Marijus.K parašė:
Tomas.J parašė:
Nenoriu piršt savo sup... nuomonės, bet kiek žiūrėjau iš dalinai integruotų, nelabai ką geriau randu už
šį modelį- bazė puiki, būda- kaip tanko. Tik tiek, kad šonai ir stogas aliuminiai, bet stogas nedurnai padarytas, su užleidimais, todėl problemų čia kaip ir neturėtų būti.
Iš integruotų nieko gudriau nerandu už
šį modelį. Bazė puiki, būdos kokybė stipri vidutiniška- plastikai visur stori ir minkšti, baldai pusėtini. Turbūt pigiausias modelis, kuris pilnai (stogas ir sienos) iš GFK. Rėmas dar iš pagalių. Ir atsiliepimai apie jį visur neblogi.
Variklius aišku 2,7 reik žiūrėt.
Tomai o Tu eksploatavai sitoki garaza bagazine kada? Ka vezioji? Isskyrus MB baze, kuria Tu megsti daugiau ten nieko nera. Nepyk, bet yra tikrai geresniu pasirinkimu. Del bagazines: dviracius vezti patogiau ant galo. Tiesiog nuimti ir uzdeti. Motorolerio nevesi del mases. Visa kita vezi ora. Lova virs bagazines net vaikas neatsises. Zmogui kuris turi bent kiek mazu patalpu baimes, niekada nebus miela ten guleti. Rimo ugiui, tures replioti keturpescias. O dar, jei sitoj lovoj miegos kartu zmona ir ji bus prie krasto reiks ja perlipti. Kas nakti yra pakankamai nesmagu. Sito isplanavimo kemperis , kalbu apie gala, turi tik viena privaluma, Jis ilgiu trumpiausias. Jei aktualu tilpti i 7m tada gal. Bet reikia ivertinti ta ka rasiau. As pats tris metus vazinejau su identisku. DEl pagaliuku sienose, tai ju geriau vegti, nes pagrindiniu bedu saltinis jie. Bent jau gamintojai taip sako. Na bet as cia nespecialistas. Burstner geras priekio isdestymas, ratu su L formos virtuve. Tai funkcionaliausia. Jei zmona stovi prie virykles, dazniausiai gali be bedu prasilenkti. Pas Rapida, tokio tipo virtuve, kad prasilenkti nepavyks. Zodziu jei zmona keps duona, o Rimas nores pasiimti is saldytuvo alaus. Reiks arba zmona kad iseitu, arba palaukt kol baigs kepti.
Nelabai gerai supratau apie dusus, bet lyg ir erdvus. Reiktu daugiau panagrineti. Del sasi, kazkaip MB sveria tiek pat kaip Fiat? Nes su Iveco iskart lipi virs 3500. Man kazkaip klausimas kaip ten su svoriais. Aha , vienas iki 5000kg, kitas 3850 kg. Netikiu kad tilptu iki 3500kg. O ko Iveco baze bloga? Na sake tiltas galinis iseidavo. Bet lyg pataise. Varikliai sake amzini. Ar as klystu?
Aha, dabar eksploatuoju. Ir tam garaže miegu

Padarytas spalnikas per 40cm nuo žemės, sudėti langeliai abiejose pusėse. Atsisėst telpu. Geresnės vietos miegot net neįsivaizduoju

Po gultu telpa visi daiktai, dviračiai ant galo. Kas liečia
tokį išplanavimą, tai man labai patinka, pats su lygiai tokiu pačiu lavonėliu važiuoju. Čia dar kam ko reikia- man tas vidaus funkcionalumas kažkelintoj vietoj, svarbiausia būdos konstrukcija- kad po 3metų nereiktų stogo ir sienų keisti...
Kad pas (T-star) nieko nėra- netiesa, pas jį net būdos durys su 2 spynom ir abi su prisoskėm, kaip pas S-niką 221-ą. Pas MORELO turbūt to nėra?
Jei reikia, kad lova kilotųsi- mačiau 2003m WEINSBERG IMPERIALE kažkuris toks buvo. Reiktų patikrinti ir mano minėtą T-STAR, vokietis kažką lyg minėjo, bet neatkreipiau dėmesio.
Jei ieškoti be pagalių sienose, iš karto kyla kartelė ir metuose, ir kainoj. Manau pradžia bus nuo 40000eur...
Ir kas keista- apvažiavau kelias aikšteles, galvojau vokiečių prekiautojų (specų atseit) paklausiu kurie modeliai iš GFK, nuo kurių metų panašiai pradėjo eiti ir pan. Tai pasakė vienas- jei siena lygi, be struktūros, tai GFK! Nors griūk atbulas. Parodžiau jo parduodamą KNAUS su lygiom sienom ir pažeistais dažais iš po kurių aliuminis šviečia- kraipė ūsą, negalėjo patikėt... Va tau ir vokiečių specialistai.