Home

Forumas

Žinutės: 1607
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Marijus.K parašė:
Tomas.J parašė:
Dėl sąnaudų Sprinter 17L- briedas. 120km/h greičiu važiuojant 11-12L. 100km/h- 10-11L. Dėl šasi minkštumo labai abejoju- 3,5T krovumo mačiau gausybę Sprinterių su didžiuliais šaldytuvais ir nė vieno su lūžusiu rėmu, o lingės lūžta daugumai mikroautobusų. Dauguma dušmanų, kursuojančių LT-UK ir gyvenančių autobane į 313 Sprinterius susidėję penkiatonio linges gale ir negirdėjau nė vieno nusiskundimo dėl rėmo. Jei yra noras straksėti per duobes, visada galima stiprinti linges arba dėti papildomas pagalves :) O, kad mažai ant jų gamina- manau pagrindinė priežastis- kaina. Kiek mačiau- ant Sprinter bazės tik premium klasė.




Sakau zmogaus nuomone kuris toki kemperi, o ne busa eksploatuoja. Be to pas ji tikrai jaunesnis nei 2006 metai. Del kuro Fiat irgi busas turbut nesrebia 12,5, o as i savo su alkova tiek ir pildavau. Variklis 148 ag, metai 2013. Del pakabOs minkstumo, kalba ne apie luzima o apie siubavima vaziuojant. Tas zmogus bande spresti klausima su pagalvemis, nepadejo. Tai jo nuomone. Jo kemperis berods Rimor . Dar del stabilumu: kai uzsakinejau savo kemperi ant Iveco bazes, gamykla nerokomendavo komplektuoti priekines orines pakabos kartu su oriniais komfortiniais sostais. Sake per minksta ir nemalonu vairuoti. Pasiulymas buvo galine orine pakaba, priekis pastiprintas, sostai oriniai. Toki ir uzsakiau. Dar del tu sasi, tai kemperiu atvaziuoja tik kabinos, galinio remo dazniausiai net nebuna, siandien dienai juos dakonstruoja tokios imones kaip AL-KO, ir tai padaro pagal uzsakoma kemperio svori. Pvz Fiat  vienasis gali buti padaromas iki 4500 kg. Kai galinamas kemperis iki 3500, ir nori padidinti mase iki 3800 paprasciausiai uz niekingus kelis simtus euru isduoda kita COC sertifikata. Jei reikia didesnes mases, tada eina kita sasi, stiprinta. Man sita dalyka aiskino gamyklose, kuriose keliose buvau. Manau neteisinga lyginti buso su kemperiu. Tai skirtingi sutverimai, neziurint kad daug daliu tokiu pat. Pvz mano kemperiui uzsakiau stipresni rema c70, vietoje 60, tai atvezus priekine dali, visa rema perkonstravo ir tai truko tik tris menesius nuo uzsakymo. Dabar per menesi surinks kemperi ir bus viskas. Sanaudos Iveco kur rasiau, tai mano paties isbandytos , o apie 15- 17 patys pardavejai sake. Nemanau kad jie labai meluotu, tada greiciausiai mazintu.
Siuo metu jei paziuresit i naujus kemperius Sprinter bazes nera, nes patys vokieciai sake, ji nepasiteisino kemperiams. Apie kaina manau Tomai neteisingai traktuoji, pats pagalvok rasai premium klase, o ten kemperiai visi virs 100 tukst euru, ka reiskia baze keliais tukstanciais brangesne. Jei neklystu gal dar Hymeri rastum ant merso. Rimor tikrai nera virs 100 tukst. 
Jei kam aktualu, del sprinter bazes galeciau suorganizuoti to savininko tel, galima pasikalbeti gyvai.
Apie kuro sąnaudas rašydamas turėjau mintyse kemperį (dalinai integruotą iki 2006m), ne busą. Kemperis su 2,7L varikliu. Pas mane rėmas MB originalus, ne ALKO ar kitoks. Kas liečia premium klasę- turėjau šitą sutvėrimą mintyje:
https://www.hymer.com/de/modelle/reisemobile/teilintegrierte/hymer-ml-t/highlights.html
Valius.V parašė:
Prisiminiau toki CCCP laiku anekdota apie Japonija , ten turbut jau vakaras Maijau?

Brieznevas surenka visa CK komitete ir liepia issiaiskinti kodel Japonija tokiam aukstam lygi, o issiaiskinus priezastis aplenkti ja
po menesio jam skaito ataskaita :
- Gerbiamas L I Breznevai issiaiskinom viska ir viskas dabar aisku , mes niekada nepavysim Japonijos ; 
- Kodel ??
- Pas juos saule anksciau teka ir darbo diena anksciau prasideda
- Supratau
:D


Plius septynios valandos. :)
Tomas.J parašė:
Marijus.K parašė:
Tomas.J parašė:
Dėl sąnaudų Sprinter 17L- briedas. 120km/h greičiu važiuojant 11-12L. 100km/h- 10-11L. Dėl šasi minkštumo labai abejoju- 3,5T krovumo mačiau gausybę Sprinterių su didžiuliais šaldytuvais ir nė vieno su lūžusiu rėmu, o lingės lūžta daugumai mikroautobusų. Dauguma dušmanų, kursuojančių LT-UK ir gyvenančių autobane į 313 Sprinterius susidėję penkiatonio linges gale ir negirdėjau nė vieno nusiskundimo dėl rėmo. Jei yra noras straksėti per duobes, visada galima stiprinti linges arba dėti papildomas pagalves :) O, kad mažai ant jų gamina- manau pagrindinė priežastis- kaina. Kiek mačiau- ant Sprinter bazės tik premium klasė.




Sakau zmogaus nuomone kuris toki kemperi, o ne busa eksploatuoja. Be to pas ji tikrai jaunesnis nei 2006 metai. Del kuro Fiat irgi busas turbut nesrebia 12,5, o as i savo su alkova tiek ir pildavau. Variklis 148 ag, metai 2013. Del pakabOs minkstumo, kalba ne apie luzima o apie siubavima vaziuojant. Tas zmogus bande spresti klausima su pagalvemis, nepadejo. Tai jo nuomone. Jo kemperis berods Rimor . Dar del stabilumu: kai uzsakinejau savo kemperi ant Iveco bazes, gamykla nerokomendavo komplektuoti priekines orines pakabos kartu su oriniais komfortiniais sostais. Sake per minksta ir nemalonu vairuoti. Pasiulymas buvo galine orine pakaba, priekis pastiprintas, sostai oriniai. Toki ir uzsakiau. Dar del tu sasi, tai kemperiu atvaziuoja tik kabinos, galinio remo dazniausiai net nebuna, siandien dienai juos dakonstruoja tokios imones kaip AL-KO, ir tai padaro pagal uzsakoma kemperio svori. Pvz Fiat  vienasis gali buti padaromas iki 4500 kg. Kai galinamas kemperis iki 3500, ir nori padidinti mase iki 3800 paprasciausiai uz niekingus kelis simtus euru isduoda kita COC sertifikata. Jei reikia didesnes mases, tada eina kita sasi, stiprinta. Man sita dalyka aiskino gamyklose, kuriose keliose buvau. Manau neteisinga lyginti buso su kemperiu. Tai skirtingi sutverimai, neziurint kad daug daliu tokiu pat. Pvz mano kemperiui uzsakiau stipresni rema c70, vietoje 60, tai atvezus priekine dali, visa rema perkonstravo ir tai truko tik tris menesius nuo uzsakymo. Dabar per menesi surinks kemperi ir bus viskas. Sanaudos Iveco kur rasiau, tai mano paties isbandytos , o apie 15- 17 patys pardavejai sake. Nemanau kad jie labai meluotu, tada greiciausiai mazintu.
Siuo metu jei paziuresit i naujus kemperius Sprinter bazes nera, nes patys vokieciai sake, ji nepasiteisino kemperiams. Apie kaina manau Tomai neteisingai traktuoji, pats pagalvok rasai premium klase, o ten kemperiai visi virs 100 tukst euru, ka reiskia baze keliais tukstanciais brangesne. Jei neklystu gal dar Hymeri rastum ant merso. Rimor tikrai nera virs 100 tukst. 
Jei kam aktualu, del sprinter bazes galeciau suorganizuoti to savininko tel, galima pasikalbeti gyvai.
Apie kuro sąnaudas rašydamas turėjau mintyse kemperį (dalinai integruotą iki 2006m), ne busą. Kemperis su 2,7L varikliu. Pas mane rėmas MB originalus, ne ALKO ar kitoks. Kas liečia premium klasę- turėjau šitą sutvėrimą mintyje:
https://www.hymer.com/de/modelle/reisemobile/teilintegrierte/hymer-ml-t/highlights.html
Apie ta kur zmogus man pasakojo , toks pat is priekio berods kaip Tavo nuorodoje.  Na Hymer gal vos ne vienintelis dar turi mb baze. Kiti kaip ir atsisake. Bent as neradau.
Sveiki. Nenoriu gasdinti , taciau yra ne visai geru naujienu kemperistams del svoriu. Siuo metu sunus kaip tik lanko 95 kodo kursus, kurie vedami laikant profesionalo teises. Parejes papasakojo kaip sveriamos masinos ir danai mes net nezinom. Nes kol,kas turbut dar ziurima pro pirstus Cekai , austrai ir tt. Bet panasu, kad netolimoje ateityje teks labai rimtai pagalvoti apie svorius ir virssvorius. Paskaitykite Cia , nes kai kur jau yra, o lietuviai irgi planuoja irengti. Skaityti reikia apie automatini sverima, berods trecia tema.
Žinutės: 308
Nuotraukos: 151
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-06-30
Tekste yra tokie žodžiai kaip " sunkiasvorė transporto priemonė" ir vežėjai", tai turiu tokią naivią mintį, kad čia tikrins tik sunkiasvorį komercinį transportą, gal į kitus taip griežtai nežiūrės.
Žinutės: 1607
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Procesas įdomus. Kadangi mūsų modeliai nesveria 30T, o rašo, kad sistemos paklaida 5%, tai jei bendra masė 3,5T, gali važiuoti su beveik 3,7T. Dar rašo, kad išmatuota masė bus lyginama su transporto priemonės TIPO įprastine mase, o mūsų tipas gali būti ir 3,5T ir 3,8T. Tokiu atveju reiks dar sutikrinti išmatuotą masę su konkretaus automobilio duomenimis pagal registracijos dokumentus. Kaži ar sistemos bus pajėgios tai automatiškai padaryti, o rankiniu būdu dėl kokio 180kg viršsvorio kaži ar kas užsiims tikrinti? Labai tikiuosi, kad mus tai mažai palies ar beveik visai nepalies... :) O jeigu palies- nelabai gerai bus, nes aš važiuoju su ~3,7T...

Tomai del 170 kg niekas nieko nesakys, nes pakalida baudu panasi. Tai tikrai veikia Austrijoje, ir tiksliai zinau kur. Zenklas privaloma prasukti visiems virs 2,8 tonos. Kemperius ir priekabas tikrina ir stabdo. Cekai ta daro ant sienos, bent jau planuoja daryti. Ateityje, nezinau kiek tolimoje, planuoja visos salys, nes visi vaziuoja persikrove. Del svorio , tai daugelio perkrovis ne 200 kg, o 500 ir daugiau. Paziurekit mobilej, praktiskai didzioji dalis integruotu nauju virs 3,5 tonos kategorijos, nes visi suvokia kad kitaip nebus. O ir keliu mokesciai paciu nusipiestas baubas. Atsiverskit , esu apie tai rases. 
 Apie komentarus kad kazi ar palies. Citata: Svėrimas ir transporto prie-
monės identi kavimas užtrunka
akimirką. Kai transporto priemo-
nė pervažiuoja jutiklius, sistema
nustato priemonės tipą – ar tai
lengvasis automobilis, ar tai sun-
kvežimis. Tuo pat metu vaizdo
kameros už ksuoja valstybinį
numerį bei nustatoma transpor-









to priemonės ašių masė, ap-
skaičiuojamas bendras svoris ir
palyginamas su transporto prie-
monės klasės leistinomis nor-
momis. Surinkti duomenys su-
siejami ir sukeliami į vieną bylą.“Duomenu baze bendra jau dabar. Nematau problemu momentiskai sutikrinti. Dabar jau tikrina draudima technikine. Net Vilnius turi policijos masinu, kurios vienu metu geba patikrinti berods 4 automobilius vienu metu. Tiesa , manes tai neliecia, cia info kolegoms. Kadangi buvo tema tokia sukurta, gavau informacijos ir ja papildau. 



Žinutės: 2828
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Kaip bebutu , naujai keičiant kemperi , verta atsižvelgti. Kuo toliau tuo stipriau spaus , gal dabar dar prasmunkam , bet tai ilgai nesitęs. Aš keisdamas kemperį tai svarsčiau, kita problema reikia teisių , bet tai dar viena atrakcija gyvenime, na o keliu mokesčiai man kaip ir nelabai aktualūs nes važiuoju pagrinde kur papuola, mokamais retai, bet jei ir reikia tai kiek ten to pinigo išeina lyginant su galima bauda ir kvailomis problemomis kelionėje?  dar yra šansu svori pakeisti jei nelabai senas kemperis , gamintojas ar jo atstovas paburia, ten gal ką ir reikia kartais pakeisti geležinio, bet kaip ir sprendimas.
Robertai, keliu mokesciu dydis tik mitas, sukurtas musu paciu is nezinojimo. Vienintele Austrija plesike. Vokieciai patys ragina nevaziuoti su kemperiais per Austrija, del ju plesikavimo. Visur kitus viskas normaliai, o daugeli saliu net nereikia moketi kemperiams isvis. Net Lenkijos kelias per Dresdena kai vaziavau buvo nemokamas, nekalbant apie nemagistralinius kelius. Ten nieko nereikia moketi. Tas pats su uzsienio kitais keliais. Vinjete visada perki, o jei sunkus kemperiai , tai paprastuose keliuose skaitytuvu dazniausiai ir nebuna. 
Žinutės: 272
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-01-04
Su Naujais visus! Perskaiciau ,,virssvorio'' tema ir padariau isvada, kad geriau apsimoka tureti iki 3500Kg ir kiekviena reisa statistiskai pakliuti 1 syki sverejams nevirsyjant 15% virsvorio. Aisku turint aukstesne vairuotojo kategorija.