Tomas.J parašė:
Robertas.M parašė:
Marijus.K parašė:
Sunkesni kemperiai dazniausiai ir varomi galu. P.S. tema idomi ir aktuali, moderatoriai galetu iskelti i atskira tema . Pvz Kemperio eksploatacija kalnuose arba stabdymas kalnuose ar dar kokiu pavadinimu. Dabar rasom prie zmoniu prisistatymo.
Nu jo, šiemet turiu šituo klausimu įdomią patirtį, riedėjau nuo 25% nuokalnes be stabdžių skysčio....LABAI aštrūs pojūčiai, silpnos sveikatos vairuotojams nerekomenduoju bandyti.....Tema išties reikalinga , nuolankiai prašom sukelti į naują vietą.

Įdomu plačiau šią patirtį ir pasekmes

ui, neprimink, dar ir dabar rankos dreba prisiminus

Realiai truko vienas vamzdelis dėl senumo, prarudijo vietomis kur nesimate ir važnėjant ligumosė laikytu dar kažin kiek, bet leidžiantis nuo kalno nac parke angluose suprantama "ant pavaros" bet svoris tai kaip reikent, mašina vistiek greitėja ir vienu ir tokiu momentu priešprešais iš už posukio ant didelio greičio išlindo anglas, keliukas vienos juostos su prasilenkimo kišenėmis, spustelėjau ir sulindo koja kurtais su visu pedalu nesipriešinant, koki tais viražą susukau ir"spomasčiu kakoito materi" išsivyniojau, dabar nesugebečiau pakartoti , bet tylu kemperyje buvo dar kokias 2 minutes....., rankinis ir visa kita kas tik atrodė gali prilaikyti, blogiausiai , kad nusileidimas nesibaigė , nėra kas daro, pasičiupinėjau , kad veikia viena pusė, bet jau taip simboliškai kad LAAAABBBBAI atsargiai ropojau iki serviso kur anglai už šimtą pinigų pakeitė vamzdelį ir taip tarsi tarpkitko užsiminė kad "na stabdžiai ne įdealus bet važiuok" tad paėmiau jų vizitine ir sakau -ok, išbandysiu kalnuose!
Į ką anglas pasikasė plikę ir vėl greitai šmurkštelėjo po mašiną, tada jau viską nuorinus kaip ir padėtis stabilizavosi

, tai tiek tos patirties

ei, tai kas nors perkels diskusiją tinkamon vieton?
