Home

Forumas

Žinutės: 614
Nuotraukos: 617
Koordinatės: 2
Prisijungė: 2012-10-03
Guoda.S parašė:
Vokiečiai malonūs, bet priekabūs, tai aš nerizikuočiau pažeisti įstatymus jokia forma. Mus užpraeitais metais stabdė naktį pro Vokietiją važiuojančius, vokiečių muitinė - tikrino visą mašiną, dokumentus, ir ne tik mūsų, bet ir šunų pasus, skiepus, švietė miegantiems vaikams į veidus, kad įsitikinti, kad kortelėse tie patys žmogučiai, liepė atidaryti parodyti saloną, bagažinėje naršė ir net šuninėje priekaboje. Aikštutėje kartu buvo ir policija bei sustabdyta 2 kemperiai ir juos purtė irgi.
Gal bent pasakė, ko ieškojo?  Teko matyti ant žemės iškraustytus daiktus, o keleiviai nuošaliau pastatyti. Nesuprantu, ko gali smulkmeniškai ieškoti. Nebent kokių narkotikų ,bet ten jau kiti metodai būtų.
Žinutės: 146
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2016-03-01
Nieko nesakė, tiesiog užblokavo kelią ir įjungė švyturėlį "Zollamt" ir parodė sekti paskui, sustabdė degalinėje, perklausė ar vežam alkoholį, cigaretes ir pan., tada kraustė daiktus, liepė bagažinės turinį ant žemės išdėti, atidaryti stogo bagažinę net šunis. O šalia sustatyti kemperiai taip ir atrodė - daiktai ant žemės ir susirūpinę ekipažai toliau pastatyti. 
Žinutės: 2828
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Marijus.K parašė:
Nezinojimas deja neatleidzia nuo atskomybes :) 
Robertai, ko gero perkant sunkesni siai dienai dar ir maziau isleistum.
Na o kaip sąnaudos važiuojant tokiais "čelendžeriais" ? Gal pigiau baudas mokėti kas pora tūkstančių km :B .


Žinutės: 1607
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Robertas.M parašė:
Vidas.K parašė:
Blogai, kai labai daug visko žinai - baisu net pradėti važiuoti. Kai pirmą kartą su kemperiu pasileidau per europą, tai ne tik nežinojau apie viršsvorį ( nors buvo tikrai apie 4000 kg), bet nepirkau nei vienos vinjietės. O pravažiavau Slovakiją,  Vengriją,  Slovėniją,  Austriją ir  Čekiją! Tik sugrįžęs namo pasiskačiau apie viską. Bet kai nieko nežinojau, tai myniau pro visus policajus su šypsena ir be baimės.
Malačius, kai nežinai tai ir neskauda, mano istorija panaši, bet mastau apie keitimą, tai kaip ir sveika butu susikomplektuoti aplenkiant tokia problemą ir ja pamiršti, gal taip ir gausis :D, neprarandu vilties.
Robertai išduodi idėjas :veliava:
Kai šį rudenį pirkau kitą vis sąžinė graužė- kam perku, kitiems (Robertui) ir šitoks gerai, o man matai tai netraukia, tai triukšmo daug, tai per trumpas, tai per ilgas :D
Reiškia vis bandom save apgauti :)

Žinutės: 2828
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
 Tai kad man ir gerai, tik va , kad ne vienas gyvenu ir važiuoju toje skrebėje :D, o tada prasideda šantažai, iš serijos "rinkis , arba aš arba šita dėžė" , pasirinkimas neitint platus, dar yra variantas kitaip važiuoti, bet tam yra žiema ir labai tolimi, kemperiu nepasiekiami kraštai.

 Vasara dar važiuosiu nieko nekeisdamas, bet dairausi, rudeniui/žiemai ką nors paimsiu, turiu laiko rinktis . gal sakau kas labiau pažengęs pakomentuos kemperių rinka per tokius pjūvius:
1. varikliai -metai- galiai- patikimumas
2. Būdos gamintojai pagal tokius pat kriterijus (kurie ten iš lentelių ir putplasčio , o kuriu normali konstrukcija)

o gal kas supranta kaip čia yra, mobile.de matau daug kemperiu virš 3,5t pvz kokie 3,6 ar 3,8 t kas čia per pokstai, kam tuos kelis kilus dameta ir padaro netinkama vairuoti su paprastomis teisėmis ? logiką kame?  





Žinutės: 1607
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Patikimumas- 1. Sprinter 2000-2006m. Geriau 2,7L, bet tik dėl galingumo. 2. Transit 2006-2012m 2,4L, dėl to, kad galas varomas. Pabandžiau po kiemą žiemą pavažinėti galu varomu- teorija pasitvirtino- pravažumas nesulyginamas su priekiu varomo.
Ir aš mačiau mobilėj daug 3,8T. Kiek supratau, ten pas juos paprasta pakeisti bendrą masę- daug kur prie parduodamų būdavo prierašas- esant norui perregistruoju į 3,8T.
Jokiu būdu NE ITALIŠKAS auto ar dar blogiau- būda!


Robertas.M parašė:
 Tai kad man ir gerai, tik va , kad ne vienas gyvenu ir važiuoju toje skrebėje :D, o tada prasideda šantažai, iš serijos 'rinkis , arba aš arba šita dėžė' , pasirinkimas neitint platus, dar yra variantas kitaip važiuoti, bet tam yra žiema ir labai tolimi, kemperiu nepasiekiami kraštai.

 Vasara dar važiuosiu nieko nekeisdamas, bet dairausi, rudeniui/žiemai ką nors paimsiu, turiu laiko rinktis . gal sakau kas labiau pažengęs pakomentuos kemperių rinka per tokius pjūvius:
1. varikliai -metai- galiai- patikimumas
2. Būdos gamintojai pagal tokius pat kriterijus (kurie ten iš lentelių ir putplasčio , o kuriu normali konstrukcija)


o gal kas supranta kaip čia yra, mobile.de matau daug kemperiu virš 3,5t pvz kokie 3,6 ar 3,8 t kas čia per pokstai, kam tuos kelis kilus dameta ir padaro netinkama vairuoti su paprastomis teisėmis ? logiką kame?  








Robertai galesiu pakomentuoti Tau, bet siuo metu esu isvykes ir prastas internetas. Del kuro sanaudu: praeita vasara su Iveco didziam mano nustebino 12,5 simtui, kiti kemperistai deklaruoja apie 15 simtui. MB sprinteris visi kalba apie ne maziau 17 , bet to nepataisomai per minksta sasi kemperiui. Jei pasidomesi siuo metu ant sprinterio bazes praktiskai nebegamina. Buna tik ant Atego, arba didesni ant furos berods actros. Iveco buna daily arba eurocargo. Dar populiaru didieji ant Man. 
Žinutės: 2828
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Bet tai ką, FIAT visus reiktu atmesti? kaip susiaurėja pasirinkimas, matyt analogai reno/pežo taip pat papuola į sekcijinį sąrašą?jei taip prasinešti per gamintojų pavadinimus, lieka vokiečiai ir prancūzai ar tuos reiktu atsargiai vertinti, priburia kaip italai? tada tik vokiečiai ten praktiškai vienas gamintojas skirtingais pavadinimais jei tiketi ką rašo tarpininkai: Gamintojų grupės
Žinutės: 86
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2016-03-03
Ričardas.V parašė:
Guoda.S parašė:
Vokiečiai malonūs, bet priekabūs, tai aš nerizikuočiau pažeisti įstatymus jokia forma. Mus užpraeitais metais stabdė naktį pro Vokietiją važiuojančius, vokiečių muitinė - tikrino visą mašiną, dokumentus, ir ne tik mūsų, bet ir šunų pasus, skiepus, švietė miegantiems vaikams į veidus, kad įsitikinti, kad kortelėse tie patys žmogučiai, liepė atidaryti parodyti saloną, bagažinėje naršė ir net šuninėje priekaboje. Aikštutėje kartu buvo ir policija bei sustabdyta 2 kemperiai ir juos purtė irgi.
Gal bent pasakė, ko ieškojo?  Teko matyti ant žemės iškraustytus daiktus, o keleiviai nuošaliau pastatyti. Nesuprantu, ko gali smulkmeniškai ieškoti. Nebent kokių narkotikų ,bet ten jau kiti metodai būtų.
Na, būkim realistai. Automobilis ir priekaba registruoti rytų europoje, pirdina 2val nakties per vokietiją :) Tiesiog sudomino automobilio turinys ir kelionės tikslas.
Žinutės: 1607
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Dėl sąnaudų Sprinter 17L- briedas. 120km/h greičiu važiuojant 11-12L. 100km/h- 10-11L. Dėl šasi minkštumo labai abejoju- 3,5T krovumo mačiau gausybę Sprinterių su didžiuliais šaldytuvais ir nė vieno su lūžusiu rėmu, o lingės lūžta daugumai mikroautobusų. Dauguma dušmanų, kursuojančių LT-UK ir gyvenančių autobane į 313 Sprinterius susidėję penkiatonio linges gale ir negirdėjau nė vieno nusiskundimo dėl rėmo. Jei yra noras straksėti per duobes, visada galima stiprinti linges arba dėti papildomas pagalves :) O, kad mažai ant jų gamina- manau pagrindinė priežastis- kaina. Kiek mačiau- ant Sprinter bazės tik premium klasė.