Home

Forumas

Žinutės: 2142
Nuotraukos: 1084
Koordinatės: 7
Prisijungė: 2012-10-03
66ah LiFePo4- 350eu. Nepigu, bet nesigailiu nei vieno išleisto pinigo.
Tikri ir garantuoti 66ah, nėra įtampos kritimo, lengvutis, o svarbiausiai, kad laaabai gerai priima krovimą!
Žinutės: 2195
Nuotraukos: 500
Koordinatės: 19
Prisijungė: 2012-09-21
Andrius.K parašė:
BMS turi labai silpną balansavimo srovę. Jei bus bent kiek ženklus celių disbalansas - procesas bus be galo ilgas.
Dėl pasirinkimo - jei nėra bėdos dėl svorio ar nėra didelių energijos vartotojų gal ir tinkamas pasirinkimas rūgštinis akumuliatorius. Tik vis tiek siūlau rinktis tinkamus gilesniam iškrovimui.
Labai taiklus pastebėjimas: "jei nėra bėdos dėl svorio"
Deja, bet daugelis, bent jau pirkdami savo pirmąjį kemperį, visiškai nepagalvoja, kokį svorį jis galės vežti, o renkasi pagal sėdimų ar miegojimui skirtų vietų skaičių... O tada prasideda problemos arba kaip dabar madinga sakyti "iššūkiai", kokius daiktus imti į kelionę,  ką išmesti, kur nusipirkti lengvesnių indų ar net brangesnį, bet daug lengvesnį akumuliatorių.
Žinutės: 272
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-01-04
Arvydas.I parašė:
Andrius.K parašė:
BMS turi labai silpną balansavimo srovę. Jei bus bent kiek ženklus celių disbalansas - procesas bus be galo ilgas.
Dėl pasirinkimo - jei nėra bėdos dėl svorio ar nėra didelių energijos vartotojų gal ir tinkamas pasirinkimas rūgštinis akumuliatorius. Tik vis tiek siūlau rinktis tinkamus gilesniam iškrovimui.
Labai taiklus pastebėjimas: 'jei nėra bėdos dėl svorio'
Deja, bet daugelis, bent jau pirkdami savo pirmąjį kemperį, visiškai nepagalvoja, kokį svorį jis galės vežti, o renkasi pagal sėdimų ar miegojimui skirtų vietų skaičių... O tada prasideda problemos arba kaip dabar madinga sakyti 'iššūkiai', kokius daiktus imti į kelionę,  ką išmesti, kur nusipirkti lengvesnių indų ar net brangesnį, bet daug lengvesnį akumuliatorių.
Ne vien tik svoryje esme. Deda ir sunkiuju kemperiu savininkai.
Žinutės: 10
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2020-04-04
Kad ir kaip beskaičiuoju, kaina skiriasi nedaug, ar surinkinėjant 50Ah lifepo4, ar pirkant Lietuvoje švininį gilaus iškrovimo su 100Ah, jei išties jie neturi pusės ir daugiau deklaruojamos naudingos talpos, arba vėl kažkur klystu.. Bet man vis tiek įdomu kaip tiksliai pasireikštų ar kokia žala būtų dėl neišbalansuotų celių? Nes balansavimui tuomet irgi tektų pirktis prietaisą, su viltimi po naudojimo parduoti, bet išvengti to labai norėtųsi :D Šiaip naudosime priekaboje, tai mažesnis svoris tempiant galvoju visada bus geriau :priekaba: 
Žinutės: 128
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2014-06-16
Jei celės nesubalansuotos - kažkuri celė pasikraus greičiau (pasieks 3,6-3,65V ar kitą nustatytą reikšmę) ir BMS atjungs krovimą. Likusios trys liks nedakrautos. Iškrovimo metu kažkuri iš nedakrautų pirma pasieks minimalią ribą ir vėl BMS atjungs iškrovimą. Pasekoje Jūs turėsite mažesnę naudojamą baterijos talpą.
Galimą dar tokį aktyvų balanserį naudot. Jis, kaip ir BMS, anksčiausiai pasikrovusią celę iškraudinės, kol kitos pasikraus. Tik šis tai darys žymiai sparčiau nei BMS.
Žinutės: 272
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-01-04
Andrius.K parašė:


Jei celės nesubalansuotos - kažkuri celė pasikraus greičiau (pasieks 3,6-3,65V ar kitą nustatytą reikšmę) ir BMS atjungs krovimą. Likusios trys liks nedakrautos. Iškrovimo metu kažkuri iš nedakrautų pirma pasieks minimalią ribą ir vėl BMS atjungs iškrovimą. Pasekoje Jūs turėsite mažesnę naudojamą baterijos talpą.


Galimą dar tokį aktyvų balanserį naudot. Jis, kaip ir BMS, anksčiausiai pasikrovusią celę iškraudinės, kol kitos pasikraus. Tik šis tai darys žymiai sparčiau nei BMS.


Geriausiai prasitestuoti jau turint  esamą sistemą. Saulės panele 140W, LifePO- 100Ah.Vakar vakare pajungiau salono apšvietimą ir TV 5-ioms valandoms. Išjungus, akumuliatorius rodė 70% talpos likutį. 12h dienos šiandieną pažiūrėjau , rodmenys buvo tokie:
Žinutės: 360
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-07-05
Domantas.M parašė:
Kad ir kaip beskaičiuoju, kaina skiriasi nedaug, ar surinkinėjant 50Ah lifepo4, ar pirkant Lietuvoje švininį gilaus iškrovimo su 100Ah, jei išties jie neturi pusės ir daugiau deklaruojamos naudingos talpos, arba vėl kažkur klystu.. Bet man vis tiek įdomu kaip tiksliai pasireikštų ar kokia žala būtų dėl neišbalansuotų celių? Nes balansavimui tuomet irgi tektų pirktis prietaisą, su viltimi po naudojimo parduoti, bet išvengti to labai norėtųsi :D Šiaip naudosime priekaboje, tai mažesnis svoris tempiant galvoju visada bus geriau :priekaba: 
Kolegos, nėra ties tos problemos dėl nesubalansuotų celių. Neklaidinkite kitų, kas patys neišmanote.

Domantai, viskas yra gerai, nereikia jokių prietaisų balansavimui, viską sutvarko standartinis balansas. Jis dar ir apsaugo nuo iškrovimo perkrovų ir nuo įkrovimo neigiamoje temperatūroje.
Jei turi klausimų, parašyk į PM, susiskambinsim.

Pas mane stovi LiFePO4 akumas jau metai, pas draugą - dar ilgiau.
Abu nusimetėme po keliasdešimt kilogramų svorio, greitas pakrovimas, įtampa visada apie 13 V, viskas super. Pas mane dar atsirado papildomas bagažo skyrius, kur buvo vieta dviems švininiams akumuliatoriams. LiFePO4 akumuliatorius tilpo į saloną šalia vandens bako.


Žinutės: 422
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-06-29
Andrius.K parašė:
Jei celės nesubalansuotos - kažkuri celė pasikraus greičiau (pasieks 3,6-3,65V ar kitą nustatytą reikšmę) ir BMS atjungs krovimą. Likusios trys liks nedakrautos. Iškrovimo metu kažkuri iš nedakrautų pirma pasieks minimalią ribą ir vėl BMS atjungs iškrovimą. Pasekoje Jūs turėsite mažesnę naudojamą baterijos talpą.
Galimą dar tokį aktyvų balanserį naudot. Jis, kaip ir BMS, anksčiausiai pasikrovusią celę iškraudinės, kol kitos pasikraus. Tik šis tai darys žymiai sparčiau nei BMS.
Susirinkau lifepo4 130ah su lygiai tokiu pat aktyviu balansyru.Klausimas: ar tikrai reikia man dar ir bms ?
Žinutės: 128
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2014-06-16
Justinas.S parašė:
Andrius.K parašė:
Jei celės nesubalansuotos - kažkuri celė pasikraus greičiau (pasieks 3,6-3,65V ar kitą nustatytą reikšmę) ir BMS atjungs krovimą. Likusios trys liks nedakrautos. Iškrovimo metu kažkuri iš nedakrautų pirma pasieks minimalią ribą ir vėl BMS atjungs iškrovimą. Pasekoje Jūs turėsite mažesnę naudojamą baterijos talpą.
Galimą dar tokį aktyvų balanserį naudot. Jis, kaip ir BMS, anksčiausiai pasikrovusią celę iškraudinės, kol kitos pasikraus. Tik šis tai darys žymiai sparčiau nei BMS.
Susirinkau lifepo4 130ah su lygiai tokiu pat aktyviu balansyru.Klausimas: ar tikrai reikia man dar ir bms ?
Balansavimo įrenginys neapsaugo nuo baterijos celių perkrovimo ar per didelio iškrovimo, jis tik balansuoja, sulygina celių įtampas.
Žinutės: 422
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-06-29
Andrius.K parašė:
Justinas.S parašė:
Andrius.K parašė:
Jei celės nesubalansuotos - kažkuri celė pasikraus greičiau (pasieks 3,6-3,65V ar kitą nustatytą reikšmę) ir BMS atjungs krovimą. Likusios trys liks nedakrautos. Iškrovimo metu kažkuri iš nedakrautų pirma pasieks minimalią ribą ir vėl BMS atjungs iškrovimą. Pasekoje Jūs turėsite mažesnę naudojamą baterijos talpą.
Galimą dar tokį aktyvų balanserį naudot. Jis, kaip ir BMS, anksčiausiai pasikrovusią celę iškraudinės, kol kitos pasikraus. Tik šis tai darys žymiai sparčiau nei BMS.
Susirinkau lifepo4 130ah su lygiai tokiu pat aktyviu balansyru.Klausimas: ar tikrai reikia man dar ir bms ?
Balansavimo įrenginys neapsaugo nuo baterijos celių perkrovimo ar per didelio iškrovimo, jis tik balansuoja, sulygina celių įtampas.
Dėkui už atsakymą.