Parašyta: 2017-12-29 13:41:16
Žinutės: 284
Prisijungė: 2014-02-06
Tomas.J parašė:
Saulius.G parašė:
Viskas gerai atrodo , kol neįvyksta avarija ar nesudega. Tik pas mus kemperio draudimo kaina yra nesamoninga. Draudžiu visas mašinas ir tvarkau kiekvieną smulkmeną per draudimą.. Marijau , jei turi parką ir draudį visą įmonės turtą ( pastatai, transportas....), tai neturėtu labai padidėti kaina.
Keistus skaičius pateikiat vienok... Draudžiau pernai kasko- jau tiksliai nepamenu, bet apie 220eur įmoka buvo. Daugumai M1AFSA tech. pase nieko nesako, o kad kemperis- niekam nesakau, tai jie draudžia kaip paprastą busą ~4000eur vertės. Modelio foto jiems atsiunčiu epaštu po poliso išrašymo, tad net nemato ką draudžia. Draudžiu pas mažai nutuokiančias moterėles, kurios sėdi prekybos centruose ir dar taikau ant naujokės. Jos bet ką padarys, kad tik polisą parduotų. Buvo 2 įvykiai su išmokom, problemų nebuvo ir teisiškai neturėjo būti.
O ką daryt, jei tech. pase parašyta AUTOCARAVANS RIMOR, tai ir draudimas kaip kemperio, o ne mikroautobuso.
Parašyta: 2017-12-29 13:43:47
Žinutės: 1606
Prisijungė: 2012-10-03
Marijus.K parašė:
Bet Tomai pats rasei kad kaip busa ar lengvaja draudi. Jei nuetum ir pasakytum kad kemperis kazi kaip butu... man siek,tiek,toks metodas baisus del ismoku. Paskui sakys kad nemokam. O ir tokio,kemerio,naujesnio,taip,neprakistum, nes Busai tiek nekainuoja kaip ponauji kemperiai. Bent anksciau vienintelis Lietuvos draudimas draude.
Dėl naujo, 100- ais tūkst. kainuojančio gal ir kitaip reiktų daryti. Bet mano ir daugelio mūsų atveju, kai vertė 20-25 tūkst. nemanau, kad verta drausti kaip kemperį. Galima būtų išsiplėsti apie niuansus, bet draudimas gauna auto dokumentus ir jo foto poliso išrašymo metu ir kokią vertę tuo metu nusistato man visai neįdomu. Kaip ir minėjai- esmė- rinkos vertė nustatoma įvykio metu, o ne draudimo metu. Yra vienas gana rimtas niuansas, dėl kurio bijojau- kemperio būda gali būti traktuojama kaip papildoma įranga, kurią reikia drausti papildomai- ta prasme- už tuos 220eur draudžia tik bazę- mano atveju MB 2004m, kurio vertė pagal juos ~4000eur ir įvykio metu moka tik už bazei padarytus apgadinimus, o už būdos apgadinimus nemoka, nes nedrausta papildoma įranga. Bet mano nuogąstavimai nepasitvirtino- buvo apgadinta būda ir jokių problemų nekilo dėl išmokų.
Aišku kitas reikalas- apgadinimų dydis ir policijos pažymos reikia ar ne, bet čia jau kita tema.
Parašyta: 2017-12-29 13:45:04
Žinutės: 1606
Prisijungė: 2012-10-03
Saulius.G parašė:
Tomas.J parašė:
Saulius.G parašė:
Viskas gerai atrodo , kol neįvyksta avarija ar nesudega. Tik pas mus kemperio draudimo kaina yra nesamoninga. Draudžiu visas mašinas ir tvarkau kiekvieną smulkmeną per draudimą.. Marijau , jei turi parką ir draudį visą įmonės turtą ( pastatai, transportas....), tai neturėtu labai padidėti kaina.
Keistus skaičius pateikiat vienok... Draudžiau pernai kasko- jau tiksliai nepamenu, bet apie 220eur įmoka buvo. Daugumai M1AFSA tech. pase nieko nesako, o kad kemperis- niekam nesakau, tai jie draudžia kaip paprastą busą ~4000eur vertės. Modelio foto jiems atsiunčiu epaštu po poliso išrašymo, tad net nemato ką draudžia. Draudžiu pas mažai nutuokiančias moterėles, kurios sėdi prekybos centruose ir dar taikau ant naujokės. Jos bet ką padarys, kad tik polisą parduotų. Buvo 2 įvykiai su išmokom, problemų nebuvo ir teisiškai neturėjo būti.
O ką daryt, jei tech. pase parašyta AUTOCARAVANS RIMOR, tai ir draudimas kaip kemperio, o ne mikroautobuso.
Manau tai gana retas įrašas ir aišku čia jau kiti reikalai.
Parašyta: 2017-12-29 14:10:22
Žinutės: 2142
Prisijungė: 2012-10-03
Mano atveju žiauru. Draudimas atsižvelgia į įmonės nuostolingumą, kemoperis pvm-inis, taigi tenka nurodyti, kad bus nuomojamas, tai ir įmoka didelė, ir frančizė žvėriška. Vienintelis pliusas, kad draudimą kada noriu sustabdau.
Paskutinis pakeitimas: 2017-12-29 17:46:14
Tomas.J parašė:
Saulius.G parašė:
Tomas.J parašė:
Saulius.G parašė:
Viskas gerai atrodo , kol neįvyksta avarija ar nesudega. Tik pas mus kemperio draudimo kaina yra nesamoninga. Draudžiu visas mašinas ir tvarkau kiekvieną smulkmeną per draudimą.. Marijau , jei turi parką ir draudį visą įmonės turtą ( pastatai, transportas....), tai neturėtu labai padidėti kaina.
Keistus skaičius pateikiat vienok... Draudžiau pernai kasko- jau tiksliai nepamenu, bet apie 220eur įmoka buvo. Daugumai M1AFSA tech. pase nieko nesako, o kad kemperis- niekam nesakau, tai jie draudžia kaip paprastą busą ~4000eur vertės. Modelio foto jiems atsiunčiu epaštu po poliso išrašymo, tad net nemato ką draudžia. Draudžiu pas mažai nutuokiančias moterėles, kurios sėdi prekybos centruose ir dar taikau ant naujokės. Jos bet ką padarys, kad tik polisą parduotų. Buvo 2 įvykiai su išmokom, problemų nebuvo ir teisiškai neturėjo būti.
O ką daryt, jei tech. pase parašyta AUTOCARAVANS RIMOR, tai ir draudimas kaip kemperio, o ne mikroautobuso.
Manau tai gana retas įrašas ir aišku čia jau kiti reikalai.
Man atrodo Tomai Tavo atveju daugiau atsitiktinumas ir islyga nei taisykle. Mano tech pase irgi aiskiai nurodyta kemperio marke. Ir regitros duomenu bazeje taip pat. Nelabai prastumciau kaip iveco daily. Draudziant sasi uz keturis tukstancius, greitai nuostolis gali pasiekti neremontuojama lygi. Tada gausi tik skirtuma nuo savartyno kainos. Taigi toks draudimas saugo tik nuo smulkiu sugadinimu ir ko gero jei pats gali susiremontuoti. Padaves kokiai kemperiu kompanijai samata paskaiciuos kokius 2500 euru ir draudimas sakys kad neremontuojamas nes virsyja puse vertes. Tada busi be kemperio su tais kokias 1500 euru saujoje. Tokiu atveju palaikyciau Arvydo nuomone, tai kam tas draudimas.
Beje M1 klase yra lengvasis automobilis. Ar busai zymimi irgi ta pacia marke? Bijau kad kitaip. Bet gal klystu
Parašyta: 2017-12-29 17:44:46
Dainius.D parašė:
Mano atveju žiauru. Draudimas atsižvelgia į įmonės nuostolingumą, kemoperis pvm-inis, taigi tenka nurodyti, kad bus nuomojamas, tai ir įmoka didelė, ir frančizė žvėriška. Vienintelis pliusas, kad draudimą kada noriu sustabdau.
Pas mane irgi panasiai. Bet Dainiau cia kiti pliusai gundo

. Ka darysi. Todel ir tenka svarstyti imti ismoka ir tureti didesni nuostolinguma parkui, ir aisku didesne imoka viom masinom. Ar susitvarkyti paciam. Mane tai erzina kai moki ir negali pasinaudoti, nes tai neprotinga bus ateityje.
Paskutinis pakeitimas: 2017-12-29 21:50:37
Žinutės: 1606
Prisijungė: 2012-10-03
Keista. Negi pas daugumą tech pase nurodo kemperio markę?

Mano senasis buvo registruotas kaip Fiat Ducato, dabar MB 316 ir viskas, daugiau nieko. O kas liečia žymėjimą- M1 žymimi keleiviniai tiek lengvieji, tiek busai iki berods 8 sėdimų vietų.
Parašyta: 2017-12-29 21:54:12
Žinutės: 2195
Prisijungė: 2012-09-21
Tomas.J parašė:
Keista. Negi pas daugumą tech pase nurodo kemperio markę?

Mano senasis buvo registruotas kaip Fiat Ducato, dabar MB 316 ir viskas, daugiau nieko. O kas liečia žymėjimą- M1 žymimas tiek lengvasis, tiek busas iki berods 8 sėdimų vietų.
Keistai čia viskas su tais tech. pasais. Mano senajame rašė tik MB 100, dabartiniame jau nebesimato automobilio markės - Dethleffs Globevan. Kiek suprantu, nėra jokios sistemos.
Parašyta: 2017-12-29 22:26:55
Mano pries tai rase Mobilvetta Kea, dabar Morelo, dar anksciau buvo Mc lious. Niekada nerase nei fiat ducato nei iveco. Bent man nebuvo taip nuo kokiu 2008. Manau tai susije su tuo kaip buvo pirma karta registruotas. Dabar su Coc sertifikatais registruoja marke kemperio.
Parašyta: 2017-12-31 22:36:22
Žinutės: 70
Prisijungė: 2017-08-02
Na va, radau po eglute....

Su Naujaisiais visus!
