Parašyta: 2015-06-29 12:27:56
Mes matome kemperius pagal lovu arba sedimu vietu skaiciu. Tech pasas nurodo pagal svori. Pvz, pas mane sedet ir gulet gali sesi zmones, kaip ir pas daugeli is Jusu. Taciau , kuo daugiau irangos dedi gamykloje, tuo popieriuose maziau vietu parasyta, pas mane penkios. Jei deciau kabli, liktu tik keturios ir tt. Todel visi aksesuarus montuojasi patys, nes kemperis liktu tik dvivietis su sesiom lovom. Taciau , susimontavus aksesuarus, turi beda del TUV, nes pvz vokiskos masinos visiems aksesuarams ji turi. Reiskiasi avarijos atveju, gali tureti bedu su draudimu ir zala, nes automobilis nepritaikytas eksploatuoti su tokiu svoriu ir aksesuarai nenumatyti ir neaprobuoti gamintojo. Uz tai ir dokumentai rodo tik 3150 mase.
Jani, zenklas elementarus, nurodantis svori ir liepiantis rikiuotis i pirma juosta. Toks tikrai yra Austrijoje, magistraleje Viena-Graz - Villach, arciau Vilacho stacionari sverykla. Taip pat budi sioje trasoje mobili sverykla, kuri sveria aikstelese, todel jose geriau nenakvoti. Taip pat jei neklystu yra panasus zenklas pries Klaipeda, su nusukimu i desine. Autostrada Kaunas Klaipeda.
Apie ta svori baku ir vairuotojo ten su procentais, yra standartas , galima pagooglinti ir rasite kas ieina i ta bendraja mase , irasyta gamyklos. T.y. tam tikras vairuotojo svoris, kazkuris bakas ar vandens ar kuro tikrai ne pilnas ir tt. gerai tiek kad sveriant duoda apie 100 kg paklaida tureti.
Gal dar gazdintis nereiketu, bet manau ateityje isvadas padaryti reiktu, nes sveria vis daugiau, manau sau kemperis ribose 3500-7500 yra geras variantas, juolab kuo daugiau domiuosiu, tuo labiau suprantu, kad cia yra daug mitu, su ivaziavimais i miestus iki keliu mokejimo.Sakiau preadesiu tyrima: uzsienieciu kempinguose klausineti, kiek vaziuoja su virs 3500 kemperiais, be to uz dvieju savaiciu vaziuoju i kelione, specialiai isbandyti su sunkiu kemperiu. Issinuomavau Vokietijoje 8,60 ilgio ir iki 7500 kg mases kemperi. Paziuresim kaip ten su tuo vaziavimu ir mokesciais.
