Home

Forumas

Žinutės: 422
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-06-29
Tikrai taip,reikia minimum C1 kategorijos teisiu,mokestis keliu ,kurie mokami,padides automatiškai ir dar prisidės didelis didelis galvos skausmas kai kada nors sugalvosim keist kemperi ir šita reiks parduot,nes pas mus retai kas susimasto,kad toks kemperio vairavimui neužteks B kategorijos teisiu.Lapkriti buvau idėjas skelbima savo senojo kemperio, Mobilvetta Top Driver 68,jo tiščio svoris 2960 ,bet vistiek atsirado tokiu kurie atvažiave tupinėjo ir žiūrėjo ar imanoma primontuot platforma motoroleriui.Vieni minėjo kad ant platformos norėtu vžtis berod 150 m3 motoroleri ir ant laikiklio elektrinius dviračius.Susidėjus visa manta ir susodinus ekipaža bijau net pagalvot kiek toks kemperis gali sverti.
Kategorija maziausia problema, uztenka C1. Del svorio Burstner dekingas, jie raso du skaicius. As daryciau taip: bandyciau su musu klubieciu Darium kalbetis, jis atstovas. Kad gamykla pagal modeli, turbut uz papildoma kaina atsiustu COC sertifikata, su juo perregistruociau kemperi i kita svorio kategorija. Jei ruosiuosi parduoti kemperi, to nedaryciau, nes siandien dienai visdelto sunkiau tokius parduoti. Man tik klausimas kaip ten rodo 5500, jei Fiat sasi vienaase iki 4500 veza? Gal as klystu?
Žinutės: 422
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-06-29
Man tas pats klausimas kyla del 5500kg,bet tokie skaičiai tikrai yra po kapotu.Kaip beskaičiuok keturios  R16 padangos negali laikyt šito svorio
Žinutės: 341
Nuotraukos: 503
Koordinatės: 13
Prisijungė: 2012-10-03
Darius.V parašė:
Justinas.S parašė:
Pas mane identiški skaičiai lenteleje po kapotu Fiat Knaus .Aš irgi ju normaliai neišsišifruoju,kažkaip nei logika veikia,nei skaičiai susiriša
bet tu minėjai, kad perregistravai į 3800kg? Kodėl, pvz, ne į 5500kg ir ramiai sau važinėti, bent aš taip įsivaizduoju :), nes ten, lentelėje yra skaičiukai 5500kg :hmz:
Dariau,
skaiciai (5500) reiškia bendrą pilną  masę su priekaba.
Zenonas.K parašė:
Darius.V parašė:
Justinas.S parašė:
Pas mane identiški skaičiai lenteleje po kapotu Fiat Knaus .Aš irgi ju normaliai neišsišifruoju,kažkaip nei logika veikia,nei skaičiai susiriša
bet tu minėjai, kad perregistravai į 3800kg? Kodėl, pvz, ne į 5500kg ir ramiai sau važinėti, bent aš taip įsivaizduoju :), nes ten, lentelėje yra skaičiukai 5500kg :hmz:
Dariau,
skaiciai (5500) reiškia bendrą pilną  masę su priekaba.
Niekas neraso lentelese bendro svorio su priekaba, Galbut cia kazkas kita. Bet Bursner turi savybe surasyti galimus svorius, o tai yra gerai, nereikia burti su tom pagalvem. Nes kaip begalvotum nei jos remo stiprina nei stabdziai pritaikyti tam svoriui pasidaro. Dariau, paklausk Dariaus is Kaisiadoriu ir gamintojas pakomentuos ir pasakys sprendima. Tik nepamirs parasyt, manau daugeliui bus idomu.
Žinutės: 422
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-06-29
Vazinejantiems su virssvoriu kelioniu kryptis aiski-Norvegija ir Švedija :) Blic budu tik ka apklausiau bendradarbius esančius laive kartu,lygiai 10 iš ju turi prikabinamus namelius.Kaip žinia norvegai del prikabinamu nameliu dydžio nesikuklina ir tie dydžiai gan ispudingi :) Nei vienas iš bendradarbiu nera nei girdėjas nei mates sveriamu kemperiu ar priekabu! Vienintelis veiksnus ribojimas yra ploti,nedaugiau 2,5 metro.
Čia vieno iš bendradarbiu priekaba,kai paklausiau ar gali ja tempt so tokia auto del priekabos svorio,tai atsake kad jis turi visas vairuotjo kategorijas-vadinasi gali.Rimtas ir konstruktyvus atsakymas :) Jis pats net nežino priekabos svorio :)
Tai jus atsakete pats i klausima. Jis turi visas kategorijas. Gi turedamas B kategorija, jis galetu vairuoti transporto prieminiu jungini iki 4250 pvz masina 3500 ir priekaba 750. Bet kalba vyksta ne tik apie kategorija. Juk negalima eksploatuoti masinos, jei dokumentuose nurodyta maximali mase 3500, o realiai sveria 4500. Cia Jums bet koks vakarietis pasakys, kad transporto priemone nepritaikyta tokiam svoriui, Kategorija suteikia teise vairuoti, bet klausimas ar gali ta transporto priemone dalyvauti eisme.
Žinutės: 422
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-06-29
Apie sukomplektuotos priekabos svori manau jis neveltui nutylejo,nes skandinavai tikrai labai daug daigtu imasi i kelione :)
Žinutės: 157
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2015-05-31
Kalbėjau su Dariumi ir Burstnerio, jis sake tą patį apie kažkokį lapą kur turėjau gauti su mašina, eisiu ieškoti :) Kitas kelias, kadangi montavau orinę važiuoklę Klpd, tai jie kažką galėtų parašyti, dėl svorio, kaip suprantu. Fiato pas mane tik nosis, važiuoklė Alkove (ar kaip ji ten vadinasi), gal dėl to tie 5500kg lentelėje? Bet, Darius, patarė pagalvoti apie perregistravimą, kadangi 4metus jau išvažinėjau ir niekas neprikibo, tai atseit, ir toliau važinėti :) Bet, aš galvoju, kad anksčiau taip nesikabinėdavo prie kemperių kaip dabar, man taip atrodo. Tikrai nemažai keliavome, bet per tuos 15metų neteko būti pasvertam, net nežinojau, kad kažkas gali būti ne taip su mano mašina :) Dabar, kai perskaičiau kokių nutikimų būna, susimąsčiau :)
Darius.V parašė:
paskaitinėjas šią temą, supratau, kad su savo registracijos dokumentais pasvertas turėčiau didelių bėdų, krauti tegaliu 340kg! :hmz: Teko savanoriškai svertis, tai sukomplektuotas sveriu apie 4400kg. Kolegos, gal patartumėte kaip čia geriau pasielgti, perregistruoti pagal faktą, ar pagal burstnerio lentelėje pateiktus skaičius, kuriuos ne iki galo suprantu, patarkite, prašau :)
Tesybes delei, reiketu pripazinti, kad as sitam komentare buvau neteisus. Su Zenonu issiaiskinom, kad pirmas skaicius- automobilio max mase, antras skaicius- automobilio plius tempiamos priekabos maximali mase, trecias priekenes asies pkrova, ketvirtas galines asies apkrova. As ir pats gerai nezinojau kad rasoma su priekaba mase. Niekad neatkreipiau demesio. Aciu Zenonui uz kompetetinga paaiskinima. Beje asiu svoris taip pat svarbus, nes jei sveria, tai dazniausiai atskiras asis. Ir jei virsyje, lauk problemu. Atsiprasau - baudos.