Home

Forumas

Sunkesni kemperiai dazniausiai ir varomi galu. 
P.S. tema idomi ir aktuali, moderatoriai galetu iskelti i atskira tema . Pvz Kemperio eksploatacija kalnuose arba stabdymas kalnuose ar dar kokiu pavadinimu. Dabar rasom prie zmoniu prisistatymo.
Žinutės: 2828
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Marijus.K parašė:
Sunkesni kemperiai dazniausiai ir varomi galu. 
P.S. tema idomi ir aktuali, moderatoriai galetu iskelti i atskira tema . Pvz Kemperio eksploatacija kalnuose arba stabdymas kalnuose ar dar kokiu pavadinimu. Dabar rasom prie zmoniu prisistatymo.
Nu jo, šiemet turiu šituo klausimu įdomią patirtį, riedėjau nuo 25% nuokalnes be stabdžių skysčio....LABAI aštrūs pojūčiai, silpnos sveikatos vairuotojams nerekomenduoju bandyti.....
Tema išties reikalinga , nuolankiai prašom sukelti į naują vietą. :hi:
Žinutės: 1606
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Proventa.T parašė:
Ir pilti DOT4, ne DOT3, ne taip greit užverda.

Retarderis nestabdo varikliu, jis stabdo kardana magneto pagalba. Todel manau tik galu varomose masinose gali buti
Yra buvę keletas modelių su magnetiniu retarderiu, bet vienetai- egzotika. Labai įdomu jį patamsį matyti- net šviečia kaip įkaista :)

Žinutės: 1606
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Robertas.M parašė:
Marijus.K parašė:
Sunkesni kemperiai dazniausiai ir varomi galu. 
P.S. tema idomi ir aktuali, moderatoriai galetu iskelti i atskira tema . Pvz Kemperio eksploatacija kalnuose arba stabdymas kalnuose ar dar kokiu pavadinimu. Dabar rasom prie zmoniu prisistatymo.
Nu jo, šiemet turiu šituo klausimu įdomią patirtį, riedėjau nuo 25% nuokalnes be stabdžių skysčio....LABAI aštrūs pojūčiai, silpnos sveikatos vairuotojams nerekomenduoju bandyti.....
Tema išties reikalinga , nuolankiai prašom sukelti į naują vietą. :hi:
Įdomu plačiau šią patirtį ir pasekmes :)

Žinutės: 284
Nuotraukos: 2
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2014-02-06
Tomas.J parašė:
Robertas.M parašė:
Marijus.K parašė:
Sunkesni kemperiai dazniausiai ir varomi galu. 
P.S. tema idomi ir aktuali, moderatoriai galetu iskelti i atskira tema . Pvz Kemperio eksploatacija kalnuose arba stabdymas kalnuose ar dar kokiu pavadinimu. Dabar rasom prie zmoniu prisistatymo.
Nu jo, šiemet turiu šituo klausimu įdomią patirtį, riedėjau nuo 25% nuokalnes be stabdžių skysčio....LABAI aštrūs pojūčiai, silpnos sveikatos vairuotojams nerekomenduoju bandyti.....
Tema išties reikalinga , nuolankiai prašom sukelti į naują vietą. :hi:
Įdomu plačiau šią patirtį ir pasekmes :)


Šią tema , mes diskutavom Krasta auto. Bet jie taip ir negalėjo atsakyti, kaip teisingai reikia nusileisti nuo stataus ilgo kalno.
Žinutės: 1606
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Manau instrukcijos nėra. Viskas priklauso nuo patirties..

Žinutės: 2828
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Tomas.J parašė:

Robertas.M parašė:

Marijus.K parašė:

Sunkesni kemperiai dazniausiai ir varomi galu. 
P.S. tema idomi ir aktuali, moderatoriai galetu iskelti i atskira tema . Pvz Kemperio eksploatacija kalnuose arba stabdymas kalnuose ar dar kokiu pavadinimu. Dabar rasom prie zmoniu prisistatymo.
Nu jo, šiemet turiu šituo klausimu įdomią patirtį, riedėjau nuo 25% nuokalnes be stabdžių skysčio....LABAI aštrūs pojūčiai, silpnos sveikatos vairuotojams nerekomenduoju bandyti.....
Tema išties reikalinga , nuolankiai prašom sukelti į naują vietą. :hi:
Įdomu plačiau šią patirtį ir pasekmes :)


ui, neprimink, dar ir dabar rankos dreba prisiminus :baisu:
Realiai truko vienas vamzdelis dėl senumo, prarudijo vietomis kur nesimate ir važnėjant ligumosė laikytu dar kažin kiek, bet leidžiantis nuo kalno nac parke angluose suprantama "ant pavaros" bet svoris tai kaip reikent, mašina vistiek greitėja ir vienu ir tokiu momentu priešprešais iš už posukio ant didelio greičio išlindo anglas, keliukas vienos juostos su prasilenkimo kišenėmis, spustelėjau ir sulindo koja kurtais su visu pedalu nesipriešinant, koki tais viražą susukau ir"spomasčiu kakoito materi" išsivyniojau, dabar nesugebečiau pakartoti , bet tylu kemperyje buvo dar kokias 2 minutes....., rankinis ir visa kita kas tik atrodė gali prilaikyti, blogiausiai , kad nusileidimas nesibaigė , nėra kas daro, pasičiupinėjau , kad veikia viena pusė, bet jau taip simboliškai kad LAAAABBBBAI atsargiai ropojau iki serviso kur anglai už šimtą pinigų pakeitė vamzdelį ir taip tarsi tarpkitko užsiminė kad "na stabdžiai ne įdealus bet važiuok" tad paėmiau jų vizitine ir sakau -ok, išbandysiu kalnuose!
 Į ką anglas pasikasė plikę ir vėl greitai šmurkštelėjo po mašiną, tada jau viską nuorinus kaip ir padėtis stabilizavosi :B, tai tiek tos patirties :hi:


ei, tai kas nors perkels diskusiją tinkamon vieton?:plojimai:
Žinutės: 2828
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Tomas.J parašė:
Manau instrukcijos nėra. Viskas priklauso nuo patirties..


Įdomu , o kaip yra naujuose fiatuose, tikrai mačiau nuokalnės ir įkalnės mygtukus, kas ten per burtai, viena ausimi girdėjau, kad ką tais su variklio kompų daro, bet tada tai kaip kita spalva vairą perdažyti ir tikėtis kad  geriau mašina važiuos..... 
Žinutės: 1606
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Įspūdingai pavarei :plojimai: Tik keista- ar nedegė lempa, kad žemas stabdžių skysčio lygis? Ar Fiat-ui lygio daviklis dar iš kosminių technologijų ir dar nespėtos tos technologijos įsisavinti? Mano kasdienam modeliui ta lempa degė kokias 3 dienas- "ai elektra čia susi..., tegu toliau dega", bet  kai pėdalas iki dugno nuėjo tą pačia akimirką prisiminiau daviklį :D. Dar 2 dienas varinėjau po miestą be stabdžių, kol radau laiko vamzdelius pasikeisti..
O kas liečia įkalnės mygtuką- jei elektrinis rankinis, tai jis prilaiko auto, kad atgal neriedėtų pradedant važiuoti ir atsileidžia pradėjus važiuojant. Dėl nuokalnės nežinau kaip jis veikia, pas džipus tokių būna.

Žinutės: 2828
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Tomas.J parašė:
Įspūdingai pavarei :plojimai: Tik keista- ar nedegė lempa, kad žemas stabdžių skysčio lygis? Ar Fiat-ui lygio daviklis dar iš kosminių technologijų ir dar nespėtos tos technologijos įsisavinti? Mano kasdienam modeliui ta lempa degė kokias 3 dienas- 'ai elektra čia susi..., tegu toliau dega', bet  kai pėdalas iki dugno nuėjo tą pačia akimirką prisiminiau daviklį :D. Dar 2 dienas varinėjau po miestą be stabdžių, kol radau laiko vamzdelius pasikeisti..
O kas liečia įkalnės mygtuką- jei elektrinis rankinis, tai jis prilaiko auto, kad atgal neriedėtų pradedant važiuoti ir atsileidžia pradėjus važiuojant. Dėl nuokalnės nežinau kaip jis veikia, pas džipus tokių būna.


Lempa užsidegė tą pačią akimirką kai skystis išbėgo paspaudus, tik man tai ne lengviau nuo to, vamzdis truko paspaudimo metu, gal ir varvėjo kiek iki tol , tik kad nesimatė ir nesijautė.