Parašyta: 2021-02-15 23:19:59
Įdomu....
Kai tą pačią technologiją, kiekvienas gamintojas interpretuoja savaip 

Skirtingų taisyklių tai pačiai technologijai logika gali būti tik tame, kad apsidrausti nuo žioplų vartotojų arba pasireklamuoti, kad mano akumuliatoriai geresni 

Jei pasidomėsite LiFePO4 fizika, kad 0C - nėra joks magiškas skaičius. Tiesiog vėstant aplinkai saugiai akumuliatorių galima krauti vis mažesne srove. Kitaip sakant, galima saugiai akumuliatorių pakrauti ir prie -5C lygiai, kaip ir galima jį sugadinti prie +10C.
Bet jei atidėtume visus gandus į šalį, tai norėčiau paklausti, kas turi atsitikti, kad jūsų akumuliatorius atšaltų iki, tarkim, -10C ir jūs tuo metu sugalvotumėte jį krauti, tarkim, 50A srove???? 

Teoriškai įmanoma, bet praktiškai.....
Nepamenu ar rašiau, bet labai rekomenduoju pasitikrinti kokia srove kraunasi nusėdęs jūsų LiFePO4 akumuliatorius nuo variklio? Pas mane daugiau 8A krovimo srovė nepakyla. Viskas dėl to, kad daugumoje (o gal ir visuose) kemperių elektroblokuose (Calira, EBL ir pan.) stovi šuntas tarp kemperio ir mašinos akumuliatorių. Jis stovi tam, kad galima būtų prijungti ampermetrą, nors pats ampermetras stovi ne kiekviename kemperyje. Tas šuntas taip pat apriboja LiFePO4 krovimo srovę ir jeigu jo kažkaip neapeiti, krovimo srovė NIEKADA nebus labai didelė.
Taigi, pasimatuokite kemperio akumuliatoriaus krovimo srovę, blaiviai įsivertinkite ar įmanomos sąlygos, kad jūs didele srove krautumėte akumuliatorių atšalusį iki labai žemų temperatūrų ir ramiai mėgaukitės LiFePO4 privalumais.
Tiesa, svarbiausia: jei pirksite LiFePO4 akumuliatorių, paprašykite, kad būtų įdėtas "balastas", kuris atjungia (arba riboja) akumuliatoriaus krovimo srovę prie žemos temperatūros. Tokiu atveju viskas ką parašiau viršuje - netenka prasmės.
Sėkmės visiems!!!
P.S. LiFePO4 akumuliatorių nepardavinėju.