Parašyta: 2017-07-31 23:45:52
Žinutės: 2142
Prisijungė: 2012-10-03
Panašu, kad neužilgo be priekabos neapsieisiu. Šiandien pasisvėriau su pilnu kuro baku, vandeniu, kitais reikalais tik be asmeninių daiktų, maisto, dviračių na ir be keleivių. 3280kg.. Belieka 220kg plius paklaida apie 100kg.. Nekas...... Teks pačiam kūdėti ir šeimai mažiau duot valgyti, kad į leistiną svorį sutilpti

Parašyta: 2017-08-01 00:15:42
Paskutinis pakeitimas: 2017-08-20 11:50:46
Žinutės: 422
Prisijungė: 2013-06-29
Yra labai nsteisinga svertis ant platforminiu svarstykliu.Keliuose vyksta sveris ant asiu.Ta galima pasitikrint ant ratu stabdziu stendo.Pvz .: mano kemperis tuscias ant platforminiu svarstykliu be zmoniu 3250kg. net be vairuotojo.Tuvlitoje specialiai paziurejau buvo neiskraustyta bagazine ,pilnas bakas vandens ir puse kuro.Priekine asis 1150kg,galine 1720 ir tai jau su vairuotoju.Leidziama pas mane kiek pamenu ant priekines 1350kg ant galines 2000kg..Tad pasiziurekit ka raso kebulo lentele apie max svori ant asiu ir sverkites ant asiu o ne platformu.As taip pat drebejau kas karta vaziuodamas i europa kol sveriausi ant platformu,nes keliaujant 3yse ant platforminiu visada rodydavo 3700-3800 kg.Dabar siprantu kad bereikalo drebejau
Parašyta: 2017-08-20 11:50:07
Žinutės: 2828
Prisijungė: 2012-10-03
Justinai, o tai yra lentelėje bendras max svoris , tai ar ne ji reikia žiūrėti?
Parašyta: 2017-08-20 11:57:42
Žinutės: 422
Prisijungė: 2013-06-29
Yra bendras svoris ir yra rasomas svoris ant asiu toj pacioj lentelej.Kai svers kelyje tai ziures svori ant asiu.Jei virsysi svori ant vienos asies,tai vistiek bus blogai,nes teks pernesti daigtus i kita gala kemperio.Man situs dalykus aapie sverima patikino Tuvlitoje,nes ju svarstykles veikia identiskai kaip ir keliuose.Sake jei abejoju del svorio,pries kelione galima atvaziuot pasisvert su visais daigtais ir ekipazu.Reikia uzsisakinet tik stabdziu patikra ir jau bunant ant "volu" pasakyt kad somina svoris.
Parašyta: 2017-08-20 12:20:09
Justinai, bendra mase ir dalinasi anta asiu. Jei sveri 3700 tai ant asiu issidalins tas svoris. Nesiok nenesiojas vistiek virsys. Siaip tas bendras svoris ir dalinasi pagal asis. Sunkvezimiams jei gale viena asis ir priekyje viena asis dalinasi taip: Priekis 1/3 svorio, gale 2/3. Jei gale dvi asys o viena priekyje tada svoris dalinamas ant visu asiu po 1/3.Ir tt. Taip turi buti paskirstytas svoris. Galima daryti isvada: Gali nevirsyti bendros mases, taciau jei virsyji ant asiu, baudos neisvengsi. Ziuri pagal lentele ar tech pasa. Taciau jei virsyji bendraja mase, lieka tik klausimas ant kurios asies virsyji, nes nevirsyti matematiskai neturi sansu. Taip kad bijoti Tau vistiek reikia. Sveria asis kiek maciau autobane, bet bendra mase taip pat ziuri, nes tokiu atveju negali eksploatuoti tokiam kruviui nepritaikytos masinos.
Parašyta: 2017-08-20 14:41:50
Žinutės: 422
Prisijungė: 2013-06-29
Asiu svori sudejus negausi bendros mases matematiskai,yra tam skirta formule.Bent kokiu atveju jei jau svertis,tai reikia svertis taip kaip sveria keliuose.
Kitas dalykas,kad mums prieinamos svarstykles turbut retai kada buna tikslios nuo 0 kg.Kitaip as negaliu paaiskint,kodel mano visikai tuscias kemperis perkant svere 3250kg ,o tech apziuru centre su visais indais ir daug visokio gerio bagazineje(didele valtie,benzininis variklis,zvejybos reikmenys ir t..t) sveriant ant asiu svoris buvo daug mazesnis.
Beje kai sveriausi pernai pakrauta kemperi ant platforminiu svarstykliu -jos sukele nemazai abejoniu eilini karta.Todel sekanti karta kai susiruosiu tolima kelione tikrai vaziuosiu pasisvert ant asiu.
Parašyta: 2017-08-20 15:51:31
Na nezinau, gal gali paaiskinti kaip asiu svori sudejus negauni bendro svorio? Juk remiesi i kelia keturiais taskais, t.y. Padangomis. Tai ar stovi ant platformos ar atskirai sveriant asis svoris lieka toks pat. Skiriasi kaip pats sakai tik i kuria puse ta svori pastumi, ta asis ir turi daugiau svorio. Man tikrai kazkaip neaiskumapie kokias formules kalbi, taigi gal gali placiau?
Svarstykles zinoma visos turi paklaidas. Jei svarstykles kalibruotos, ta paklaida gali suzinoti. Pavyzdziui sveriausi su savartyno svarstyklemis, is karto pasake kad paklaida iki100 kg. Veliau sveriausi kur grudus sveria, Malsenoj. Tai ju paklaida sake keli kilogramai tik nepamenu prie kiek tonu. Tai normalu. Sveriant keliuose daug kur taip pat ivertina paklaida. Ji sudaro kelis procentus. Beje kaip ne karta esame snekeja, dokumentuose nurodoma paruostos eksploatuoti masinos mase. Ar taviskis buvo taip ir paruostas abu sykius kai svereisi? Nes ten ieina keletas dalyku konkreciu, jei gerai pamenu, vandens pilnas, saliarkos 70% pilnumo bakas, su dujom neatsimenu kiek, vairuotojas 90 kg berods. Tai isleisk visa vandeni ir jau stipriai skirsis.
Parašyta: 2017-08-20 22:40:28
Žinutės: 2142
Prisijungė: 2012-10-03
Po mano kemperio kapotu, metalinėje lentelėje rašo:
3500kg
1- 1350kg
2- 2000kg
Sudėjus 1350+2000=3350kg
Nesuprantu kodėl ne 3500kg...... ?
Parašyta: 2017-08-20 22:53:42
Nezinau bet pas mane yra tokia:

Pirma eilute bendra mase, antra nezinau kas, trecia priekines asies lestina apkrova, ketvirta galines asies apkrova. Jas sudejus gaunu 8040 kg. Logiska kad ant asiu galiu krauti daugiau. Tai leidzia skirstyti svori nesirupinant. Taciau kaip bekrauciau, neturiu virsyti 7490 kg. Asys gali buti apkrautos. Atlaikys pagalves ir visa kita. Taciau pvz stabdziai nepritaikyti didesniam nei 7500 svoriui. Paskaiciau vokieciu forume, aiskiai raso, sveria asis, jei virsyji bauda. Taciau asiu suma negali virsyti bendrosios mases. Dar , pas mane nurodyta paruostos eksploatuoti mase 4800. Tai irasyta tech pase. Taciau labai daznai neitraukiama papildoma sumontuota iranga. O pas mane jos gamykloje sudeta apie 1500 kg. Taigi kraunant turiu ta zinoti ir nevirsyti. Aisku, man dar reikia pasistengti virsyti, cia kalba apie keleta simtu kg.