Parašyta: 2021-01-15 12:25:58
Žinutės: 423
Prisijungė: 2016-03-01
Savo kur gaminu, sildziau storiau lubas ir grindis. Lubos 8cm (5+3) Grindys, vietomis 5cm vietomis 10cm, aisku, man aukstis leido taip dayti.viso to pasekoje, beda LIUKAI. Dabar i liukus sudejau apsiltinima, viskas liuks. Jei reikia taupyti vieta, tada rinkciausi 5cm stirodur, BE atspindincios medziagos. nerandu video, bet maciau, kaip lupa viska zemen, nes kur su atspindincia deta, ten susidaro kondensatas, po to lasai, o laikui einant pelesis. ne veltui gamintojai, jos isviso nenaudoja.
Sienos 3cm stiroduras, 4mm fanera, pasiteisino pilnai.
Paskutinis pakeitimas: 2021-01-15 16:44:44
Žinutės: 1606
Prisijungė: 2012-10-03
Pritariu- esmė liukai, langai, durys, durelės, ventiliacijos angos po boileriu, pečium, šaldytuvu ir pan, man šaltis pagrinde per ten eina. Ir iš kabinos per paprastus langus.
Parašyta: 2021-01-16 03:03:53
Žinutės: 2828
Prisijungė: 2012-10-03
Žiemą važiudamas tarp užuolaidų ir langų kaišiojau papildomos izoliacijos, liukus kuriu nenaudojau irgi apdeliojau, bet miegojom su vienų praviru liukų, nes buvo pasirinkimas sušalti ar uždusti

kabinoje stiklo pakėtai, didelis priekinis stiklas po nuleidžiamų žaliuzių, dvigubos grindys irgi gerumo davė kaip ir radijatorinė šildymo sistėma kuriai nereikia ventiliacijos skylės.
Parašyta: 2021-01-28 22:48:38
Žinutės: 236
Prisijungė: 2018-04-22
Sveiki,koki autobusa ir kokiu metu temos autorius nupirkes?Kiek zinau jei autobusas turistinis turi klima ,tualeta,tai tie nuoteku, vandens, sildymo,kondecionavimo klausimai isspresti.Visi langai dvigubi,sienos geriau apšiltintos nei kemperiuose.Važiuoja karsta vasara 50 ir daugiau zmoniu ir visko turi uztekti. Šyldymas taip pat geresnis negu kai kuriuose kemperiuose 30kw slapia webasta!!!Tiktai jeigu autobusas ne pirmos jaunystes ir nemazai nuvaziuotas reiktu visu pirma gerai issiaiskinti patikimuma.Buna kad seni autobusai luzta pusiau.
Parašyta: 2021-03-23 09:02:44
Žinutės: 7
Prisijungė: 2021-03-23
Kazkada buvau uzsideges tokia ideja, tik mazesniu masteliu. Bet visa optimizma ismuse konsultacijos del ekspertiziu. Tipo autobusas M3, kemperis konvertuojasi i M1. Tada nebetinka M3 sedynes, reikia keisti i sertifikuotas M1 ( nepigios). Tada nebetiks tvirtinimo vietos, reikes daryt naujas. Tada laboratoriniai bandymai ir t.t. ir t.t. Butu idomu jusu patirtis, kaip su tuo susitvarket.
Parašyta: 2021-03-23 22:07:29
Žinutės: 236
Prisijungė: 2018-04-22
LT dabar su perregistravimu praktiskai nera sansu.Visi ekspertai bijo prisiimti atsakomybes avarijos atveju.teoriskai gal kas ir galima,realiai labai sudetinga.
Parašyta: 2021-08-25 15:34:50
Žinutės: 13
Prisijungė: 2021-01-06
Parašyta: 2021-08-25 15:45:58
Žinutės: 13
Prisijungė: 2021-01-06
Italijoj važiavom daugumoj tik nemokamais keliais, daug kur ir serpantinas. Ir po miestus maltis nemažai reikėjo, tai tik Pizoje užsirovem ant 3.3 aukščio tiltuko. Ai dar buvo vienas tunelis su staigiu posūkiu gale, kur net ženklas stovėjo, kad iki 9m ilgio, bet mes su 12m pravažiavom, nes autobuso ratai daugiau susisuka


Parašyta: 2021-08-25 20:37:09
Žinutės: 1312
Prisijungė: 2014-10-13
wau

Italijoje su tokiu wau

Parašyta: 2021-08-25 20:37:10
Žinutės: 1606
Prisijungė: 2012-10-03

Nu ir kaip įspūdžiai- dar kartą važiuosit?