Home

Forumas

Stafas.B parašė:
Mano matematika: Kemperis su garazu iki 3500Kg. Technikinis - kas 2-metai, draudimas mazesnis, vinjetes pigesnes, greitis leistinas didesnis, lenkimas autobane galimas, pavaziuos ir zmona su B kat. ,man tai neaktualu ,negaliu vairuoti tik troleibuso. 3.5T zenklai ir tt. Grynas svoris apie 3000Kg, taigi kraunu iki 3500Kg+15%=4050Kg. Pagautas iki 20% virsvorio, moku 30Eur bauda(prancuzu nezinau), aisku geriau uz vairo buciau pats, ne zmona.
Siek tiek korekciju: technikinis tas pats laikas, nes kemperis iki 12000 kg yra M1 kategorija ir galioja lengvosios reikalavimai. Draudimas priklauso nuo kainos, civilinis tas pats, keliu mokesciai kiek sutikau tik Austrijoje daugiau skiriasi, kitus panasiai. Kalba tik apie autostradas.del greicio teisus. Lenkimas autobane leidziamas ir kemperiams sunkiems, isskyrus kai yra zenklai. Beje ir lenkia visi jei pastebejai. Zenklai galioja lengvuju, ne sunkvezimiu, nebent yra lentele po apacia su svoriu. Tokiu mazai kiek pastebejau. Svoris tuscio naujo kemperio kiek ziurejau dazniausiai apie 3100, keturviecio. Lengviausias berods Hymer. Cia be JOKIOS yrangos. Uzmirsk saules baterijas dviraciu laikiklius ir tt. Tolerancija skiriasi, buvau ikeles lenteles . Austrijoj 0% . Paieskok siam forume , rasi. Pats turejau kemperi, tuscias svere 3700, su keleiviais 4200. Dokumentai iki3500 buvo. Nezinau is kur istraukei ta 15%
Žinutės: 55
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2015-09-23
Del kemperiu svoriu pridesiu-jei kalbama apie pilnai integruota, tai taip-sukomplektuotas su standartine iranga-shassi paketu, kondic ir pan net be markizes sieks 3000kg, bet dalinai integruotas su tikrai gausia standartine ir papildoma komplektacijas 2950kg-cia jau su markize, shassi paketu, media sistema, atgalinio vaizdo kamerom ir tt I si svori itrauktas jau vairuotojas, uzpildytais kuro ir vandens bakais (80%). Ir registruojamas gali buti 5 vietu (75kg zmogui ir 10kg metrui butinas reikalavimas)
Tad dar yra kemperiu, kuriuos galima isigyti ir iki 3500kg ir vazineti su B kategorija... Kad daiktams  svorio belieka 200-300kg tas tiesa, bet kam persikrauti-maistas ir tas jau net Norvegijoje pigesnis, drabuziai taip pat-indai lengvi, drabuziu minimaliai, grilius, paspirtukai ir i kelia. Jau vien kurui sutaupysime. O virsijus mase, pasverus kur Austrijoje, problemu ir baudu gauti rizikuosime. Beje alkovinius kemperius (su budom virs kabinos) ir pilnai integruotus dazniau ir sveria, negu mazesnius-jie negasdina matyt kol kas bent
Mes is Taves Dariau pirkom integruota ir jis buvo lengviausias ka galejai pasiulyti: 3075 paruostas vaziuoti t.y. su vairuotoju su dalinai uzpildytais bakais ir tt. Jokiu markiziu, jokiu laikikliu daugiau nieko. Viska sudejus turime palei 3300. Ir ka susodines zmona su 2 vaikais lieka rankinis bagazas. Bukim teisingi, taip gaunasi. Mano nuomone lengvas kemperis tik nuomai arba kelionems dviems. Bet ne seimai, ar kruvai rakandu. Cia tik mano nuomone.
Žinutės: 272
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-01-04
http://www.tp.cargo.lt/content.php?art_id=3150
Stafas.B parašė:
http://www.tp.cargo.lt/content.php?art_id=3150
Teisingai. Bet tai buvo diskusijos pradzioje, veliau buvo ikelta nuoroda su konkreciais skaiciais. As ju dabar nepamenu, reikia paieskoti. Bet sitam pasisakyme ir rasau " kiek teko girdeti" Ar tuo vadovautis ar ne kiekvieno asmeninis reikalas. Galu gale man nei silta nei salta jei ka ir nubaus.
Va cia Stafai velesnis postas su siek tiek info apie baudas. Cia jau ne nuogirdos. Tai ir spresk ar Tau jos dideles ar ne. O kad sveria tai tikrai zinau pora vietu Austrijoje. Taip pat cekai esu mates kaip sveria. 
Beje del svoriu musu sita diskusija yra siek tiek skysta. Bet kuris rimtesnis vairuotojas pasakys kad sveria asis , o ne bendra mase. Kas laike C kategorija turbut prisimenat kaip tai skaiciuojasi. Ir buna tokiu situaciju, kad svorio kaip ir nevirsiji, taciau asiu apkrova per didele. Vat butent tai ir sveria , o ne max mase.
Dar , Stafai del greicio man siek tiek neaisku. Leidziama Vokietijoje 80 km/h uzmiestyje. Nu niekaip nepasiekiu tais ju vingiuotais keliais net su Porsche. Gal vairuot nemoku? Autobane 100 leidziama kemperiui. Tai kad as ir taip daugiau 105 nelekiu, antra furos visur vaziuoja 90, net per miestelius. Zinoma jie pazeidejai. Bet man to pakanka. As ir su lengvu kemperiu daugiau nelekdavau, nors pazystu kas ir 150 spaudzia.
Žinutės: 272
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-01-04
Aciu Marijau uz nuoroda http://www.rentmobil.de/wohnmobile-wohnwagen-mieten/miettipps/regelsatz-bei-ueberladung.html.   Mano kelione ,pasveriant, vidutiniskai gali pabrangti apie 150Eur, nevirsyjus 15%. Bet manau man vis dar tai naudingiau pagal visas samatas gaunasi nei su auto virs 3500Kg. Taigi 150Eur- KAZINO, tik nepralosti tikimybe labai didele, kol kas.

Kol kas sutinku.
Žinutės: 272
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-01-04
Rezume: jei perki kemperi fizinio asmens vardu , tai tik iki 3500kg, jei imones, tai iki 12000kg.
Kodel?
Siaip del didesniu svoriu, tai atskira diskusija. Jei nesivezi automobilio pilnai pakanka iki 7500. Sasi tada Iveco daily. Jei imi sasi eurocargo, tada jau mazai krauni, nes sasi sunki. Jei vezi automobili viduje, visi rekomenduoja iki12000 ir ant Man arba Actros bazes. Cia trumpai tiek. Beje del svorio manau iki7500 optimalu, nes dauguma draudzianciu zenklu butent virs tokio svorio galioja. Nes yra lenteles.