Home

Forumas

Žinutės: 2195
Nuotraukos: 500
Koordinatės: 19
Prisijungė: 2012-09-21
:geras:
Buvo laikai, kai "bondinėms" dar ir suomiško oro pasiūlydavo prisipūsti
Nu tai dabar kinieciai irgi israsomsertifikata prekei kokio reikia. Tai ora pripust galimkoki nori. 
Žinutės: 2142
Nuotraukos: 1084
Koordinatės: 7
Prisijungė: 2012-10-03
Marijus.K parašė:
Labai senas bajeris. kazkaip nieks net nebesiulo. Egzotika pradejo, tie kas gudresni greit isriso. Paaiskinu: Siaip musu ore azotas sudaro beveik 79%, deguonis 21%, anglis 0,03%. Tai uz tuos papildomus pinigus Tu gauni tuos 21% daugiau azoto? Ir dar kuo Tu garantuotas kad jie ji 100% pucia? Cia tipo sakydavo kad azoto molekules didesnes, mazesne tarpusavio trintis, del to nekaista ir tt. Kazkaip nieks neprisimine mokyklos chemijos kurso apie oro sudeti. Tada jau niekam to azoto nereikejo. Prisipazinsiu kad as irgi nebuvau gudrus. Kokius du sezonus pusdavausi ta azota kol daejo ir su kitais issirisom :)
:geras:
Žinutės: 422
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-06-29
Tai va kolegos.Mano atveju padanga sprogo tik nuo senumo.Vakar buvau pas padangistus,numontavom visas padangas ir patyrinėjom.
Esu laimingas ,kad viskas taip gerai baigėsi !Pasirodo ant šitu padangų kemperis išvažiavo iš gamyklos !!!!Joms 17 metų!! Pagamintos jos 2002 metais 8 savaite !!!Kemperio pagaminimo ir pirmos registracijos data 2004 .Viena kas guodzia,kad isitikinau kad kemperį pirkau tikrai su neatsuktu spidometru,nes dabar rodo 103 tuks.km ir ant tu padangų jei ne ju amžius tikrai nemažai dar galima buvo važiuot..Numontavus atsarginio rato padanga ,vaizdas viduje kaip ka tik is gamyklos :) Bet gerai isižiurėjus i padangas matosi mikro itrukimai,bet jie ne šonuose kaip iprasta,o pačio protektoriaus grioveliuose.
Mano didziausia klaida buvo kad as pažiuredavau ar užtektinai like protektoriaus kad vaziuot...O padangu pagaminimo datos net nekilo mintis paitikrint.Kai pirkau kemperi,atrodė kad uždėtos naujos padangos...
Išvada :reikia ne tik slėgi ir protektoriaus gylį tikrint,bet pasitikrint ir pagaminimo datą
Žinutės: 1606
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Tai reiškia žymėjimas 0802. Atrodė 0808.

Žinutės: 422
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-06-29
Tomas.J parašė:
Tai reiškia žymėjimas 0802. Atrodė 0808.


Tikrai taip,ant padangų žymė 0802.Pirma sprogusi padanga turėta rankose,todėl labai norėjosi išsiaiškinti priežastį.
Žinutės: 423
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2016-03-01
Su CP padangomis butina ziureti slegi. Arba detis kaip Giedrius slegio daviklius.
Perbalansavus pripute 4.8 , pavaziavus 30Km degalineje pasitikrinau kur elektrinis siurblys, tikslai rodo, tai buvo 5.5. nuleidau iki 4.8, jau pasilusias, po 50km pamatavau, 5.2 buvo. tai dabar palieku pripustas 4 barus ir vaziuojant buna apie 4.7-4.8 per ilankas kyla iki 5. 
Ir minkstesnis kemperis ir rezervo turi. 
Ziemai manau reiktu laikyti kokiu4.2-4.4 bar.
Žinutės: 2195
Nuotraukos: 500
Koordinatės: 19
Prisijungė: 2012-09-21
Prieš porą metų perkant 10 metų senumo kemperį kartu gavau (vasarines ir žiemines) padangas. Iš pažiūros jos atrodė superinės. Bet įdėmiau panagrinėjus, galima buvo įžiūrėti micro plyšių. 
Teko pasikeisti abu komplektus.
Rinkdamasis naujas, tada ir pasidomėjau daugiau apie padangas.
Labiausiai joms kenkia tiesioginiai saulės spinduliai, kurie ženkliai pagreitina senėjimo procesą.
Renkantis padangas pagrindinis dėmesys turėtų būti ne "CP" ar "C", o svorio indeksas ir max leistinas slėgis jose, žnoma, kol jos neįkaitusios nuo saulės ar trinties važiavimo metu.
Svorio indeksas praktiškai neaktualus lengvosioms mašinoms. Jos paprastai visada patenka į leistinas ribas. 
Manau, dėl šios priežasties, dauguma važinėję lengvaisiais auto, įsigiję kemperius apie svorio indeksą net nesusimąsto :hi: 
Nu tai Justinai, o Tu norejai parasyt kad kemperines padangos blogos. Matai net 17 metu laike. Viskas ok.
Tadai, padangu slegis matuojasi ir rasosi saltom prie 20 laipsniu silumos. T.y. nepavaziavus. Saltom tiek Fiat, tiek Iveco laikau 5, padangistai rekomenduoja net 5,5. Per minkstos salygos didesni dilima, ir mazesni stabiluma, kurio ir taip norisi daugiau.
 Arvydai , Tu visikai teisus, bet butent kemperines padangos ir yra kurtos kad butu atsparesnes saules spinduliams, ilgesniam neeksploatavimo laikui, kada i viena vieta spadimas , kad nesitampytu kordas, riedejimo lengvumas, atsparumas dilimui didesnis ( nors situo aspektu man atrodo kitaip) . Aisku kiekvienam rinktis, bet Justino pavyzdys rodo apie ilga tarnavimo laika. Dar reiktu Justinai parasyt ar kemperis eksploatuotas ziema. O del ridos tai pagal statistika 80% europos kemperistu per metus nuvaziuoja iki 10 tukst kilometru. Skaiciuok.
Žinutės: 422
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-06-29
Marijus.K parašė:
Nu tai Justinai, o Tu norejai parasyt kad kemperines padangos blogos. Matai net 17 metu laike. Viskas ok.
Tadai, padangu slegis matuojasi ir rasosi saltom prie 20 laipsniu silumos. T.y. nepavaziavus. Saltom tiek Fiat, tiek Iveco laikau 5, padangistai rekomenduoja net 5,5. Per minkstos salygos didesni dilima, ir mazesni stabiluma, kurio ir taip norisi daugiau.
 Arvydai , Tu visikai teisus, bet butent kemperines padangos ir yra kurtos kad butu atsparesnes saules spinduliams, ilgesniam neeksploatavimo laikui, kada i viena vieta spadimas , kad nesitampytu kordas, riedejimo lengvumas, atsparumas dilimui didesnis ( nors situo aspektu man atrodo kitaip) . Aisku kiekvienam rinktis, bet Justino pavyzdys rodo apie ilga tarnavimo laika. Dar reiktu Justinai parasyt ar kemperis eksploatuotas ziema. O del ridos tai pagal statistika 80% europos kemperistu per metus nuvaziuoja iki 10 tukst kilometru. Skaiciuok.
Tikrai nenorėjau parašyt kad jos blogos.Mintis viso šito buvo,kad kemperinės padangos sprogsta taip pat kaip paprastos.Kad reikia stebet ne tik slegi,protektoriaus gyli,bet ir pagaminimo metus,bei butent pacia gumą protektoriaus grioveliuose.Nes del tu pastiprintu šonų mano atveju trukinėjimo požymių ant šonų nėra,o vat protektoriaus grioveliuose  aiškiai matosi itrūkimai.