Home

Forumas

Žinutės: 422
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-06-29
Tomas.J parašė:
Justinas.S parašė:


Kemperis pirktas Danijoje 2014 metais su šitomis padangomis.Ant ašių esu sveresis ne karta,galinė buvo max 2100,nežinau kiek tikslios Tuvlitos stabdžių stendo svarstyklės.Bet paskutini karta tikrai buvo bagažinėje dar ir valtis su varikliu bei žvejybos iranga praeinant tech apžiūrą gegužės mėnesi(bendras svoris tikrai ne mažiau 140kg),ko niekad nesivežu važiuodamas po Europa.Todėl ir bandau bent teoriškai išsiaiškint kodėl padanga sprogo būtent kelionėje už LT ribų,nors kemperio galas buvo daug lengvesnis nei važinėjant vietoje.
Pripusta padanga buvo 5,0 nors ant padangos aiškiai rašo kad slegis max 80psi(5,5) šaltai padangai.
Pas patį indeksas 113/111- ~1100kg ratui. Sverta su valtim bet be žmonių ir be vandens tikėtina. Todėl apkrova vos ne visada ant ribos... Paprastai čia ir būna sprogimų priežastis, plius amžius savo dedamąją įnešė, didelis greitis, didesnė temperatūra ir automatiškai slėgis ne mažiau 6 Bar buvo.
Man sprogo labai labai panašiom aplinkybėm, tik tiek, kad jau 5 pavara buvo spėta įmesti.






Sverta buvo su nemažai vandens ir beveik pilnu baku kuro.Žmogus už vairo buvo,nes kitaip ant stabdžiu stendo niekaip ;)
Šiuo atveju manau galim daryt išvada: laiku nepakeistos padangos,nes jom jau daugiau nei 10 m. Ir labai apkrova ant ribos
Siap sunkvezimiams pagal asis skaiciuojasi jei dviase masina, galas 2/3, priekis 1/3. Triasiam po 1/3. 
Nemanau kad cia reiktu kisti reikala apie kemperines padangas. Jos tiesiog sukurtos masinoms kurios ne nuolat eksploatuojamos, ziema daznai stovi, mato daug saules. Kaip tik nesenai Youtubeje buvo pasirodes vokiecio kemperisto tyrimas, kurio esme kad nedengiant padangu nuo saules spinduliu, ju tarnavimo laikas sutrumpejo 2 metais. Tiesa jo kemperio baze buvo MAN. Beto kiek aiskinausi, tai kemperines padangos yra tik ant tu kemperiu iki 3500kg mases, didesniems dedasi tos C. Taip kad cia kas kuo tiki, kam ko reikia. Cia sprogimai ne prie ko. Pamate saules ir salcio, buvo pripustos pastoviai, suseno, apkrova ant ribos ir issove. 
Beje, pas mane priputus padangas po 5, karsta diena visos 6 padangos pakyla iki 6,5. 
Žinutės: 457
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2015-07-01
Marijus.K parašė:
Siap sunkvezimiams pagal asis skaiciuojasi jei dviase masina, galas 2/3, priekis 1/3. Triasiam po 1/3. 
Nemanau kad cia reiktu kisti reikala apie kemperines padangas. Jos tiesiog sukurtos masinoms kurios ne nuolat eksploatuojamos, ziema daznai stovi, mato daug saules. Kaip tik nesenai Youtubeje buvo pasirodes vokiecio kemperisto tyrimas, kurio esme kad nedengiant padangu nuo saules spinduliu, ju tarnavimo laikas sutrumpejo 2 metais. Tiesa jo kemperio baze buvo MAN. Beto kiek aiskinausi, tai kemperines padangos yra tik ant tu kemperiu iki 3500kg mases, didesniems dedasi tos C. Taip kad cia kas kuo tiki, kam ko reikia. Cia sprogimai ne prie ko. Pamate saules ir salcio, buvo pripustos pastoviai, suseno, apkrova ant ribos ir issove. 
Beje, pas mane priputus padangas po 5, karsta diena visos 6 padangos pakyla iki 6,5. 
As irgi pasistaciau ta aparateli kur rodo slegi padangu ir temperatura.Sukasi ant ventyliu.jei padanga pripusta 4 barai tai vaziuojant 100 ir daugiau pakyla iki 4.7 baru.Kemperis B kategorijos.
Žinutės: 146
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-06-20
Labas visiems, o kaip Giedriau suspeji vaziuodamas paziureti aparateli ant ventyliaus kiek jis rodo???
Žinutės: 2828
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Gintaras..G parašė:
Labas visiems, o kaip Giedriau suspeji vaziuodamas paziureti aparateli ant ventyliaus kiek jis rodo???
Davikliai ant ventiliu, indikatorius paleii nosi kabinoje. Kinai daug tokiu parduoda.
Žinutės: 2195
Nuotraukos: 500
Koordinatės: 19
Prisijungė: 2012-09-21
Prieš pirkdamas padangas, perskaičiau gan daug medžiagos šia tema.
Tad visiems kemperiams, kurių pilna masė 3500 kg, rekomenduočiau rinktis padangas, kurių svorio indeksas 116/114 ir ne mažiau. Ir tai visiškai neturi reikšmės bus paprastos "C", ar kemperinės "CP" padangos. Tiesiog tikimybė, kad tokios padangos bus perkrautos ženkliai sumažės. 


P.S.
Didžiausias padangų pasirinkimas Lietuvoje pas PadanguLyderis Veža iš Andoros. 
Čia tikrai ne reklama:juokas:
Žinutės: 457
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2015-07-01
Robertas.M parašė:
Gintaras..G parašė:
Labas visiems, o kaip Giedriau suspeji vaziuodamas paziureti aparateli ant ventyliaus kiek jis rodo???
Davikliai ant ventiliu, indikatorius paleii nosi kabinoje. Kinai daug tokiu parduoda.
Taip,pirkau kinuose.Nebrangus ir visai reikalingas daiktas.
Tikrai pritariu Giedriui. Labai gerai ir mano nuostabai jau antri metai, o tuose davikliuose dar baterijos veikia, keisti nereikia, per ziema prastovejo , nieks nenusprogo. Net rusu kemperistam parekomendavau tai fotkinosi kad uzsisakyti.
Žinutės: 614
Nuotraukos: 617
Koordinatės: 2
Prisijungė: 2012-10-03
Nemalonus vaizdas. Gerai, kad ne užmiesčio greičiu taip atsitiko. Gal kas domėjotės dėl padangų pripūtimo azotu. Padangistai sako, kad nuo greičio nekyla slėgis. Jei azotas nesiplečia, tai ir kalnuose aktualu, nes normaliai užkilus, viskas akivaizdžiai išsipučia.
Labai senas bajeris. kazkaip nieks net nebesiulo. Egzotika pradejo, tie kas gudresni greit isriso. Paaiskinu: Siaip musu ore azotas sudaro beveik 79%, deguonis 21%, anglis 0,03%. Tai uz tuos papildomus pinigus Tu gauni tuos 21% daugiau azoto? Ir dar kuo Tu garantuotas kad jie ji 100% pucia? Cia tipo sakydavo kad azoto molekules didesnes, mazesne tarpusavio trintis, del to nekaista ir tt. Kazkaip nieks neprisimine mokyklos chemijos kurso apie oro sudeti. Tada jau niekam to azoto nereikejo. Prisipazinsiu kad as irgi nebuvau gudrus. Kokius du sezonus pusdavausi ta azota kol daejo ir su kitais issirisom :)