Ačiū visiems už palinkėjimus bei informaciją,
Prie kemperio pats dirbu apie dešimt dienų (čia taip atostogas panaudoju

, atstatytas automobilis (iki dažymo), aptvarkyta kemperio išorė, bandysiu ir tech. apžiūrą praeiti. Kemperis bus tvarkomas dviem etapais: šią vasarą paleistas ekplotacijai ir išbandomas nekreipiant dėmesio į estetines detales, įlinkimus, aptrupėjimus, markizes ir t.t. Ne sezono metu bus lengviau su meistrais (plastmasių gamybai ir restauravimui). Kaip ir minėjau, tvarkosi nesunkiai, tik reikia daug kūribiškumo ir laiko. Langai bus užsakomi pagal kodus, visos kitos trūkstamos ar palaužytos detalės gaminamos vietoje, poliesterinė derva ir stiklo audinys viską pataiso

Keista, bet kai kurias vietas padarau geriau nei vokiečiai gamykloje, kita vertus ten irgi imigrantai viską dirba

Kodėl pats remontuoju? Šiame etape daug organizacinių strateginių dalykų, plius tikrinamas pats automobilis. Na, turėjau visokių nuotykių su meistrais, tai ratas "nukrinta", tai traukė "atbulai" įdėta ar kokia kita "smulkmena". Kemperyje vidaus įranga dar atsakingiau, visgi ir dujos, ir elektra, kai pats šaldytuvo sandarųmą iš lauko patikrinu, naktį su šeimyna ramiau miegu. Neatsakingus darbus (lyginimas, dažymas ir pan) galės ir meistreliai daryti. Šią savaitę nuvažiuosiu į "kelionių vynas", pažiūrėsim, ką jie pasiūlys.
Kitą vertus, turiu patirtės "priekabiaujant" kai teko instaliuoti visą naują 12 v. elektros sistemą, saulės baterijas, karšto vandens boilerius (saulė, 220 v., LPG) ir pan., kai pats padarai tai ir ramiau jautiesi, plius kelionėje nesunkiai gali ir gedimus likviduoti kai visas sistemas išmanai.