Na pirmiausiai reikia 100% apsispręsti priekabą ar kemperis. Abu turi savo trūkumų ir privalumu. Už 15000lt. galima įsigyti puikią priekabą. Patikimą kemperiuką už 15000lt įsigyti gali būti itin nelengva. Jei planuojate važinėti netoli Lietuvos, tai dar, dar, jei tikslai rimtesni, tai geriau investuoti daugiau. Pasirinkimas Vokietijoje pvz.
www.mobile.de labai nemenkas. Susiaurinus paiešką iki "privataus pardavėjo", "vieno šeimininko", "rida iki 150000km.", pasirinkimų sumažėja, o kainos ūgteli, bet tikimybė rasti gerą daiktą padidėja. Ir aš pradžioje "pas vokiečius" rinkausi, tačiau pasisekė Lietuvoje rasti gerą variantą. Stebiu skelbimus toliau ir matau, kad tokių variantų būna laaaaabai retai. Kiek pastebįjau Klaipėdoje Valiulio įmonėje būna primtiniausių variantų. Lietuvoje pliusas tas, kad gali greitai nuvažiuot ir pamatyt savo akimis. Nuotraukose ir aprašymuose visi būna "nenudrožti", "puikia važiuojantys", "sėdi ir važiuoji", "pagal metus įdealus". Deja nuvykus į vietą dažnai net variklio neprašai užvesti.....Vokietijoje reik išsirinkt keletą variantų (labai toli viens nuo kito nenutolusių), susidėlioti maršrutą, pakalbinti vokiškai šnekantį draugą (perkant pas privatininkus, dažniausiai pagyvenusius, angliškai susišnekėt bus sunku) ir pirmyn. Dėl kemperio "būdos" gamintojo manau skirtumo didelio nebus. Skonio reikalas. Svarbiausiai techninis stovis, sandarumas, įrangos būklė, patinkantis išplanavimas."Būdą" veža MB (retais atvejais), Ford, Peugeot, Fiat. Populiariausi FIAT. Variklis kuo "didesnis", tuo resursas ilgesnis (2,5ltr., 2,8ltr.). Rinkčiausi su turbina- važiuot smagiau, nors tiesa sakant su savo "atmosferiniu" iki 110km/val "įminu".......nuo statesnio kalniuko

Svarbu padaryti pradžią.... po penkiolikto apžiūrėto kemperio klausimų sumažės iki minimumo
