Parašyta: 2019-07-17 22:16:05

Buvo laikai, kai "bondinėms" dar ir suomiško oro pasiūlydavo prisipūsti
Marijus.K parašė:
Labai senas bajeris. kazkaip nieks net nebesiulo. Egzotika pradejo, tie kas gudresni greit isriso. Paaiskinu: Siaip musu ore azotas sudaro beveik 79%, deguonis 21%, anglis 0,03%. Tai uz tuos papildomus pinigus Tu gauni tuos 21% daugiau azoto? Ir dar kuo Tu garantuotas kad jie ji 100% pucia? Cia tipo sakydavo kad azoto molekules didesnes, mazesne tarpusavio trintis, del to nekaista ir tt. Kazkaip nieks neprisimine mokyklos chemijos kurso apie oro sudeti. Tada jau niekam to azoto nereikejo. Prisipazinsiu kad as irgi nebuvau gudrus. Kokius du sezonus pusdavausi ta azota kol daejo ir su kitais issirisom
Tomas.J parašė:Tai reiškia žymėjimas 0802. Atrodė 0808.
Marijus.K parašė:
Nu tai Justinai, o Tu norejai parasyt kad kemperines padangos blogos. Matai net 17 metu laike. Viskas ok.Tadai, padangu slegis matuojasi ir rasosi saltom prie 20 laipsniu silumos. T.y. nepavaziavus. Saltom tiek Fiat, tiek Iveco laikau 5, padangistai rekomenduoja net 5,5. Per minkstos salygos didesni dilima, ir mazesni stabiluma, kurio ir taip norisi daugiau.Arvydai , Tu visikai teisus, bet butent kemperines padangos ir yra kurtos kad butu atsparesnes saules spinduliams, ilgesniam neeksploatavimo laikui, kada i viena vieta spadimas , kad nesitampytu kordas, riedejimo lengvumas, atsparumas dilimui didesnis ( nors situo aspektu man atrodo kitaip) . Aisku kiekvienam rinktis, bet Justino pavyzdys rodo apie ilga tarnavimo laika. Dar reiktu Justinai parasyt ar kemperis eksploatuotas ziema. O del ridos tai pagal statistika 80% europos kemperistu per metus nuvaziuoja iki 10 tukst kilometru. Skaiciuok.