Parašyta: 2014-06-19 11:13:20
Marijus.K parašė:Arvydas.I parašė:Diskusija, kai viena pusė remiasi Lietuvoje galiojančiais teisės aktais auto srityje (beja suteikiančiais teisę vykti į visas EU valstybes), o kitą asmeniniais nutikimais Vokietijoje, neturi perspektyvųTokiais atvejais aš tiesiog susilaikysiu nuo tolesnių diskusijų.... gaila laikoBeje,visiems kemperistams turiu pasakyti, kad mano sitie parasymai, galioja kemperiams, kurie tusti sveria virs 3000 kg, lengvesniems kemperiams kablys gali visiskai nieko nekeisti ir buti viskas ok. Kadangi mano kemperis, kaip ir daugelis su alkova, sveria virs 3000 kg , domejausi siuo variantu.
Pagaliau išlindo yla iš maišo 

Kiek aš suprantu diskusija vyko apie kemperius, kurių pilna masė ne didesnė kaip 3500 kg (tokie kemperiai tušti dažniausiai sveria iki 3000 kg), t.y. apie lengvuosius automobilius.
Butent tokie kemperiai, sveriant viršija leistiną max svorį. Ir tik, jie turi M1 kategoriją ir yra prilyginti lengviesiams automobiliams.
Savaime suprantama, kad jei automobilio (kemperio) pilna masė didesnė už 3500 kg, netinka jokie "B" kategorijos vairuotojo pažymėjimai ir, žinoma, visos aukščiau išsakytos mintys apie automobilius (kemperius) su priekaba iki 4250 kg arba automobilius (kemperius) su prikabintu namuku iki 3500 kg, jei priekabos (namuko) pilna masė daugiau už 750 kg.
Taip, kad, manau, nieko tos lietuviškos "taisyklės" neprieštarauja išgirtosioms vokiškoms
