Laurynas.K parašė:
Done!! Labai dėkui.Taigi, kaip ir minėjau keliaujame 17 dienų kad pilnai pajusti šį malonumą.
Strategija labai paprasta - pirmą vėlų vakarą ir naktį šauti sprintą kokių 1000 km, o po to nepersitempiant po 200-300 km per dieną. Kroatija nėra didžiausias didžiausias tikslas kad lėkti akis išdegus, bet kokią savaitėlę pasimaudyti ir pasimėgauti jūra reikia.
Kaip supratau visų rekomenduojamas ir normaliausias kelias eina per Vengriją, Austriją? Norisi apeiti tuos mokamus kelius jeigu skirtumas kilometraže neperdidelis.
Gal kas panašiu režimu este važiavę ir tirite patarimų kur pirmas STOP (Lenkija ar pralėkus), kur antras ir t.t.
Planuojame prisikabinti dviračius, įsimesti meškeres - ar verta?
Važiuojant Birželio mėnesį ar verta įsigyti Camping CARD, nes ne kosmosas kainuoja, kiek mačiau apie dvidešimt EUR.
Kroatiją važiuoti kaip supratau pajūriu, ar kempingai ten protingai išdėlioti? Nes norėtūsi kas rytą atsibusti pakrantėje (kokios maždaug kainos tokių kempingų)
Ar pakaks laiko ir ar verta iki Juodkalnijos davaziuoti porai dienu?
Vaziavau du kartus pro Slovakija Vengrija na aisku ir Lenkija, ir viena karta per Cekija Austrija Slovenija. Kaip beziuresi gal per Austrus cekus brangiau kokia 30 euru. Taciau laiko prasme stipriai greiciau. Pirmu atveju nori nenori tarabanijiesi per Budapesto centra. Reikalas gali trukti pusdieni. Man abu sykius Zagreba pasiekti pavyko per 2,5 dienos, o pajury praktiskai per tris. Kadangi stojau Plitvicose , tai sakykim tos 2,5. Kitu marsrutu per Austrija darem taip: nuo pietu isvaziavau uz Varsuvosstojom nakvoti. Sustojau prie didelio pakeles viesbucio, nuejom i registratura ir paprasem kad leistu saugiai pernakvoti. 5 eurai- prie apsaugos kameru ir apsaugos posto. Toks variantas pasirinktas todel kad siuo metu buvo daug remonto iki Varsuvos, o po pietu , ne darbo valandom, eismas mazesnis. Pravaziavom greitai, gerokai virsydami zenklus, bet neissiskirdami is eismo

Antra diena 9 startas vakare 9 nakvyne Zagrebe. Vaziavau stodamas prie visu sienu, nes turejau susitvarkyti visus popierius, nes mano sunkiojo kemperio pirma kelione . Tau turbut tai negresia.
Beje pirmu variantu nakvodavau Banska Bystrica degalines aiksteleje. Prie viesbucio man labiau patiko.
As kortele turejau, nesinaudojau, geresni kempingai nelabai nori duoti tu nuolaidu, arba duoda kokia vieta paprastesne. As visur stovejau ant juros kranto, tos vietos buna brangiausios. High sezono metu gauti beveik be sansu jei nerezervavai is anksto.
Dviracius vezemes, naudojom Kroatijoje praeitais metais tik karta, nes visur buvo parkingai miestu centre ir aplankeme juos pestute. Ankstesnese kelionese juo naudodavom intensyviau miestam apziureti. Bet is esmes karsta prie 25 -30 puskuoti i kalnus dviraciais.
Palei Kroatijos pakrante eina du keliai: Jadranska magistrala- ji mokama, greitkelis iki beveik Dubrovniko. Ir kitas eina pakrante. Dariau taip: nuvaziavom iki Dubrovniko magistrale, po to palengva kilom pajuriu iki Zadaro.
Nezinau kas yra protingai isdestyti kempingai? Gal protingai. Prie juros dauguma

I Juodkalnija nevaziavau, manau viena kelione visko neapkakosi. O jei vaziuoji kemperiu, tai esme ne lekime. Mano seima visada pageidauja savaiteles ramybes prie vandens. Taigi pridek kelione pirmyn atgal ir ne kazkas lieka. Kaip pradedanciajam, jei teisingai supratau, nerekomenduociau ilgiau nei tris savaites. Labai kazkaip ilgisi namu. Bent jau mums is pradziu taip buvo. Paskui pripranti ir buna labai gerai kuo ilgiau.