Parašyta: 2015-01-15 12:26:02
Žinutės: 2195
Prisijungė: 2012-09-21
Žilvinas.Š parašė:
Janis.C parašė:
Sutinku.O kaip tie 1.9 60kw ? Ar 2.5 60kw ? Gal kas turi ir gali juos apibudinti.Zinoma autoritetas 2.5 85kw
Atvazinejau dvi vasaras 1.9TD.Viskas ten tvarkoj.Gal, vaziuojant tik su pilnai pakrautu, automagistrale su nemaza ikalne ,kylant jauciasi greicio kritimas.Kaip ne keista,kalnuose lipa puikiai,gal,kad tam greiciu deze pritaikyta 
Svarbiausia, kad kelyje būtų patikimas.... Galėtum iš taško A tašką B be gedimų pasiekti. Visa kita antraeiliai dalykai, juk ir kasdieniniame gyvenime ne visi jaguarais varinėja

Pilnas miestas "skardinių" ir "kibirų"

Parašyta: 2015-01-15 16:49:46
Žinutės: 1312
Prisijungė: 2014-10-13
O ar cia man tik taip atrodo ar tikrai po 4 sedimas vietas dazniausiai buna.
Parašyta: 2015-01-15 19:01:31
Žinutės: 2195
Prisijungė: 2012-09-21
Janis.C parašė:
O ar cia man tik taip atrodo ar tikrai po 4 sedimas vietas dazniausiai buna.
Didelius dažniausiai naudoja nuomos kompanijos, "taborams"

vežioti. Mažus - žmones savo asmeniniams poreikiams

Manau, pagal tai perkant, bent iš dalies galima spręsti, kur vienas ar kitas kemperis buvo naudotas
Parašyta: 2015-01-15 22:43:09
Žinutės: 2142
Prisijungė: 2012-10-03
Arvydas.I parašė:
Žilvinas.Š parašė:
Janis.C parašė:
Sutinku.O kaip tie 1.9 60kw ? Ar 2.5 60kw ? Gal kas turi ir gali juos apibudinti.Zinoma autoritetas 2.5 85kw
Atvazinejau dvi vasaras 1.9TD.Viskas ten tvarkoj.Gal, vaziuojant tik su pilnai pakrautu, automagistrale su nemaza ikalne ,kylant jauciasi greicio kritimas.Kaip ne keista,kalnuose lipa puikiai,gal,kad tam greiciu deze pritaikyta 
Svarbiausia, kad kelyje būtų patikimas.... Galėtum iš taško A tašką B be gedimų pasiekti. Visa kita antraeiliai dalykai, juk ir kasdieniniame gyvenime ne visi jaguarais varinėja
Pilnas miestas 'skardinių' ir 'kibirų'
Na kartais norisi 120 prasilekt, bet kai su 2,5 54kw atmosferiku 110 maksimumas (nuo kalniuko

), tai tenka dziaugtis ir tais 90-95km/val. Gal ir gerai. Daugiau pamatai. I kalnus lipa tikrai gerai.
Parašyta: 2015-01-16 10:07:06
Žinutės: 1606
Prisijungė: 2012-10-03
Niekaip nesuprantu kaip Jums tie seneliai kalnuose "puikiai" lipa

Turbūt aš jau važiuot nebemoku

Parašyta: 2015-01-16 10:23:51
Žinutės: 308
Prisijungė: 2013-06-30
Hm, mano irgi 54kW, oi kaip trūksta sveikatos, nors variklis po remontų tik ką. O gal kas nors iš klubiečių yra keitęs seno dukato (92 m.) variklį į naujesnio?
Neseniai užmačiau skelbimą 86m. dukatas su 2003m. iveco 100kW varikliu.
Paskutinis pakeitimas: 2015-01-16 10:51:19
Žinutės: 484
Prisijungė: 2012-09-21
Važiuojant po vieną , neskubant , silpnesnis variklis gal ir nieko , bet jeigu teks važiuoti grupele tai iškart pajausite variklio galios trūkumą .
Paskutinis pakeitimas: 2015-01-16 10:58:23
Žinutės: 1312
Prisijungė: 2014-10-13
Zinoma nera kur lekt.Bet vaziuoji autobamu laikai 90-100 ir pradeda keles kilt i virsu o greitis krist iki 50 pasijauti kaip visiskas mulkis.Cia as apie savo vw multivan 2.4 57kw Tada ir pradedi mastyt kad reik galingesnio.
Paskutinis pakeitimas: 2015-01-16 11:04:06
Žinutės: 308
Prisijungė: 2013-06-30
Jani, tu toks ne vienas, patikėk

Paskutinis pakeitimas: 2015-01-16 14:40:58
Žinutės: 443
Prisijungė: 2012-10-10
Iš asmeninės, kaip nuomininko, patirties: daugiau kilovatų visada geriau. Aš per atostogas niekad nemėgstu lakstyti, o ir didžioji dalis nuomotų kemperių nebuvo tokie, su kuriais galėtum lėkt atsipūtęs. Bet... Galios rezervas visada puiku - ar įkyrėjusią fūrą aplenkt, ar į kalną ilgesnį įkopt nekaistant... Viena yra variklį smaugt ties jo galimybių riba, kas kita - važiuoti naudojantis tik dalimi jo galios.
