Parašyta: 2017-08-22 21:54:57
Man tai istiesu kazkokia mistika. Darykime prielaida kad tie tikrintojai turi super svarstykles ir visa kita. Tai paaiskinkite kam gamintojai stengiasi mazinti svori visur kur tik imanoma ir uzraso daugiau nei rodo dokumentuose? Kokia viso sito prasme? Nuvaziuokiteni Diuseldorfo paroda, visi Hymer stovi ant svarstykliu ir sulipus iskart matai kiek sveri su zmonem. Neva tai marketingas kad jie padare lengviausia. Ar nebus ti tai kad tos svarstykles skirtos stabdziams o svoris tik mazdaug? Kas ten jas kalibruoja? As ko,gero nepasitikeciau. Dar kaip ir rasiau sustojes paklausiu transporto policininku.
Parašyta: 2017-08-23 00:22:59
Žinutės: 2195
Prisijungė: 2012-09-21
Mano supratimu, leidžiama priekinės ir galinės ašies masių suma turi būti didesnė už bendra max leidžiamą apkrova. Tik tokiu atveju nereikia sukti galvos - kaip išdėstyti krovinį kemperio viduje.
Mano atveju gamintojas taip ir numatė. Priekinė ašis 1750, galinė 2250. Viso 4000 kg, nors bendra max masė 3500 kg
Paskutinis pakeitimas: 2017-08-23 08:46:27
Žinutės: 1607
Prisijungė: 2012-10-03
Visada sverdavau kiekvieną ratą atskirai ir ašis atskirai, kad žinoti kiek oro pūsti į padangas ir neviršyti padangos leidžiamos max apkrovos (kg). Matau, kad gaunate didelius skirtumus pagal svėrimo būdą, todėl bandysiu pasisverti ir ant platformos.
Mano atveju pr. ašis 1463kg, galinė 1876kg (sumoj 3339kg) be keleivių, vandens ir daugelio daiktų (2m senumo duomenys, bet nemanau, kad kažkas pasikeitė). Galima- 1600 ir 2240. Max masė pagal dokumentus 3500kg, sausa masė pagal dokumentus 2773kg.
Pagal galimas aprovas manau galimas max masės upgrade iki 3840kg. Vokiečiuose labai daug tokių kemperių parduodamų (3800-3850kg) kad ir
šis ir skelbimuose dažnai rašo, kad galimas mažinimas max masės iki 3500kg, arba didinimas iki 3850kg, kad ir ko gero pas juos nesudėtingai tai darosi dokumentiškai. Įdomi ta procedūra- gal kažkas susidūręs? Padarius 3840kg turbūt nebelieka skirtumo ar 3850kg, ar 7500kg (mokesčiai, teisių kategorija ir kt)?
Parašyta: 2017-08-23 09:58:20
Tomas.J parašė:
Visada sverdavau kiekvieną ratą atskirai ir ašis atskirai, kad žinoti kiek oro pūsti į padangas ir neviršyti padangos leidžiamos max apkrovos (kg). Matau, kad gaunate didelius skirtumus pagal svėrimo būdą, todėl bandysiu pasisverti ir ant platformos.
Mano atveju pr. ašis 1463kg, galinė 1876kg (sumoj 3339kg) be keleivių, vandens ir daugelio daiktų (2m senumo duomenys, bet nemanau, kad kažkas pasikeitė). Galima- 1600 ir 2240. Max masė pagal dokumentus 3500kg, sausa masė pagal dokumentus 2773kg.
Pagal galimas aprovas manau galimas max masės upgrade iki 3840kg. Vokiečiuose labai daug tokių kemperių parduodamų (3800-3850kg) kad ir
šis ir skelbimuose dažnai rašo, kad galimas mažinimas max masės iki 3500kg, arba didinimas iki 3850kg, kad ir ko gero pas juos nesudėtingai tai darosi dokumentiškai. Įdomi ta procedūra- gal kažkas susidūręs? Padarius 3840kg turbūt nebelieka skirtumo ar 3850kg, ar 7500kg (mokesčiai, teisių kategorija ir kt)?
As irgi taip isivaizduoju kad asiu svoriu suma negali buti mazesne nei bendroji mase. Tomai sverti reiktu su vandeniu, 70% saliarkos ir vairuotoju 90 kg. Bent taip gamykla sveria ir raso svori.
Toki svoriu keitima daro tik dokumentiskai uz keleta niekingu simtiniu

Niekas nieko nekeicia. Jei nori didinti daugiau, reikia stiprinti pakaba. Kazkada kemperiu servisas sake, kad jie deda oro pagalves, daro ekspertize ir padidina daugiau. Jei gerai menu Fiat galimybes su viena asimi gale yra 4500kg, su dviem iki5000kg. Daugiau nepadaro jokia gamykla. Daugiau su tais didinimais nesu girdejes kad kas uzsiimtu be Aruno Stalio. Visi tik kalbejo apie galimybes. Jis dare.
Taip Tomai, is esmes perlipus 3500 kg jau jokio skirtumo iki 7500kg. Tiek del keliu mokesciu, tiek del teisiu ir tt. Virs 7500kg irgi dideliu skirtumu nera, tik labai padaugeje neleidziamu vietu ivaziuoti i miestelius. Todel sitie kemperiai vezasi masineles.
Parašyta: 2018-02-26 20:31:36
Tokie patikrinimai pasitaiko pas
vokiecius.
Parašyta: 2018-02-26 22:24:39
Žinutės: 1312
Prisijungė: 2014-10-13
Man susidare nuomone kad nevaziuosi automagistralem ir sansu but pasvertam labai mazai.O is video ir straipsniu,supratau kad virsyjus iki 5% svori toleruoja.
Parašyta: 2018-07-28 10:52:42
Dar vienas , mano akimis labai neblogas straipsnis, deja vokieciu kalba, apie svorius, kas yra paruosto kemperio mase, kas ja sudaro, kiek reikia skaiciuoti daiktu, kur galima sutaupyti ir tt.
Promobil
Parašyta: 2018-07-28 20:07:00
Žinutės: 2195
Prisijungė: 2012-09-21
Pats geriausias būdas - neperkrauti kemperio, t.y. neviršyti leidžiamos max apkrovos ir atostogos praeis be stresų. Pernai prieš kelionę pasisvėriau pilnai pakrautą kemperį... Atsargos turėjau apie 50 kg. Dabar puikiai įsivaizduoju kiek ir ko galiu vežtis be streso. Visiems rekomenduočiau pasisverti. Tikrai bus ramiau. Jei visgi svoris viršina, galima kabinti priekabą.... vis geriau nei visą kelią galvoti - pasvers ar ne
Parašyta: 2018-07-28 23:14:48
Mano atveju nereikia svertis. Kiek bekrauciau, 1600 kg neprikrausiu.
Parašyta: 2018-08-05 22:59:32
Matomai kontrole dazneja. Ta rodo ir liepos menesi patalpintas
vaizdelis