Tai va pervaziavau Austrija, ir matau esminiu skirtumu nuo praeitu metu. Vaziuojant nuo Vienos iki Villach net du karus buvo sverimas. Pirma karta buvo zenklas varantis i viena juosta, kuriu svoris virs 2,8 t t.y. Visi kemperiai nameliai ir furos. Sverimo principas kazkoks idomus, tuos kurie nusede stabdo , tikrina, cia gal gelbeja oro pagalves kur pakelia kemperio gala. Galima prasokt. As issisukau nachaliskai, pries mane vaziavo vengras, tiek jis, tiek mes dviem kempriais nesukom i ta juosta. Galvoju pasivys, sakysiu nesupratau, galvojau kad tik autobusam ir sunkvezimiam. Nesivijo.
Toliau, nakvojom prie Vienos degalineje, privaziavo paprastas pasatas, apziurineja musu kemperiu, pravaziavo visa aikstele, paziurejo kiek kemperiu ir kito transporto, veliau supratom. Uz keliu aiksteliu stovejo tas pats pasatas ir mobili sverimo iranga, reiskias musu aiksteleje neapsimokejo statyt del triju kemperiu. Toj kur stovejo , buvo daugiau busu , priekabu ir kemperiu. Gerai kad musu nevare i ta aikstele. Dabar sedim Italujoje , prie Gardos ezero ir naikinam svori: alu, maista, vandeni ir kita. Visiem linkejimai,is sauletos Italijos.

Beje , Lietuvoje maciau labai idomu varianta, kemperis Detleft , pirktas Vokietijoje, bet jo homologacija vokieciai uzrase dviguba, t.y. Gali buti priskiriamas ir iki 3500 kg, ir virs 3500, priklausomai nuo pakrovimo. Tai reiskia jei prisikrovei daugiau vaziuoji ir moki kaip uz sunkesni, jei esi lengvas vaziuoji kaip su lengvaja. Niekada nesu tokio dalyko mates. Gal kas esat susdure, butu idomu suzinoti. O gal pats seimininkas parasytu, kemperi maciau Kelioniu vyne, dejo platforma motoroleriui vezti, cia pries kelias dienas.