Paskutinis pakeitimas: 2015-02-09 16:28:14
Žinutės: 144
Prisijungė: 2015-02-02
O kokių gamintojų naudojate tepalo, kuro filtu, oro filtrus? Nežinau jų dar konkr. dydžių, bet gal tie kas turi J5 padės? Padėsiu foto, kad būtų aišku apie ką kalbu ...


Parašyta: 2015-02-09 20:15:27
Žinutės: 2142
Prisijungė: 2012-10-03
Tepalo filtrui geriau netaupyti ir rinktis rimtesniu gamintoju Mann, Hengst. Oro filtra perku pigesni, kad ir Filtron ar SCT. Visvien kas metus keiciu.
Parašyta: 2015-02-10 14:05:48
Žinutės: 1606
Prisijungė: 2012-10-03
Čia filtrų katalogas:
http://catalog.mahle-aftermarket.com/eu/modules/fahrzeug/detail.xhtml?fahrzeugId=98908&d=t
Kaip ir daugumai prancūzų- po kelis variantus

Parašyta: 2015-02-10 14:33:46
Žinutės: 144
Prisijungė: 2015-02-02
Dėkui Tomai, .. tas prancūziškas žavumas kartais linksmina, o kartais...
Parašyta: 2015-02-12 12:44:40
Žinutės: 144
Prisijungė: 2015-02-02
Jau žinau, kad iš priekinių stabdžių kaladėlių likę tik prisiminimai,mat dvi pr. plikas padangas pakeičiau...Kokias pr. st. kaladėles naudojate : minkštesnes, kietesnes? Kaip jas atskirti? Kurių firmų labiau pasiteisino praktikoje ( svoris didesnis..) ?
Parašyta: 2015-02-13 09:32:38
Žinutės: 1606
Prisijungė: 2012-10-03
Paskutinį kartą į priekį susidėjau ATE. Viduj supakuotos buvo GALFER (ispaniškos). Stabdo tikrai gerai, garsų jokių nėra, dyla vidutiniškai. Tik labai greitai (labai labai) juodom dulkėm (dilimo produktais) apsineša ratai.
Jei domina, turiu komplektą praktiškai beveik naujų (nudilę gal 1-2mm) PAGID (vokiškos) kaladžių už simbolinę kainą.
Parašyta: 2015-02-13 12:14:02
Žinutės: 144
Prisijungė: 2015-02-02
Dar viena nepatogumas - lp378 ilgis apie 130 mm arba lp567 apie 140mm. O kokio dydžio mano kemperyje - vėl teks imti ratą...Tomai, koks vokiškų dydis ir kaina ( i asm. ž.)
Parašyta: 2015-02-13 14:07:33
Žinutės: 1606
Prisijungė: 2012-10-03
Kaladės, kaip ir visa važiuoklė, skiriasi nuo krovumo. Mažesnės kaladės skirtos 1,0 ir 1,4t krovumui (vidutinio ilgio bazė), didesnės 1,8 (ilga bazė).
Mūsų šitie seneliai beveik visi padaryti ant 14t platformos, todėl mano kaladės ir tavo (99%) yra šios:

Parašyta: 2015-02-17 08:50:39
Žinutės: 144
Prisijungė: 2015-02-02
Dėkui Tomai, parašiau až.Pagal informaciją yra trys 5 pavaros perdavimo variantai:0,674:1,0,733:1,0,767:1.Klausimas-kaip atskirti neardant kurioj kuris variantas? Ar visi šie variantai sutinkami ir tinkami 54KW?
Paskutinis pakeitimas: 2015-02-17 16:56:39
Žinutės: 1606
Prisijungė: 2012-10-03
Šiaip kaladės nuo perdavimo nepriklauso, bet jei jau apie tai šnekam, tai yra 2 perdavimai: 45x33 ir 43x33. Apie tą trečią neteko girdėti. Greitesnis buvo su turbininiais 2,5 varikliais, lėtesnis su 2,5 atmosferiniais (54-55kw) arba daugumoje 18-ų modelįų. Patikrinsi pas save tik nuėmęs 5-io bėgio dangtelį ir suskaičiavęs. Į savo dėžę gali dėti bet kurį variantą. Su greitesne pora kuro sąnaudos trąsoj bus ~1L mažesnės ir max. greitis 5-8km/h didesnis (jei geras variklis ir pajėgs išsukti). Greitesnę porą turiu naudotą, apie 20000km ridos (važiavau nuo naujos).
Lėtesnė:
http://www.axel-augustin.de/shop2/Fiat-Professional-Ducato/Fiat-Talento-1-9-Diesel-Typ-280/290/Geriebedichtsaetze-Getriebe-Getriebeteile-Tachowellen/Getriebeteile-5-Gang/Getriebezahnradkit-5-Gang::2468.html
Greitesnė:
http://www.axel-augustin.de/shop2/Fiat-Professional-Ducato/Fiat-Talento-1-9-Diesel-Typ-280/290/Geriebedichtsaetze-Getriebe-Getriebeteile-Tachowellen/Getriebeteile-5-Gang/Getriebezahnradkit-5-Gang-45-X-33::2467.html