Klausimas geras, vertas atskiros temos" kiek reikia moketi uz kelius didzkiams". Taigi destykim ka zinom:
Pirma visi kemperiai registruojami kaip M1 SA, t.y. Lengvasis automobilis pritaikytas gyventi. Svoris iki 12000kg
Antra, kadangi tai lengvasis automobilis, jam sunkvezimio zenklai negalioja, isskyrus tuos atvejus kai yra papildomos lenteles apibreziancios svori, auksti, ilgi ir tt. Kai kuriose uzsienio salyse galioja zenklas sunkvezimiams lenkti draudziama.
Trecia , daugelyje saliu, keliai kemperiams iki 12000kg nemokami, isskyrus mokamus ruozus. Atkreipti demesi i tokias salis kaip Austrija, Lenkija , Cekija, ten perkamos specialios dezutes, su kuriomis vaziuojant nuskaitomos lesos uz kelius. Ta dezute surista su saskaita , kuria Jus papildot. Taip pat yra depozitas. Pvz Lenkija 120 zl dezute ir dar 120 zlotu i saskaita, baigiasi vel pildot. Jos isigijamos prie sienos, arba degalinese. Pvz vaziuojant Lenkijoje mokamu keliu, nereikia stoti prie slakbaumo mokamo, tiesiai nuskaito nuo dezutes, tik reikia prasukti pro vieta su atitinkamu zenklu.
Sitoje vietoje, gerai butu kad klubieciai darytu papildymus saliu, per kurias vaziuoja ir moka , kad surasytu, taip turetume naudinga info. Veliau tam skyrus laiko, galima butu sumesti nuorodas kiekvienos salies su tarifais. O jie dazniausiai priklauso koks EURO tarsos zenklelis.
Ir dar apie Fiat kemperiu svorius: paprastai gamintojai homologuoja tokius fiat naujesnio modelio svorius: 3500,3850,4250 arba 4500. Cia su viena asim gale. Dviasis dar buna iki 5000 kg. Uzsisakant kemperi , kaip papildoma opcija atzymima max mase. T.y. Jie nieko nekeicia, tik vadinama coc sertifikata, su kuriuo registruojat masina. Taigi jei didinat, didinkit maximaliai kiek leidzia, nuo to mokestis nepriklauso, bet krauti galesit nesukdami galvos.
Nu gal per daug as cia
