Parašyta: 2019-10-14 21:25:10
U as vaziavau ne toki atstuma su tuo laikikliu. Vaziavau i pajuri. Ne kiek sanaudos nepadidejo. Nezinau... man nesitiki, jei laikiklis pasleptas uz nugaros kemperio. Kazkaip priestarauja fizikai.
Parašyta: 2019-10-14 23:02:31
Žinutės: 2195
Prisijungė: 2012-09-21
Aš turiu tam paaiškinimą, kuris neprieštarauja fizikai. Nuo vietos kur uždėti dviračiai iki galinio tilto ašies susidaro apie 3 m (tiksliai dabar nepasakysiu). Du dviračiai su įtaisu apie 50 kg. Gaunasi, kad priekinio tilto apkrovimas palengvėja apie 150 kg. Tuo pačiu ir varomųjų priekinių ratų sukibimas su asfaltu sumažėja ženkliai. Ford Transit priekis ir taip gan lengvas. Tą patvirtina rekomentacija į priekinius ratus pūsti tik 3,5 at., kai į galinius rekomenduoja 4,75 at. Važiuojant gaunasi didesnis varomųjų ratų praslydimas
Paskutinis pakeitimas: 2019-10-15 00:07:04
Žinutės: 272
Prisijungė: 2017-01-04
Nesamone, turejai gryzti be padangu priekyje. Lengv. automobilio farkopo max vid. apkrova- 60Kg. Mano kemperio fark. 120Kg. Be papildomo priekinio pakelimo ratuko, pakrautos priekabos nenukeliui be nemazu pastangu. Manau tris dviracius su laikikliais lenviau kelciau.
P>S Jei ziureti sverto taisykle, tai galine asis turetu buti ties kemperio ilgio centru ar dar daugiau t.y 2/3. Nes gaunanti 50kg apkrova ,kaip minejote, pakelia 150kg.
Cia kazkas su turbulencija, jei tikrai 1l/100km daugiau.
Parašyta: 2019-10-15 07:05:14
As irgi manau kad nesamone del apkrovos. As sutikciau nebent su tuo jei dviraciai su laikikliu issikisa is uz kemperio sonu. Kitu atveju jokios turbulencijos neturi buti. Juk dviraciu net vaziuojant is paskos praktiskai minti nereikia, nes papuoli i oro maisa. Nes tiesiog neta pasipriesinimo. O cia prie pat sienos stovi. Beje mano kemperio galas dar gerokai ilgesnis nei turbut Jusiskiu.
Paskutinis pakeitimas: 2019-10-15 11:29:59
Žinutės: 2195
Prisijungė: 2012-09-21
Varančių ratų praslydimas - rimtas reikalas

Būtent dėl šios priežasties varantieji ratai dėvisi greičiau.
Vienaašėse priekabose dėl to turi būti subalansuotas vežamas svoris, kad į kablį neveiktų daugiau, jei gerai atsimenu, 80 kg vertikali žemyn nukreipta jėga.
Parašyta: 2019-10-15 12:09:27
Kosmosas kazkoks ta musu diskusija...
Paskutinis pakeitimas: 2019-10-15 13:35:43
Žinutės: 2195
Prisijungė: 2012-09-21
Ne, viskas labai elementaru ir paremta
teorinės mechanikos bei trinties jėgų sąvokomis (
trinties jėgos
Parašyta: 2019-10-15 14:18:58
Ne nu galim ir ka nors is aukstesnio dar parasyt. Bet Jus tik primityviai logiskai pagalvokit kiek del pakilusio priekio reiia prasukti ratus kad litru kuro imti daugiau? O dar padangu devejimasis kainuoja. O dar kampas pasipriesinimo pasikeicia. Cia tiesiog. Manau logiskiausia butu kreiptis prie tokiu diskusiju i KTU ekspertiziu skyriu, gal jie paaiskintu, nes kur mes nuklydom man kazkaip atrodo kaip pasakjimas apie ateiviu vidury Vilniaus.
Parašyta: 2019-10-15 14:33:02
Žinutės: 2195
Prisijungė: 2012-09-21
Taip kainuoja ir padangų dėvėjimasis. Pas mane priekinės (varančios) po 45000 km, nusidėvėjo dvigubai daugiau, nei galinės. Pradžioje galvojau keitinėti, bet dabar matau, kad racionaliau bus, dar po kokių 25000 km, tokias pačias priekiui dvi naujas atsisiųsti.
Dėl paaiškinimų, žinoma, galima kreiptis kus širdis geidžia.... Aš gi žinau praktiškai, kad man dviračiai ant kablio tolimose kelionėse neapsimoka, todėl nebesivežioju...
Beje, čia savo patirties niekam neperšu. Kam tinka - puiku

Parašyta: 2019-10-15 15:04:51
Žinutės: 272
Prisijungė: 2017-01-04