Home

Forumas

Žinutės: 37
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-06-18
Plaukiojimui itakoja net protektoriaus rastas. Ir aisku pakabos bukle. Nauji kemperiai irgi plaukioja siu metu gamybos, tiksliau ne tai kad plaukioja, o linguoja, bet taip ir turi buti
Stoviu Liuksemburgo kempinge. Perejau per ji. Nemazai kemperiu stovi su ne kemperinem padangom. Paprastai tai senesniu modeliu kemperiai. Manau tiesiog vieni zmones linke gyventi pagal jau sukurtas taisykles, kiti pagal tai kas jau israsta ir nebeisradineti dviracio. Kiekvienas renkasi savo. Tiesos vienos nerasim. 
Robertai, vokieciu testus i si foruma jau turbut du kartus keliau. 
Kaip tik naujas kemperistas atsiranda , taip ta pati diskusija vel is naujo. Ar ne paprasciau tam naujokui butu pasieskoti ir pasiskaityti ta diskusija? Juolab kad Aurimas paieska padares.
Žinutės: 2195
Nuotraukos: 500
Koordinatės: 19
Prisijungė: 2012-09-21
Proventa.T parašė:
Vat jus man paaiskinkit pvz kuom skiriasi kemperis nuo buso su kvadratine buda? Plotis tas pats, aukstis buso daznai didesnis, svoris su kroviniu irgi daznai didesnis. Kodel busui tinka C, o kemperiui ne?:)

Ar ne marketinginis triukas cia? Kaip specialios zvakes masinom su dujom?
Kad tai marketinginis triukas, sutinku visu 100%. Čia apie tai jau rašiau yra paklausa, bus ir pasiūla, svarbiausia, kad pelnas padidėtų. Net apklausą dariau , kas kokias padangas naudoja. 
 Nusipirkus naujas "C"  padangas (Falken Linam VAN01 215/75 R16C 116/114R 10PR), jos pilnai pasiteisino. Kemperis, važiuojant 100 km/h ir paleidus vairą, net nebando "pabėgti" iš kelio. Tik turėčiau patikslinti, kad man ir pats gamintojas rekomenduoja naudoti "C", o kemperis be alkovos. Analogiškas (Nexen Winguard WT1 215/75 R16C 116/114R 10PR, 3PMSF) įsigijau ir žiemai, kai išbandysiu, būtinai parašysiu, ar kas nors kitaip....
Žinutės: 2828
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
As tuos vokieciu testus maciau, bet kiek jie patikimi? Ar nebus kai cia vieno stambaus vokieciu automobiliu gamintojo testas su ismetamais tersalais? Kompa paderino ir ok, kas ten testuoja ir kokiais interesais kas vadovaujasi kai tokie porimciai pinigai sukasi kas sugaudis....
Žinutės: 1606
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
O Jūs jais, tais testais, dar tikit? Aš jau senai ne :ne:

Žinutės: 614
Nuotraukos: 617
Koordinatės: 2
Prisijungė: 2012-10-03
Šios kažkelintą kartą atsinaujinusios diskusijos pradinis klausimas buvo ar galimą pūsti padangas daugiau negu joms numatyta.
Apie C ir CP jau daug rašyta ir vėl iš naujo....
Robertas.M parašė:
As tuos vokieciu testus maciau, bet kiek jie patikimi? Ar nebus kai cia vieno stambaus vokieciu automobiliu gamintojo testas su ismetamais tersalais? Kompa paderino ir ok, kas ten testuoja ir kokiais interesais kas vadovaujasi kai tokie porimciai pinigai sukasi kas sugaudis....
Kiek jie patikimi nezinau taciau jie daryti vieno turbut garsiausio kemperistams skirto saito Promobil. Galima apskritai niekuo netiketi ir viska savo kailiu isbandyti. Turbut pasaulyje ir issiskiriame is kitu kad viska sugebame , visus laikome kvailiais nieko nesuprantanciais ir visi nori mus apgauti. Tai mokame uz zenkla , tai uz marketinga. Manau kad visur yra teisybes. Beprasmiska irodineti. Juolab kad vyriskos ambicijos turbut daugeliui neleis pripazinti kad turiu kazka prastesnio arba kazkur apsigavau. 
Manau kad vaziuos tiek vienos padangos tiek kitos. Kiek teko gilintis, ko gero skirsis ju tarnavimo laikas ir komfortas. O sito realiai niekas nepamatuos.
 Del slegiu klausiau Egzotikoje, skaiciau vokieciu forume, atsakyma radau toki: puciasi maximalus parasytas ant padangos slegis, arba iki 0,5 atmosferos mazesnis nuo parasyto max. Kadangi ant sasi svoris daug didesnis nei pvz buso. Taip ir darau. Per daug metu dar neturejau problemu. Siuo metu pripusta po 5,5.
Žinutės: 2828
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Marijus.K parašė:
Robertas.M parašė:
As tuos vokieciu testus maciau, bet kiek jie patikimi? Ar nebus kai cia vieno stambaus vokieciu automobiliu gamintojo testas su ismetamais tersalais? Kompa paderino ir ok, kas ten testuoja ir kokiais interesais kas vadovaujasi kai tokie porimciai pinigai sukasi kas sugaudis....
Kiek jie patikimi nezinau taciau jie daryti vieno turbut garsiausio kemperistams skirto saito Promobil. Galima apskritai niekuo netiketi ir viska savo kailiu isbandyti. Turbut pasaulyje ir issiskiriame is kitu kad viska sugebame , visus laikome kvailiais nieko nesuprantanciais ir visi nori mus apgauti. Tai mokame uz zenkla , tai uz marketinga. Manau kad visur yra teisybes. Beprasmiska irodineti. Juolab kad vyriskos ambicijos turbut daugeliui neleis pripazinti kad turiu kazka prastesnio arba kazkur apsigavau. 
Manau kad vaziuos tiek vienos padangos tiek kitos. Kiek teko gilintis, ko gero skirsis ju tarnavimo laikas ir komfortas. O sito realiai niekas nepamatuos.
 Del slegiu klausiau Egzotikoje, skaiciau vokieciu forume, atsakyma radau toki: puciasi maximalus parasytas ant padangos slegis, arba iki 0,5 atmosferos mazesnis nuo parasyto max. Kadangi ant sasi svoris daug didesnis nei pvz buso. Taip ir darau. Per daug metu dar neturejau problemu. Siuo metu pripusta po 5,5.
Na vyriškų ambiciju tėmos nepletosiu, tegul apie tai  tie, kuriems tai aktualu, o dėl testu patikimumo ir "viskuo tikim"

dar galima tiketi , kad skaitliuku niekas neatsukinėja ir panašiai.

padangas pučiu kiek ant ju rašoma , nes nežinau kitu variantu, nei man per kietos kiek mažiau. Ka čia dar beatrasi? jei puti daugiau nei leidžia gamintojas tai kas čia ką bepatars?
Žinutės: 212
Nuotraukos: 333
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2015-06-20
Nors ir rašiau, bet pasikartosiu.

Pirkau kemperį su AGILIS C padangom, jom jau gal koks 10 metų buvo, paskeičiau nors protektorius dar 8 mm buvo. Man atrodo, kad nedidelis čia tas padangų kainų skirtumas 90 ar 115 ( tiek mokėjau už AGILIS CP) ne kiekvieną dieną perkam juk, be to ką visi sakote pardavėjas minėjo kad CP yra daugiau tvirtinamos medžiagos t.y vielos ir polipropileno siūlų. Panadngos atlaiko didesnį slėgį, atsparesnės deformavimuisi, nes ne paslaptis, kad kemperis gal daugiau nei pusmetį stovi vietoje ir padangams tai nėra gerai. Visgi keliaut su šeima ruošiatės, o ne baldus perkraustinėjat. Aš pvz. ramiau jaučiuosi važiuodamas su CP :) plius su MS galiu prailginti kelionių sezoną.

Nežinau kokios padangos čia buvo bet ..... na nenoriu kad man taip. 

ČIA pamokėlė sprogus padangai.
Žinutės: 2195
Nuotraukos: 500
Koordinatės: 19
Prisijungė: 2012-09-21
Ričardas.V parašė:
Šios kažkelintą kartą atsinaujinusios diskusijos pradinis klausimas buvo ar galimą pūsti padangas daugiau negu joms numatyta.
Apie C ir CP jau daug rašyta ir vėl iš naujo....
 Klausimas... o koks tikslas pūsti daugiau? 
 Man kažkodėl susidaro tokia nuomonė, gal ir klaidinda, kad dauguma rinkdamiesi padangas atkreipia dėmesį tik į tai, ar jos be C, su C ar CP, bet nelabai vertina jų svorio kategoriją. O būtent svorio kategorija apsprendžia jos tinkamumą, ant kokio svorio kemperio ją galima montuoti.  Manau, problemos ir atsiranda tada, kai padangos leidžiama apkrova pagal svorio kategoriją yra gerokai viršinama. Beja kuo padangos svorio kategorija didesnė, tuo daugiau į ją leidžiama pūsti oro.
 Kažkas rašė, kad gamintojas nurodo pūsti 5,5. todėl reikia rinktis CP. 
 O gal ne visai taip? Gal yra C padangų, kurių svorio kategorija didesnė ir jose palaikomas slėgis didesnis? Konkrečiu atveju reikėtų PSI 80. Ar yra tokių C kategorijos padangų?