Pabandžiau paskaičiuoti.
Iš daugiametės praktikos:
- lietuviškas dyzelinas apie 1,03 €/ltr;
- vakarų Europoje vidurkis gaudavosi apie 1,25 €/ltr (maždaug toks gaudavosi vidurkis, užsipylus Lietuvoje ir Lenkijoje iki viršaus);
- Norvegija, Švedija, Suomija - 1,52 €/ltr (čia jau su banko keitimo procentais);
Mano kemperis "valgo" apie:
- lietuviško 9,5 ltr/100km;
- Vakarų Europoje 8,4-8,5 ltr/100km;
- norvegiško, suomiško 7,9 ltr/100km;
Vidutiniškai per metus darau dvi keliones sumoje 18000-20000 km
Aritmetika:
- lietuviškas dyzelinas 9,5*1,03*190=1859 €;
-vakarų Europos 8,5*1,25*190=2018 €;
- norvegiškas 7,9*1,52*190=2282 €.
Kas gaunasi? Jei naudočiau tik lietuvišką 2018-1859=159 € gautųsi metinė kuro ekonomija.
Bet į vieną kelionę pasiimti su papildomu baku daugiausiai galėsiu max 200 ltr.
Dvi kelionės 400 ltr. Lenkijoje dar max 70 ltr pripilsiu +140 ltr.
(1,25-1,03)*540=119 € max metinė kelionių ekonomija, be kitų papildomų išlaidu
Minus - bako įrengimo kaina, įteisinimas (bet tada tik kokios 50 ltr bako talpa padidės), papildoma rizika, pilstymai.
Man tikrai neapsimokėtų.... Manau, ir daugumai kemperistų, jei nėra medžio ant kurio užauga papildomi 120 €

, geriau rinktis keliones po Lietuvą ir Lenkiją. Bus tikrai daug pigiau

Į Norvegiją daugiau nevažiuosiu

, todėl šio varianto toliau neskaičiuoju.
Pamatyti užtenka vieną kartą, o aš,nesu žvejys "ligonis", tad daugiau važiuoti į šaltį ir lietų nėra jokio noro. Tikrai nenoriu pasakyti, kad nepatiko. Labai patiko, bet lietaus ir šalčio ir Lietuvoje pakanka, bent jau man
