti is arciau, nes jau buvau susidures su Adria, kad nuotraukoje viskas gali buti zymiai graziau nei pamacius realiai bei ivertinus darbo ir medziagu kokybe. 
Ten viskas labai greitai pasidaro aisku, nes visi gamintojai ir dauguma gaminamu modeliu yra vienoje vietoje. Praktiskai i visus gali ilipti, paciupineti rankeneles, stalvirsius, isitikinti vidaus sienu, duru tvirtumu, suleidimo tikslumu, konstrukcija ir t.t. 
PVZ. ilipus i Adria metalines duru rankeneles jau buvo pusiau baltos, nes nuo zmoniu ranku chromavimas nuejo ir liko balta plastmase su chromo likuciais. Sienu pertvaros kaip is kartono, linguoja  kai uzdarai ar atidarai duris, kurios taip pat pakankamai gleznos, banguoja ir vercia manyti, kad greiciausiai vaziuojant keliu visa si konstrukcija jei ne is karto tai po kokiu metu kitu dainuos garsiau uz radija :) 
Taigi paroda man padejo apsispresti uz Carthago, nors iki tol apie toki gamintoja net nezinojau kad jis egzistuoja. Veliau nepatingejau nuvaziuoti i gamykla. Ten organizuojamos ekskursijos, kuriu metu gyvai pamatai, kaip surinkinejami sie kemperiai, gali su issirinktu sesti ir pavaziuoti pats. Man paklausus ar galima pabandyti,  - sulaukiau kl. kuri nori?, pasakiau kuris domina, paieskojo raktu, idejo i sauja ir sako vaziuok. Nei jokiu dok pildymu, nei kas as toks ar pan., o juk vaziuoti ruosiausi uz gamyklos teritorijos, zodziu pasitikejimas klientu, malonus bendravimas, viskas super. Tai tokia patirtis is ten.
Dabar siek tiek info, jei kas planuoja isigyti is dileriu Lietuvoje: Carthago dileriai yra Techruna Klaipedoje. Bendravo maloniai, jiems jokiu priekaistu. Turi viena gyva E line linerclass (su dviguba asimi gale), parode, bet jis ne tokio isplanavimo kaip as norejau. Pradejom kalbeti apie galimybe uzsisakyti ir tada jau pasidare idomiau. Kalbejausi 2016m rudeni. Komplektacija suderinom, kainas tik daug maz, nes jis bus gaminamas 2017m. o jie 2017m. kainu dar nezino, jos bus apie metu gala. Pati kemperi galesiu gauti tik 2017m gale arba 2018m pradzioje. Gamykla uzversta uzsakymais ir anksciau niekuo padeti negali. Isvada: Perkant is lietuviu kainos nezinai, arba suzinosi po kokiu 3-4men. auto gausi po metu ar siek tiek daugiau. Todel kitas var. yra pirkti is dileriu Vokietijoje arba tu kurie ju parduoda daug (jie parduoda po 50 ir daugiau kemperiu i metus), kurie yra rezervave gamyba menesiais ir zino, kad ta menesi gaus 2 kemperius, kita 8 ar pan, todel klientams gali pasiulyti isigyti zymiai greiciau, geresne kaina ir norimos komplektacijos(ja reikia patikslinti prie 2 men. iki gamybos pradzios) Tokia mano patirtis, tikiuosi kam nors bus naudinga.
Zinoma Carthago gamintojas puikus. O ir kemperiai tikrai verti demesio. Beda apie kuria rasote yra Lietuvos dilerio. Siaip visi dileriai mato gamybos datas. Lietuviai taip pat. As irgi ziurejau Carthago, buvau gamykloje. Ir man siule ta pati dviaasi kaip Jums. Apie ju kemperiu pardavimo gausa spreskite pats. Beto mano nuomone nemazai pasako apie dileri tai, kad autopliuse parduoda viena modeli o nuotraukos visai kito. Tai gal neskiria. Mane dar gasdino, kad jei pirksiu Voietijoje neaptarnaus garantijos Lietuvoje. Neva reiks moketi. Paklausus gamykloje generalinio menedzerio akys labai padidejo. 
 Su vokieciais yra todel taip, kad jie daug kemperiu uzsako i sandelius ir kol gamyba neprasidejus gali keisti komplektacija, isskyrus sasi. Todel pas juos ir gali greitai nusipirkti. Taciau su jais reikia deretis. Kai gamykloje pamate kad as rimtai domiuosi, prie manes priejo kazkoks dileris ir pradejo siulyti kad imciau is jo uz super kaina. Siaip as rinkdamasis padariau dar viena toki uzsitvirtinima, be to kad vaziavau i parodas, po gamyklas. Tiesiog Vokietijoje issinuomojau vienai kelionei ir pabandziau keliauti, tam kad atsirinkciau kas man tinka. Nors pirkau jau trecia berods kemperi. Deja per ta kelione didesniame modelyje radau apie 10 trukumu, kurie uz tokia kaina pasirode nepriimtini ir pasirinkau kita modeli. As ziurinejai didesniji broli nei Jusu. Bet siaip su visa pagarba, tai tikrai puiki kemperiu marke, nors dar jauna, bet manau turinti puikia ateiti.
Žinutės: 32
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2016-08-18
Del garantinio aptarnavimo tai ir man taip pat sake, kad jei pirksiu Vokietijoje, tai ten ir vaziuosiu tvarkytis o jei noresiu cia, - tai mokesiu papildomai.:) Bus idomu isgirsti ka lietuvaiciai pasakys, kai siais metais reikes vaziuoti tikrinti hermetiskumo ir gauti parasa kad neprarasti garantijos. 
Minejot, kad ieskojot didesnio, bet kad maniskis ant IVECO bazes Chic S-plius su dvigubais ratais jau 8125 ilgio, toliau jau vos ne keleivinio autobuso ilgio variantai. Ar su tokiu dydziu dar butu patogu?
Del atstovo Jusu kemperio, tai bent jau kai buvau as pas ji, tai atkreipiau demesi kad pas ji i dirbtuves nelabai kemperis telpa ivaziuoti. Vartai per zemi. Ten labiau Nissan servisas. Aptarnaut privalo nemokamai. As priesingu atveju skusciausi gamyklai, tegu aiskinasi. Kita vertus gal geriau duot durniui kelia ir pasiplanuoti kelione su dienos sustojimui aptarnavimui kokioj Vokietijoj.
 Maniskis ant Iveco tos naujausios bazes su 3 ltr varikliu 210 berods arkliu ir ZF 8 begiu automatas. Ilgis 8,6. Manau nera ten didelio skirtumo del tu keliasdesimt centimetru. Nemazai kas sako kad virs 9 m nelabai nori daugelis kempingu aptarnauti. Bet del to irgi turiu abejoniu. Issinuomaves buvau Carthago Highliner modeli, irgi 8,6 ilgio. Taigi dvi vasaras eksploatuoju tokio dydzio, kol kas labai dziaugiames ir planuojam siemet daryti dar viena ekspermenta: tempti paskui kemperi masina nedidele i Normandija. Bus matyt kaip seksis.
Žinutės: 306
Nuotraukos: 275
Koordinatės: 1
Prisijungė: 2012-10-03
Pagarba rasantiems..
Ka turi omeny? Cia blogai ar gerai?
Žinutės: 1312
Nuotraukos: 23
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2014-10-13
As manau labai gerai.Nors as nesiruosiu pirkti naujo kemperio bet is tokiu diskusiju suzinau vis daugiau ir daugiau niuansu.:hi: